بهترین کلینیک های لیزر موهای زائد در تهران و سراسر ایران

معرفی بهترین مراکز لیزر تهران منطقه 1+ معرفی بهترین دستگاه لیزر های جهان و ایران در این مراکز

بهترین مراکز لیزر موهای زائد منطقه 1 و 3 تهران ایران

مراکز لیزر تهران منطقه 1
و 3

مراکز لیزر تهران منطقه 1؛ سلام عزیزان، به وبسایت تخصصی لیزر خوش آمدین.

اگر مایل به کسب اطلاعات درباره بهترین و معتبرترین مراکز لیزر و زیبایی شمال تهران هستین، این مطلب  می تونه کمکتون کنه. به تک تک خصوصیات منحصر به فرد این مراکز از جمله، ویژگی های دستگاه های لیزر مورد استفاده، لیست قیمت های و تخفیف های لیزر برای آقایان و خانم ها، و میزان دانش متخصصین و اپراتورهای لیزر نیز اشاره کرده ایم.

بهترین مرکز لیزر شمال تهران شریعتی-مترو قلهک

بهترین مراکز لیزر در تهران منطقه 1 و 3 در شریعتی-قلهک-قیطریه و پاسداران از خصوصیات منحصر به فردی برخوردارن. یکی از این خصوصیات استفاده از گرانترین و باکیفیت ترین دستگاه های لیزر جهان هست که هر مرکزی به خودش زحمت تهیه و نگهداری از این دستگاه ها رو نمیده.
حتما می دونین که دستگاه لیزر ارزان قیمت یا شبه لیزر هست و یا یک لیزر بی کیفیت که کلی عوارض برای فرد لیزر کننده داره.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

هیچ فرد عاقلی حاضر نیست پولی رو که براش عزیزه به پای لیزرهای بی کیفیت دور بریزه، رشد موهای زائدش برگشت پذیر باشه و تازه کلی عوارض جانبی رو به جان بخره! دستگاه لیزر بی کیفیت و ارزان یعنی ضرر صد در صدی متقاضی و سود مالیِ تمام و کمال مرکز لیزر!

مراکز لیزر تهران منطقه 1

بهترین دستگاه لیزر جهان و ایران در مراکز لیزر شریعتی-قلهک در شمال تهران چیست؟

در حال حاضر بهترین دستگاه لیزر جهان و ایران مدیواستار اسکلپیون محصول مشترک دو کمپانی معروف آلمانی زایس و مدیواستار می باشد. زایس لقب “پدر اپتیک جهان” رو از آن خود کرده و به مدیواستار میگن: “معجزه لیزر قرن”.این دستگاه لیزر در نوع خود بی نظیر هست و یه سری ویژگی هایی داره که حتی مرغوب ترین دستگاه های استاندارد دنیا نیز به گرد پاهاش نمی رسن.

بهترین برند دستگاه لیزر جهان مدیواستار الکس و دایود مناسب انواع پوست و مو

چرا بهترین مراکز لیزر شمال تهران شریعتی-قلهک-پاسداران دستگاه لیزر مدیواستار اسکلپیون رو انتخاب کرده اند؟

شایع ترین شکایت متقاضیان لیزر، به خصوص خانم ها برای منطقه بیکینی و زیر بغل، درد لیزر بوده به اضافه ی عوارض تغییر رنگدانه طبیعی پوست و حالت لک و گاهی سوختگی جزیی. منظور از این عوارض با یه دستگاه لیزر قابل قبول و پیشرفته هست نه لیزر نامرغوب!
تعداد بهترین دستگاه لیزرهای جهان از پنج انگشت دست کمتره و در حال حاضر مدیواستار بهترینه چون هیچ کدام از عوارض لیزر رو ایجاد نمی کنه.

نکته بسیار مهم به خصوص برای نی نی سایتی عزیز:
گاهی اوقات، عوارض لیزر در اثر رعایت نکردن مراقبت های قبل و بعد از لیزر و کاندید نامناسب بودن اتفاق میفته. مراقب باشین تقصیر رو به گردن دستگاه لیزر بیچاره نندازین! برای مثال، خانمی که همزمان با لیزر قرص ضد آکنه و جوش راکوتان (رتینوئید-رتین آ) مصرف میکنه و یا عمل برنزه و میکرونیدلینگ رو انجام میده، باید منتظر عوارض ناشی از تداخل این اعمال با لیزر باشه. در اینجا، جای دلخوری از بعضی خانم ها داره که بدون در نظر گرفتن این مسئله فوری در چت روم ها نظر میگذارن و به خوش نامی مرکز لیزر انتخابی خود ضربه میزنن.

7 ویژگی منحصر به فرد دستگاه لیزر مدیواستار اسکلپیون اصل آلمانی
  1. بی درد بودن لیزر. حرکت هندپیس روی پوست بسیار ملایم و موهای زائد به طور غیر محسوس از بین میرن. تمامی مراجعین لیزر اقرار کردن که مدیواستار بدون درد بوده؛ حتی اگه پوست فوق العاده حساسی داشتن، باز هم از مدیواستار حسابی راضی بودن و هستن.
  2. مدیواستار برای تمامی تیپ های پوستی جواب میده. همزمان برای انواع پوست روشن، گندمی، سبزه و تیره جواب میده. از چهار هندپیس مختلف الکس و دایود و یک طول موج اختصاصی برای رفع انواع مو روی انواع پوست برخورداره.
  3. سنسور شاکواچ مدیواستار که روی هندپیس نصب شده به خوبی دمای ایجاد شده روی پوست کنترل کرده و همزمان با کولینگ پوست از سوختگی اون جلوگیری میکنه. به عبارتی، این سنسور مراقب پوست شماست که به هیچ وجه نسوزه و اذیت نشه.
  4. یکی از ویژگی های منحصر به فرد مدیواستار داشتن طول موج اختصاصی برای غیر فعال سازی کار تغذیه رسانی توسط عروق خونی هست. سوال: کدام عروق خونی؟ جواب: عروقی که  به سلول های ریشه موی زائد یا همون فولیکول های موی زائد مواد غذایی رو می رسونن و سبب رشد دوباره ی اونها میشن. در واقع، لیزرهای دیگه فقط رنگدانه موی زائد رو هدف میگیرن اما مدیواستار علاوه براین ویژگی، جلوی فعالیت تغذیه رسانی به موی زائد رو نیز میگیره. این خصوصیت یعنی، مدیواستار سریع ترین و اثربخش ترین دستگاه لیزر جهان هست.
  5. من تجربه ی لیزر در چندین کلینیک لیزر با سه چهار دستگاه مختلف رو داشتم. مدیواستار مرکز لیزر شریعتی تهران فوق العاده بهداشتی بود.  با پیچاندن سلفون یکبار مصرف چند لایه روی هندپیس، قرار دادن ژل آبرسان و خنک کننده در زیر پوست و سلفون کشیدن روی همین پوست، احتمال انتقال هر گونه آلودگی به صفر میرسه.  توجه کنین که ژل آبرسان زیر سلفون هست نه مستقیم روی پوست بدون سلفون! بعضی مراکز از ژل و الکل مستقیم و بدون سلفون روی پوست استفاده میکنن که بهداشتی نیست. بعضی مراکز از هیچی استفاده نمی کنن اما خودِ هیچی سبب انتقال میکروب ها از سر هندپیس به روزنه های پوست خواهد شد.
  6. اگه موهای نازک کرکی دارین، با مدیواستار خیالتون از بابت برگشت پذیری این موها راحت خواهد بود. به روال معمول، لیزر موی نازک ریسک داره چون احتمال اینکه رشدش دو برابر بشه وجود داره. خیلی از مراکز معتبر زیر بار لیزر موی نازک نمیرن و شبه لیزر آی پی ال و اس اچ آر رو استفاده نمی کنن.
    اما با ابداع مدیواستار اسکلپیون، مشکل رفع موی نازک بدون ایجاد عارضه ی برگشت پذیری حل شده. مدیواستار از یه طول موج اختصاصی رف موی نازک کرکی با ریشه رنگدانه دار برخوردار هست. در واقع، اگه شما نتونین موهای نازکتون رو با مدیواستار لیزر کنین، با هیچ لیزر دیگه ای نمیشه این کارو کرد. 
  7. مدیواستار برای رفع موهای زائد روی پوست های گندمی، سبزه و تیره بدون ایجاد عارضه ی لک و تغییر رنگدانه طبیعی پوست عالیست. خیلی از پوست های تیره و به خصوص تیره ی حساس جرات نمی کنن با طول موج سنگین 1064 نانومتری اِن دی یاگ لیزر کنن چون احتمال تغییر رنگدانه و لک وجود داره. اما با مدیواستار این عوارض اصلا ایجاد نمیشن.

دستگاه لیزر کندلا جنتل مکس پرو مرکز لیزر قیطریه جزو بهترین گزینه های لیزر برای شما

اینفوگرافی و ویدئو لیزر کندلا رو مشاهده کنین:

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر موهای زائد قیطریه تهران

اطلاعات کامل دستگاه لیزر کندلا جنتل مکس پرو در وبسایت تخفیف لیزر

بهترین مراکز لیزر در تهران منطقه1

کندلا مدل جدید جنتل مکس پرو جزو لیزرهای فوق پیشرفته و عالی ست که برای پوست های تیپ 1 تا 3 یعنی از بسیار روشن تا گندمی مناسب هست. در مدل مکس پرو، طول موج ان دی یاگ نیز تعبیه شده تا روی پوست های سبزه و تیره نیز جواب بده. 

اگه دوست دارین مرکز لیزر معتبری در شمال تهران با دستگاه کندلا و قیمت های بسیار منصفانه بهتون معرفی کنیم، مرکز لیزر قیطریه رو پیشنهاد می کنیم.

تماس با بهترین مرکز لیزر موهای زائد قیطریه شمال تهران دستگاه کندلا جنتل مکس پرو

به کمک لینک فوق، می تونین تمامی قیمت ها برای انواع پکج لیزر خانم ها و آقایان رو مشاهده کنین.

توصیه هایی محتاتانه برای انتخاب یک مرکز لیزر خوب در شهر خود
  1. مراقب باشین در تله ی تبلیغات فریبنده وبسایت های دلال لیزر نیفتین. ممکنه متن تبلیغ با واقعیت خیلی فرق داشته باشه. همیشه دستگاه لیزر مرکز اونی نیست که تبلیغ میکنن. حتما حضوری درباره ی برند دستگاه و تقلبی بودن یا اصل بودنش تحقیق کنین. البته درجه ی شهرت و خوشنامی مراکز معتبر، از جمله مرکز لیزر شریعتی در تهران، آنقدر بالاست که نیازی به چک کردن دستگاه توسط متقاضی نمی باشد.
  2. بعضی مراکز نامعتبر از دستگاه لیزر معیوب با برند شناخته شده استفاده می کنن تا پول تعمیر دستگاه رو تهیه کنن! البته همون جلسه اول متوجه میشین که یه جای کار این دستگاه می لنگه چون احساس پوستتون از لیزر اصلا خوشایند نیست.
  3. مراقب باشین برند و طول موج های دستگاه لیزر حین دوره ی لیزر یهویی تغییر نکنن! تغییر دستگاه لیزر ممکنه با عوارض لیزر همراه باشه. بعضی مراکز از دستگاه لیزرهای اجاره ای استفاده میکنن و وقتی مدت قرارداد تموم شد یه دستگاه دیگه اجاره میکنن. بعضی دیگه زرنگی میکنن از شبه لیزرهایی ارزان قیمتی مانند آی پی ال استفاده میکنن. به هر حال، مراقب تغییر دستگاه لیزر حین جلسات لیزر باشین.
  4. همیشه از چند مرکز مختلف قیمت بگیرین؛ این مراکز رو با توجه به برند و کیفیت دستگاه لیزر، انواع پکج لیزر و تجربه اپراتور نیز مقایسه کنین. تحقیق حضوری فقط چند ساعتی وقت شما رو میگیره اما با انتخاب بهترین مرکز، یه عمر از نتیجه لیزرتون لذت خواهید برد.
  5. مراقب تخفیف های دروغین و غیر واقعی لیزر باشین. در لینک زیر به ما نشان دادیم که تخفیف لیزر واقعی چه ویژگی هایی دارد و از کدام مسائل منفی به دور است:
    ویژگی های بهترین تخفیف لیزر موهای زائد بیکینی
بهترین مراکز لیزر موهای زائد در شریعتی و قیطریه تهران

چرا انتخاب مراکز لیزر شریعتی و قیطریه رو به شما پیشنهاد می کنیم؟

بهترین مراکز لیزر تهران منطقه 1

صداقت، تعهد، اعتقاد به ماندگاری در قلوب مردم به جای نشانه رفتن جیب مردم، انصاف در ارایه قیمت ها و تخفیف ها، خدمات با کیفیت، خوش خلقی و پاسخگو بودن از جمله ویژگی های مرکز لیزر شریعتی تهران می باشد.

مرکز لیزر شریعتی در تهران که نویسنده این مقاله نیز تجربه ی لیزر در این مرکز رو داره، از زشتی ها و تقلب های برخی مراکز لیزر در دنیای امروز به دور بوده و هست.

مشاهده قیمت ها و تخفیف های انواع پکج لیزر خانم و آقا در بهترین مرکز لیزر شمال تهران شریعتی-مترو قلهک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن