خاطرات و درد لیزر ناحیه تناسلی زنان تهرانی

تجربیات جنسی مردان غربی از لیزر ناحیه تناسلی زنان | ورود آقایان به بهترین مرکز لیزر بیکینی زنان ممنوع!

مشاهده قیمت لیزر مرکز لیزر قلهک-شریعتی (تهران اسکین) 

لیزر ناحیه تناسلی زنان 18+

لیزر ناحیه تناسلی زنان
سلام دوستان، خیلی خوش آمدین. 

موضوع: 
جواب به سوالات رایج لیزر بیکینی-تناسلی زنان: از صفر تا صد خاطرات، نظرات زوجین، برند دستگاه، درد و عوارض، مراقبت ها، رابطه جنسی و غیره.

زمان مطالعه: 5 دقیقه

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

عزیزم، اگه این سه تا سوال زیر ذهن شما رو درگیر کرده، معنی ش اینه که برای بهبود کیفیت رابطه جنسی، سلامت و زیبایی خودتون حسابی ارزش قایل هستین. تازه، هوش مالی خیلی خوبی هم دارین:

1. آیا لیزر ناحیه تناسلی زنان سبب لذت بیشتر زن و مرد در رابطه ی جنسی می شود؟ نظرات و داستان های واقعی چی میگن؟
2. اگه بخوام لیزر بیکینی بدون درد و عوارض انجام بدم، کدوم دستگاه بهتره؟ کجا و کدوم کلینیک یا مرکز مراجعه کنم که همه جوره سود کنم؟ 

3. مراقبت های جدی قبل و بعد از لیزر بیکینی کدامند؟   

دوست خوبم، این مطلب کمکتون می کنه تا خیلی سریع به جواب این سه سوال برسین. به علاوه، در کسری از ثانیه بهترین مرکز دلخواه خودتون رو پیدا کرده و با هر بودجه ای که دارین به راحتی لیزر کنین. 

نظرات مردان درباره ی لیزر بیکینی زنان

نظرات مردان آمریکایی درباره لیزر بیکینی زنانی که باهاشون رابطه داشتن+18 

بعضی چیزها رو نمیشه علمی ثابت کرد چون از فرهنگ ها و باورهای متفاوتی تاثیر می پذیرن تا از واقعیت های علمی. لیزر موهای زائد ناحیه شرمگاهی یا همون بیکینی از جمله همین چیزهاست که ریشه علمی نداره و بیشتر سلیقه ای ست. یکی برای دل خودش انجام میده چون زیباتر میشه. اون یکی تو مذهبش بهش گفتن تمام موها رو باید بزنی و میزنه. یکی دیگه برای به دست آوردن دل شریک جنسی ش انجام میده تا جذاب تر به نظر برسه. بعضیام لذت جنسی رو با رفع موهای زائد تناسلی بیشتر حس می کنن و شایدم این طوری راحت تر به ارگاسم می رسن! اما در کل، اغلب خانم ها با دیدن موهای زائد تناسلی خودشون حالت چندش بهشون دست میده و دنبال لیزر میرن چون تنها روش ماندگار و بدون دردسر هست. 
حالا ببینیم نظر بعضی از آقایون فضول غربی درباره ی لیزر بیکینی خانوم های شریک جنسی شون چیه؟من از نظرات مردان غربی در وبسایت کورا استفاده کردم چون خیلی راحت صحبت می کنن و قرار نیست به هیشکی جواب پس بدن.

نظر تجا: زنان به خاطر لذت جنسی مردان لیزر بیکینی می کنند!

اغلب خانومایی که باهاشن کوتاه مدت در ارتباط بودم بدون موی زائد بودن. به نظرم بیشتر برای جلب نظر من اینکارو انجام می دادن. احتمالا وقتایی که با خودشون تو خونه راحتن، اصلا موها رو نمی زنن. 

اما در مورد دوست دخترم که مدت طولانی باهاش بودم، وضع فرق می کرد. اوایل موهای زائد نداشت ولی بعدا برای اینکه تو زحمت نیفته بهش گفتم که راحت باشه و برام فرقی نمی کنه مو داشته باشه یا نداشته باشه! به نظرم خانوما بیشتر برای جلب رضایت ماها اینکارو می کنن. 

جِی: بیکینی زن رو گاهی برهنه از مو و گاهی پرمو دوست دارم!

من به همسرم میگم که دوست دارم ناحیه شرمگاهیش پرمو باشه هر چند بدون مو پوستش زیباتر به نظر میرسه. بدون مو خوشگلتره اما با مو از رابطه جنسیم بیشتر لذت می برم. خب، این یه وضعیت متضاده! جالبه که من خودم موهای زائد تناسلی م رو لیزر فول برزیلی کردم چون این طوری اندازه ی آلتم بزرگتر به نظر میاد و مردونه تره! برای رابطه دهانیمون هم خانمم اذیت نمیشه.

لیزر برزیلی تناسلی خانمم و قدم زدنش باهام لب ساحل تو بیکینی برام جذابه!

اَندرو:
امیدوارم زن ها به خودشون یبان و این هوا موی زائد رو زیر ناف شون نگه ندارن! آخه مگه میشه یه زن با اینهمه موی زائد تو لباسای نازک برای پارتنر مردش سکسی به نظر بیاد؟ من که دوست دارم پوست بیکینی خانمم رو بدون موهای زائد لمس کنم، اینطوری، نرمی و لطافتش رو بهتر حس می کنم. 

جیمز رومانو:
به گواهی تاریخ، زنان شرق و جنوب قاره ی آسیا از همون قدیم موهای زائد بیکینی شون رو شیو می کردن. طبقات متوسط و اشراف زاده ها علاقه بیشتری به این کار داشتن و یه فرهنگ غالب بوده. زن های مصر باستان نیز به رفع موهای زائد تناسلی اهمیت زیادی می دادن. حتی سرهاشون رو کچل می کردن و کلاه گیس میگذاشتن! جالب اینکه وقتی گربه هاشون می مردن، اون روز ابروهاشون رو میزدن! 
مردم کشور عمان برای پیشگیری از بوی بد و شپش موهای زائد رو شیو میکردن. اون قدیم ها از سنباده و تیغ استفاده میشده. اروپایی ها بعدها از مردمان شرقی یاد گرفتن! نگاهی به مجسمه داوود میکل آنژ بندازین متوجه میشین. 

دکتر لین از سانفرانسیسکو: فقط لیزر بیکینی رو قبول دارم!

خانم دکتر هستم و در نظرات آقایون ورود کردم. اینکه هر روز شیو کنم واقعا اذیت میشم و حوصله هم ندارم. دوره ی لیزر موهای زائد پاها و بیکینی رو می گذرونم و راضی هستم.  فکر می کنم لیزر راحت ترین کاره.

دهها نظر دیگه نیز درج شده اما به همین چند تا اکتفا می کنیم.

بهترین برند دستگاه لیزر تناسلی زنان و مردان

بهترین برند دستگاه لیزر بیکینی بدون درد و عوارض کدام است؟ 

خانم که باشی از موهای زائد تناسلی آقا خوشت نمیاد، درسته؟ خب، این سوال رو باید از زن های متاهل و توی رابطه بپرسیم.

در رابطه جنسی دهانی چه برای مرد و چه برای زن، موی زائد ممکنه لای دندان گیر کنه و تازه غیر بهداشتی و چندش آوره. حرف ما این نیست که این ناحیه حتما باید لیزر بشه چون بعضی ها اعتقادات مذهبی دارن و یا خجالت می کشن و اجباری نیست؛ با روش های سنتی نیز میشه موهای زائد تناسلی رو رفع کرد. اما از بین زردچوبه، موم، شیو و لیزر، بهترین روش ماندگار لیزر موهای زائد هست. 

در پاسخ به سوال دوم، برای خانم هایی که دوست دارن به صورت ماندگار، بدون دردسر و عوارض از شر موهای تناسلی شون خلاص بشن، بهترین برند لیزر رو معرفی می کنیم:

چرا دستگاه مدیواستار را به عنوان بهترین برند لیزر بیکینی به شما پیشنهاد می کنیم؟

پوست ناحیه تناسلی خیلی حساس هست. اگه با لیزرهای بی کیفیت و ارزان قیمت دچار سوختگی و عوارض بشه، دیگه آقای شما از رابطه جنسی باهاتون لذت نخواهد برد و حتی ممکنه زده بشه.

دستگاه لیزر مدیواستار اسکلپیون اصل آلمانی به 7 علت اصلی زیر به عنوان بهترین برند لیزر و معجزه ی لیزر قرن شناخته شده: 

  1. بی درد بودن لیزر مدیواستار: حرکت هندپیس روی پوست بسیار ملایم و موهای زائد به طور غیر محسوس از بین میرن. تمامی مراجعین لیزر اقرار کردن که مدیواستار بدون درد بوده؛ حتی اگه پوست فوق العاده حساسی داشتن، باز هم از مدیواستار حسابی راضی بودن و هستن.
  2. مدیواستار برای تمامی تیپ های پوستی جواب میده. همزمان برای انواع پوست روشن، گندمی، سبزه و تیره جواب میده. از چهار هندپیس مختلف الکس و دایود و یک طول موج اختصاصی برای رفع انواع مو روی انواع پوست برخورداره.
  3. سنسور شاکواچ مدیواستار که روی هندپیس نصب شده به خوبی دمای ایجاد شده روی پوست کنترل کرده و همزمان با کولینگ پوست از سوختگی اون جلوگیری میکنه. به عبارتی، این سنسور مراقب پوست شماست که به هیچ وجه نسوزه و اذیت نشه.
  4. یکی از ویژگی های منحصر به فرد مدیواستار داشتن طول موج اختصاصی برای غیر فعال سازی کار تغذیه رسانی توسط عروق خونی هست. سوال: کدام عروق خونی؟ جواب: عروقی که  به سلول های ریشه موی زائد یا همون فولیکول های موی زائد مواد غذایی رو می رسونن و سبب رشد دوباره ی اونها میشن. در واقع، لیزرهای دیگه فقط رنگدانه موی زائد رو هدف میگیرن اما مدیواستار علاوه براین ویژگی، جلوی فعالیت تغذیه رسانی به موی زائد رو نیز میگیره. این خصوصیت یعنی، مدیواستار سریع ترین و اثربخش ترین دستگاه لیزر جهان هست.
  5. من تجربه ی لیزر در چندین کلینیک لیزر با سه چهار دستگاه مختلف رو داشتم. مدیواستار مرکز لیزر شریعتی تهران فوق العاده بهداشتی بود با پیچاندن سلفون یکبار مصرف چند لایه روی هندپیس، قرار دادن ژل آبرسان و خنک کننده در زیر پوست و سلفون کشیدن روی همین پوست، احتمال انتقال هر گونه آلودگی به صفر میرسه.  توجه کنین که ژل آبرسان زیر سلفون هست نه مستقیم روی پوست بدون سلفون! بعضی مراکز از ژل و الکل مستقیم و بدون سلفون روی پوست استفاده میکنن که بهداشتی نیست. بعضی مراکز از هیچی استفاده نمی کنن اما خودِ هیچی سبب انتقال میکروب ها از سر هندپیس به روزنه های پوست خواهد شد.
  6. اگه موهای نازک کرکی دارین، با مدیواستار خیالتون از بابت برگشت پذیری این موها راحت خواهد بود. به روال معمول، لیزر موی نازک ریسک داره چون احتمال اینکه رشدش دو برابر بشه وجود داره. خیلی از مراکز معتبر زیر بار لیزر موی نازک نمیرن و شبه لیزر آی پی ال و اس اچ آر رو استفاده نمی کنن.
    اما با ابداع مدیواستار اسکلپیون، مشکل رفع موی نازک بدون ایجاد عارضه ی برگشت پذیری حل شده. مدیواستار از یه طول موج اختصاصی رف موی نازک کرکی با ریشه رنگدانه دار برخوردار هست. در واقع، اگه شما نتونین موهای نازکتون رو با مدیواستار لیزر کنین، با هیچ لیزر دیگه ای نمیشه این کارو کرد. 
  7. مدیواستار برای رفع موهای زائد روی پوست های گندمی، سبزه و تیره بدون ایجاد عارضه ی لک و تغییر رنگدانه طبیعی پوست عالیست. خیلی از پوست های تیره و به خصوص تیره ی حساس در مورد طول موج سنگین 1064 نانومتری اِن دی یاگ احتیاط میکنن چون احتمال تغییر رنگدانه و لک وجود داره. اما با مدیواستار این عوارض اصلا ایجاد نمیشن.

پاسخ به 13 سوال رایج لیزر بیکینی بانوان-مدل بیکینی برزیلی، هالیوودی، مصری…

کدوم مرکز لیزر ناحیه تناسلی زنان در تهران بهترین هست؟ چه ویژگی های بی نظیری دارد؟ 

مرکز لیزر شریعتی در تهران (تهران اسکین) جزو بهترین مراکز لیزر در تهران و ایران می باشد. همه چیز از تخصص پزشک، تجربه اپراتور گرفته تا کیفیت خدمات لیزر و زیبایی، برند دستگاه لیزر، محصولات خنک کننده و آبرسان حین لیزر، بهداشت محیط، پاسخگویی کارشناسان، اخلاق پرسنل، دسترسی آسان تلفنی، آنلاین و حضوری و خلاصه همه چیز درجه یک هست. همچنین، قیمت ها در عین کیفیت بالای خدمات خیلی ارزان تر از مراکز مشابه در شمال تهران است!  تخفیف ها بسیار واقعی و به دور از هر گونه پشت پرده ارایه می شوند. 
7 ویژگی تخفیف لیزر طلایی و واقعی در مرکز شریعتی تهران اسکین

مهمترین مراقبت های قبل و بعد از لیزر ناحیه تناسلی زنان کدامند؟

برای پاسخ به سوال آخر، لیستی از مهمترین مراقبت های لیزر بیکینی رو آماده کردیم:

  1. بین 24 تا 48 ساعت بعد از لیزر وست رو تحریک نکنین و فشار ندین. این یعنی، رباطه جنسی تو این مدت نداشته باشین. 
  2. از حداقل دو هفته قبل تا بعدش از عمل های زیبایی واژن، برنزه، و این قبیل اجتناب کنین. 
  3. محل تناسلی رو با شوینده های شیمیایی یا صابون عطری شستشو ندین. 
  4. محل تناسلی رو اسپری عطری نزنین. 
  5. نزدیک پریودی لیزر نکنین چون ترشح هورمونی پوست رو در برابر عوارض لیزر تحریک می کنه و به رشد دوباره ی موهای زائد می انجامد.
  6. از یکی دو هفته قبل تا بعد از لیزر هیچگونه داروی تداخل کننده با لیزر رو مصرف نکنین. بعضی داروها سبب حساسیت بیشترِ پوست تناسلی به نور لیزر و عوارض میشن. برای مثال، داروهای ضد جوش و آکنه، کورتون، آنتی بیوتیک، رقیق کننده های خون و غیره.

بهترین دوره ی آموزش هوش مالی کودکان و نوجوانان از سطح مقدماتی تا پیشرفته

شامل دهها تست، کتاب داستان، ویدئو، بازی آنلاین و غیره. 

هوش مالی کودک و نوجوان تخفیف پارتی آنلاین

در هر کجای ایران که هستید و هر بودجه ای که دارید، در صدم ثانیه، بهترین مراکز لیزر موهای زائد شهر خود را پیدا کنید. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن