7 داستان جالب از زردچوبه و مو تا لیزر موهای زائد در مرکز شریعتی تهران

چند داستان جالب از زردچوبه و موم تا لیزر موهای زائد

تجربه لیزر موهای زائد: داستان های خواندنی درباره زردچوبه، موم و لیزر

سلام دوستان، شادکام و شادمانه باشید؛ به “مثل من دات کام” خوش آمدید.

آیا زردچوبه واقعا برای رفع موهای زائد صورت و بدن موثره؟ اگه بعضیامون پول لیزر نداریم، آیا می تونیم برم سراغ زردچوبه ارزان قیمت و در دسترس؟
آیا لیزر موهای زائد فقط برای اونایی هست که دستشون به دهنشون میرسه؟ یا اینکه….

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

چند تا داستان خواندنی از دنیای زردچوبه، موم و لیزر داریم+ ترفندهایی برای بی پول ها جهت لیزر موی زائد باکیفیت و با قیمت های بسیار ارزانتر از حد تصور. لحظاتی با ما همراه باشین. 

تجربه زردچوبه برای رفع موهای زائد صورت و تناسلی

داستان زردچوبه برای رشد موهای سر و ضخیم کردن موهای مفید بدن

نکته:
بهتره هیچ ماسکی رو بدون مشورت با متخصص پوست یا متخصص طب سنتی به پوست نزنین. ممکنه پوست شما به ترکیبات ماسک مورد نظر حساس باشه و تحریک بشه. 

در سنت های چندین هزارساله ی شرقی، زردچوبه کاربردهای متعددی داشته. از جمله، دارویی و درمانی و مراقبت از پوست و مو. ماسک تولاسارا آوِدا که همون خمیر زردچوبه هست در هندوستان معروفه. عروس و داماد هندی از یه روز قبل از عروسی این ماسک رو به صورت میزنن تا پوست صورتشون صافتر و براق تر باشه. مخلوط عصاره زردچوبه با هسته پودر شده زردآلو به صورت ماسک شبانه برای پاکسازی پوست های غیر حساس از آکنه و جوش مفید بوده.  ترکیب زردچوبه و شیر برای رفع سیاهی زیر چشم و کاهش چین و چروک های صورت خوب جواب داده.

خواص زردچوبه برای سلامت بدن

ترکیبات آنتی اکسیدان موجود در زردچوبه میتونن رادیکال های آزاد سمی و مضر رو از بدن دفع کنن. دم کرده زردچوبه نیز برای تقویت سیستم ایمنی بدن خیلی موثره. به علاوه، زردچوبه خواص ضد التهاب و ضد میکروبی داره؛ قلب، مغز و دستگاه گوارش رو تقویت می کنه. مهمتر از همه، برای روشن سازی و صاف کردن پوست صورت و بدن خیلی موثره.  

آیا زردچوبه سبب ریزش موهای زائد میشه یا ضخیم تر شدن موها؟

منابع مختلف پزشکی رو بررسی کردم و به جواب های متفاوت و گاهی متناقض رسیدم. نتیجه گرفتم که بهتره ترکیب زردچوبه با انواع مواد دیگه از جمله شیر، آرد ذرت، آرد برنج، آبلیمو و غیره رو بعد از مشورت با متخصص طب سنتی یا متخصص پوست و مو استفاده کنیم. در واقع، اثرات این ترکیبات، روی هر پوستی ممکنه متفاوت باشه. فراموش نکنیم تو دوره زمونه ای زندگی می کنیم که ممکنه ذرت تراریخت مضر باشه و آبلیمو هم اصل نباشه یا اینکه پوستمون به مواد اسیدی آبلیمو حساسیت نشون بده.

طبق مطالعات پزشکی مجله healthline (منبع 1)،  مالش روغن زردچوبه زیر بغل سبب شکنندگی موهای زائد و کاهش رشد اونها میشه. اگه موهای زائد صورت و تناسلی کم باشه، زردچوبه همراه با آرد برنج می تونه به کاهش رشد این موها کمک کنه. البته سرعت عمل زردچوبه در رفع موی زائد در مقایسه با موم و شیو کمتره چه برسه به لیزر!!! 

ماسک زردچوبه برای تقویت و پیشگیری از ریزش موی سر

طبق منبع 2، مالش موهای سر با عصاره زردچوبه و ترکیبات دیگر به صورت شامپو از ریزش و شکنندگی اونها جلوگیری می کنه؛ به خصوص، برای ضخیم تر کردن موهای نازک سر موثره. در واقع، این ماده جادویی به پاکسازی و باز کردن منافذ بسته پوست سر در محل رویش موها کمک میکنه. 

مطابق با طب سنتی ایرانی، ماسک زردچوبه به صورت ترکیب با آب لیمو، آب و ژل آلوئه ورا برای درمان ریزش موی سر مفیده. 

تجربه کاربران از زردچوبه برای رفع موهای زائد و پاکسازی پوست

از تجربه ها و نظرات کاربران درباره اثرات زردچوبه بر پوست و مو در وبسایت مردمی Quora استفاده کردم. 

دوستی نوشتن که با شش ماه استفاده مکرر از زردچوبه در محل رویش موهای زائد، رنگ موها کم کم زرد شده. گفتن که اگه موها ضخیم باشه و یا مشکلات هورمونی داشته باشین، زردچوبه تاثیر خاصی در کاهش موی زائد شما نخواهد داشت.

دوست دیگه ای توصیه کردن که ماسک زردچوبه رو سرخود مصرف نکنیم چون ممکنه پوست تحریک بشه. پوست صورت این دوستمون واکنش مثبتی به عصاره زردچوبه نشون نداده. 

یه پزشک نیز نظر گذاشتن و زردچوبه رو برای کاهش موهای زائد چندان موثر ندونستن. لیزر رو در صورت عدم ابتلا به مشکلات هورمونی پیشنهاد کردن. 

تاریخ و داستان های جالب موم برای رفع موهای زائد کل بدن

من که خاطره ی خوشی از موم زیر بغل ندارم چون درد، زخم و تاول اذیتم می کرد. لیزر موهای زائد با دستگاه بدون درد و بدون عوارضِ مدیواستار اسکلپیون در مرکز شریعتی تهران برام خیلی لذت بخش بوده. جلساتم تموم شده و زیبایی پوست رو به تمام معنا تجربه کردم. 

تاریخ موم کردن به 3000 سال پیش از میلاد در مصر باستان برمیگرده. پوست بدن زنان مصری به کمک موم عاری از موی زائد بوده. 

نقاشی های به جا مانده از روم باستان از علاقه مردانِ اشرافیِ اون زمان به موم کردن موهای زائد پاها، سینه، زیر بغل، بینی، بالای لب و غیره حکایت دارن. 

در قرون وسطا، کشیش ها موم کردن رو ممنوع می کردن اما دوران صلیبی سربازان از آفریقا برگشتن و با خودشون صمغ آوردن. زن های اروپایی دیگه از موهای مزاحم خوششون نمیومد. جالبه که اون موقع ها علاوه بر موم از خون خفاش و قورباغه، خاکستر و سرکه، گچ مایع، آرسنیک سولفور، و این جور چیزای عجیب غریب برای رفع موی زاید استفاده می کردن! از دهه 80 میلادی به بعد، موم کردن در سراسر جهان رایج شد و هنوز هم محبوبیت داره.

و اما، هیچ روشی به اندازه لیزر موهای زائد نتونسته رشد موهای مزاحم بدن رو به سرعت و با ماندگاری بالا کاهش بده. با معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد جهان عنوان بعدی رو ادامه می دیم.

تجربه لیزر موهای زائد با دستگاه مدیواستار در مرکز لیزر شریعتی تهران

 

پاسخ به سوالات متداول لیزر از مراکز شریعتی و قیطریه تهران

منم مثل خیلی از شماها باید توی خرج کردن مراقب باشم. یه دو سه ماه مقداری از درآمدم رو پس انداز کردم و منتظر تخفیف لیزر موهای زائد مرکز لیزر شریعتی تهران موندم. برای عید فطر پارسال تخفیف خیلی خوبی گرفتم. لینک قیمت های لیزر با انواع پکج لیزر آقایان و خانم ها در مرکز شریعتی به روز رسانی شده هست و می تونین با اینستاگرام یا تماس تلفنی از تخفیف ها مطلع بشین. 

اونجا رو حضوری دیدم و می دونم کارشون خوبه. دستگاه لیزر مدیواستار آلمانی اصل درجه یک بدون درد و اپراتور هم چندین ساله که با انواع دستگاه لیزر کار کردن. اگه روزهای جمعه برین قیمت لیزر ارزونتره. دستگاهشون خیلی گرونه چون درجه یکه اما قیمت لیزر رو خیلی منصفانه و ارزونتر از مراکز مشابه با همون دستگاه میگن.

راستش من از سایت های تخفیفات مرکز لیزر رو انتخاب نکردم چون دوست داشتم به مرکزی پول بدم که قیمت لیزرش شاتی نباشه و پورسانتی بابت تبلیغات لیزر از من پول اضافه نگیره.  از دستگاه مرکز لیزر شریعتی تهران (برکه سابق) که مطمئن بودم و چندین بار از نزدیک دیدم. درسته که با این مرکز آشنام ولی منم باید مراقب پول، وقت و سلامت پوستم باشم. 

ندا همکارم و چند تا از دوستام اونجا لیزر کرده بودن. پوست مینو روشن و خیلی حساسه ولی اصلا قرمزی و تحریک نداشته. مینو موهای نازک و کرکی صورتش رو هم لیزر کرده و هیچگونه برگشت پذیری نداشته. پوست خودمم نازک و خیلی خیلی حساسه و آلرژی دارم. با این وجود، با مدیواستار هیچ مشکلی نداشتم. موهای زیر بغلم سیاه و ضخیم و پوستم گندمیه. می خوام بگم که با انواع تیپ های پوستی میشه با مدیواستار لیزر کرد. علتش اینه که مدیواستار علاوه بر طول موج های تنظیم پذیر، یه طول موج جداگانه 940 نانومتری برای غیر فعال کردن عروق خونی تغذیه رسان به ریشه موی زائد رو داراست. این ویژگی رو هیچ دستگاه لیزر دیگه ای نداره. 

سیستم کولینگ هندپیس برای خنک کردن پوست حین لیزر از تکنولوژی شاک واچ برخورداره. یعنی دمای لیزر بر اساس دمای پوست خودتون سریع تنظیم میشه. به علاوه، یه تفاوتی که این لیزر با لیزرهای دیگه داره سلفون هست. سلفون یکبار مصرف چند لایه دور هندپیس کشیده میشه. بعد از اینکه روی پوست شما ژل آبرسان و خنک کننده زدن، باز سلفون جدا روی پوست کشیده میشه. اینطوری احتمال انتقال میکروب صفر میشه. بعضی مراکز دیدم هیچی استفاده نمی کنن که باز از نظر بهداشتی به پای سلفون نمیرسه. الکل زدن به سر هندپیس یا ژل روی پوست بدون سلفون اصلا بهداشتی نیست. 

بی درد بودن مدیواستار که شهره ی عام و خاصه. تازه اگه پوست خیلی خیلی حساس باشه بازم درد خاصی حس نمی کنین. به خصوص، برای ناحیه بیکینی بهترین دستگاه لیزر هست. 

طول موج 940 نانومتری که گفتم باعث میشه لیزر خیلی سریع و پرقدرت و البته بدون عوارض اثر کنه. شما اگه با مدیواستار لیزر کنین و یه جلسه مثلا با آپوجی لیزر کنین، اثربخشی لیزر اولی خیلی بیشتر و سریعتر از دومیه.  تو همون جلسه اول کلی ریزش موی زائد رو حس می کنین و به چشم می بینین. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن