راهنمای لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی زنان و مردان

راهنمای جامع لیزر موهای زائد تناسلی مردان و زنان 1: بهترین برند دستگاه و مراکز لیزر، مراقبت ها، قیمت ها و تخفیف ها و غیره.

لیزر موهای زائد تناسلی

سلام دوستان، سلامت و شادمانه باشید.

ما اعتقاد داریم که مطالب ما مفید و کاربردی هستن چون برای تهیه شون زحمت می کشیم، کپی برداری نمی کنیم، و دلسوزانه بهترین اطلاعات رو برای حفظ سلامتی و صرفه جویی در پول و وقت شما جمع آوری می کنیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به کمک مرکز لیزر شریعتی در تهران بزرگ، این مطلب رو برای خانم ها و آقایان عزیزی نوشتیم که قصد لیزر موهای زائد تناسلی رو دارن. راهنمای زیر بهتون کمک میکنه تا ظرف چند دقیقه کوتاه با بهترین دستگاه های لیزر تناسلی، تخفیف های واقعی لیزر، بهترین اپراتورها و مراکز + مهمترین مراقبت ها و اقداماتِ قبل و بعد از لیزر تناسلی آشنا بشین. اگه دوست ندارین پول اضافه بابت لیزرهای بی کیفیت بدین و یا دچار عوارض بشین، با ما همراهی کنین.

لیزر موهای زائد تناسلی با عشق، تنفر یا فرومون های آمیزش جنسی در ارتباطه!

در مقاله قبلی نکات جالبی درباره ی علت رویش موهای زائد روی پوست ناحیه تناسلی نوشتیم. درباره ی ارتباط فرومون های پیام رسان و پیغام گیر انسانی با موی زائد تناسلی گفتیم. به علاوه، به فایده احتمالی این موها برای سلامت پوست اشاره کردیم. از جمله، تنظیم رطوبت و جلوگیری از نفوذ میکروب و آلودگی به پوست. در عین حال، به این نکته جالب رسیدیم که رفع موهای زائد تناسلی بیشتر جنبه ی شخصی و فرهنگی داره تا دلیل علمی. منظور اینه که توی هر فرهنگی نظرات راجع به از بین بردن یا نبردن بخشی از موی زائد یا کل موها متفاوته. یه خانمی ممکنه عاشق دست کشیدن روی موهای سینه شوهرش باشه ولی یکی دیگه از موی سینه بدش بیاد. همون خانم اولی ممکنه موی زائد آلت تناسلی مردانه رو چندش آور بدونه. خلاصه اینکه، احساسات متفاوتی در رابطه با موی زائد وجود داره: عشق، بی تقاوتی، تنفر، میل شدید به رابطه جنسی و غیره. هیچ قائده و قانون منظمی وجود نداره که ثابت کنه رفع موی زائد ضروری نیست یا هست. همه چیز به نظر و احساس خود شما بستگی داره نه به نظر طب سنتی یا علم مدرن یا پورن گرایان.

پاسخ به سوالات متداول لیزر از مراکز شریعتی و قیطریه تهران

لیزر ناحیه تناسلی مردان و زنان فرشته نجات روابط جنسی و زناشویی؟

نگرش های متفاوتی درباره ی رفع موی زائد تناسلی وجود داره. در بعضی فرهنگ های غربی، خانم ها برای ایجاد هیجان یا سورپرایز کردن شریک جنسی شون مدل های مختلفی به موی زائد زیر شکم میدن. برای مثال، هالیوودی،  الماسی شکل، برزیلی، و غیره. بعضی خانم ها دوست دارن موی زائد رو کامل رفع کنن. اغلب خانم ها و آقایان امروزی  این کارو فقط برای جلب نظر جنس مخالف انجام میدن ولی برای خودشون فرقی نمیکنه که قسمتی از موهای زائد نمایان باشه یا نه.

فرهنگ جنسی و پورنو غالب بر جوامع غربی به اغلب کشورهای جهان صادر شده و امروزه خیلی ها به رفع کامل موهای زائد تناسلی برای جذب جنس مخالف تمایل نشون میدن.

بهترین روش رفع موی زائد لیزر کردن هست؛ با هیچ روش دیگه ای نمیشه رشد این موهای سمج و سخت رو به طور قابل قبولی کاهش داد.

لیزر تناسلی نه تنها به بهبود کیفیت رابطه جنسی کمک میکنه بلکه جذابیت و زیبایی بدن رو در چشم شریک جنسی دو چندان خواهد کرد. میشه گفت زوجینی که لیزر مو کردن، به لحاظ جلب رضایت جنسی طرف مقابل، حفظ عزت نفس و اعتماد به نفس و افزایش قدرت و جذابیت جنسی موفق تر از گروهی هستن که به لیزر یا رفع موی زائد تناسلی شون اهمیت نمیدن. به علاوه، هیچ روشی به اندازه ی لیزر موی زائد برای حفظ لطافت، نرمی و زیبایی پوست ناحیه تناسلی موثر نخواهد بود. تمام روش های دیگه منجر به رویش موی زیر پوستی، زبر شدن پوست یا سوختگی و تحریک پوستی شدن یا حداقل بسیار زمانبر و خسته کننده هستن. البته برای لیزر موی با کیفیت و بدون عوارض، حتما بایستی پیش شرط ها، قوانین و مراقبت های لیزر رعایت بشه که در ادامه اشاره می کنیم.

لیزر موهای زائد تناسلی برای چه کسانی ضرر داره

لیزر موهای زائد تناسلی برای چه کسانی ممنوع است و یا ضرر دارد؟

عمق نفوذ اشعه لیزر در پوست ناحیه تناسلی فقط در حد چند میلی متره و آسیبی به اندام های زیرین وارد نمیکنه. با این وجود، لیزر موی تناسلی برای همه مناسب نیست. به عبارتی، گروهی از افراد اصلا نباید ناحیه تناسلی رو لیزر کنن وگرنه ممکنه عارضه های پیش بینی نشده و یا نامطلوبی سراغشون بیاد. این عوارض متفاوتند ولی عمده ترین اونها عبارتند از: سوختگی و تحریک شدید پوست ناحیه تناسلی، عفونت، قرمزی، پوسته شدن و غیره.

اگه شرایط زیر رو دارین، بهتره لیزر تناسلی رو تا رفع مشکل انجام ندین:

  1. اختلال هورمونی درمان نشده که علت اصلی رشد موی زائد شماست.
  2. عفونت فعال در محل تناسلی که قراره لیزر بشه
  3. وجود هر گونه ضایعه پوستی ویروسی، باکتریایی و غیره مانند زگیل یا تبخال تناسلی
  4. ابتلا به هر گونه بیماری جنسی تناسلی مانند ایدز، سیفلیس و غیره.
  5. خروج ترشحات عفونی فعال از ناحیه تناسلی
  6. مصرف داروهایی که با لیزر تداخل دارن و پوست رو تحریک میکنن.
  7. تداخل زمانی عمل لابیاپلاستی یا هر گونه عمل زیبایی دیگر با لیزر
  8. ابتلا به بیماری های جدی مانند سرطان
  9. مجبور به مصرف داروهایی که با لیزر تداخل دارن. برای مثال، داروی ضد آکنه و جوش، داروهای آنتی هیستامین، داروی ضد افسردگی، داروی رقیق کننده خون مانند آسپرین، وارفارین و هپارین (تشدید کننده کبودی بعد از لیزر) و غیره.
    لیست کامل داروهای تداخل کننده با لیزر
  10. سپری کردن دوران بارداری و شیردهی (تداخل هورمونی و رشد بیشترِ موهای زائد در این دوران ها)
  11. ابتلا به هر گونه سندرم یا بیماری پوستی در ناحیه تناسلی که با لیزر تداخل دارد. برای مثال، سرطان پوست.

عوارض رایج لیزر موهای زائد تناسلی با اپراتور کم تجربه، دستگاه لیزر بی کیفیت و یا مرکز نامعتبر

لیزر کردن یه پروسه یا همون فرآیند هست به این معنی که چندین جلسه و مراحل پی در پی رو می طلبه تا به یه نتیجه کاهش رشد موی زائد برسیم. برای اینکه این فرآیند با موفقیت طی بشه باید تمام پارامترهای لیزر حضور داشته باشن وگرنه ضرر میکنیم. مهمترین پارامترها در لیزر موفق عبارتند از:

  1. کاندید مناسب بودن، یعنی توجه به موارد ممنوعه، انتخاب زمان مناسب لیزر و عدم تداخل لیزر با عوامل مزاحم
  2. رعایت مراقبت های قبل و بعد از لیزر
  3. انتخاب اپراتور لیزر باتجربه و دقیق
  4. انتخاب بهترین دستگاه لیزر ایمن، فوق بهداشتی و دارای طول موج، پالس و اسپات سایز متناسب با تیپ و پوست خودِ ما
  5. انتخاب بهترین مرکز لیزری که مدیران و پرسنل اون مرکز از ویژگی های انصاف، خوش رفتاری، تعهد در قبال سلامت متقاضی، دلسوزی و پاسخگو بودن برخوردار باشن.

حتی اگه یکی از پارامترهای فوق رو نادیده بگیریم، امکان تجربه ی عوارض زیر وجود داره:

  1. سوختگی خفیف، متوسط یا شدید پوست با لیزر
  2. تغییر رنگدانه طبیعی پوست (میتونه موقتی یا بلند مدت اتفاق بیفته)؛ منظور از تغییر رنگدانه ایجاد لک و نقاط سیاه سفید ناجور روی پوست در اثر لیزر هست. اغلب این عارضه به علت مصرف داروی تداخل کننده با لیزر، عدم رعایت مراقبت ها، و یا عدم تناسب طول موج لیزر با تیپ پوستی مون رخ میده.
  3. تحریک پوستی که میتونه یه قرمزی ساده باشه و یا شدید تر باشه. برای مثال، خارش شدید پوست و کهیر زدن و اگزما
  4. پوسته شدن
  5. زخم و تاول زدن پوست
  6. عفونت پوست از خفیف تا شدید
  7. صدمه به بینایی در صورتی که عینک مخصوص لیزر استفاده نشه و یا لیزر ابرو انجام بدین. بعضی مراکز لیزر پایینِ ابرو رو انجام میدن اما این کار خطرناکه؛ ممکنه اشعه لیزر به بینایی آسیب جدی وارد کنه. حتی لیزر بالای ابرو با خطراتی همراهه.
ناگفته هایی از واقعیت های پشت پرده ی لیزر موهای زائد تناسلی زنان در اطراف واژن

دوستی دارم که همیشه دنبال جماعت راه میافته و هر کاری بقیه کردن رو ملاک درست بودن اون کار قرار میده. یه کالایی رو بر اساس اینکه “همه دارن می خرن” میخره؛ لیزر موهای زائدش رو هم در یه یبمارستانی انجام داد که به قول خودش “همه میرن اونجا لیزر میکنن”! اما خیلی زود عوارض سوختگی و عفونت در ناحیه واژن رو تجربه کرد. چرا؟ به علت اعتماد بیجا و دقت نکردن به مهارت اپراتور و غیر بهداشتی بودن دستگاه لیزر و هندپیس لیزر.

برای کسب نتیجه ایمن و دلخواه از لیزر موهای زائد تناسلی، لازمه که اطلاعات عمومی خودتون رو درباره ی انواع برند دستگاه لیزر خوب و بد، نوع پوست و موی خود، بهترین قیمت ها و تخفیف ها و این قبیل حسابی بالا ببرین.

چرا واژن یک دختر 21 ساله با لیزر موی زائد دچار عارضه ی کریپتو منوره شد؟

کریپتومنوره به زبان ساده یعنی مسدود شدن مجرای خروجی خون قاعدگی. یه روز یه دختر 21 ساله به پزشک زنان و زایمان مراجعه کرد چون هر دو تا مجرای ادرار و مجرای قاعدگیش مسدود شده بودن. خون پریودی پشت مجرا جمع شده بود و راهی برای دفع نداشت. پزشک چند تا سوال از دختر کرد و متوجه قضیه شد: لیزر موی زائد واژن بدون نظارت دقیق کارشناس لیزر بر روند لیزر و بدون رعایت مراقبت های قبل و بعد.

داستان از این قرار بود:
دخترخانم از ده تا یازده جلسه قسمت تناسلی رو برای رفع موهای زائد لیزر کرده بود. طول موج های لیزر ترکیبی از لیزرهای الکساندرایت 755 نانومتر و ان دی یاگ 1064 نانومتری بودن!!! این دو تا طول موج با هم تضاد دارن؛ اولی برای پوست های روشن و دومی برای تیره هست. آخرین جلسه لیزرش 10 روز پیش از مراجعه به دکتر زنان بود. این طوری که خودش می گفت هشت جلسه ی آخر هیچ نظارتی بر روند لیزر واژن وی از سوی مرکز پزشکی زیبایی نشده بود.  به روال معمول و استاندارد، کارشناس لیزر یا پزشک مرکز بایستی در طول دوره لیزر موهای زائد بر تمامی مراحل لیزر نظارت کنه. به عبارتی، چک کنه ببینه سیستم لیزر درست کار میکنه یا نه، طول موج لیزر، پالس و مشخص های لیزر بر اساس شرایط پوستی همون فرد متقاضی تنظیم شدن یا نه، و یا مراقبت ها از سوی مرکز و اپراتور رعایت شده یا نه.

هیچگونه داروی مسکّن یا کرم یا محلول آبرسان و خنک کننده روی پوست (چه در حالت بهداشتی یا حالت غیر بهداشتی) استفاده نشده بود. بدتر از آن، این دختر خانم قبل از شروع جلسات لیزر مکرر به عفونت فعال در ناحیه تناسلی دچار بوده! در اینجا، باز تاکید می کنیم که خیلی خیلی مهمه شما از همون ابتدا کاندید مناسب لیزر باشین یا نباشین.
با شروع جلسات لیزر، به مدت دو ماه پریودی این دختر خانم به عقب افتاده بود؛ در حالی که تا قبل از شروع جلسات لیزر، هر ماه پریودی منظم 5 روزه داشته.

دکتر جواب تمامی آزمایشات خون، سونوگرافی از داخل رحم و غیره رو بررسی کرده بود. به کمک ابزار پزشکی، یه سری ترشحات سیاه رنگ چرکین از واژن بیرون کشیده شد که نشانه ی تجمع خون قائدگی و عفونت آن بود.

علت اصلیِ بسته شدن مجاری ادرار و خون قائدگی عفونت بود. ثابت شد که این عفونت به خاطر بهداشتی نبودن دستگاه لیزر و عدم نظارت پزشک یا کارشناس لیزر بر کار اپراتور بوده. عفونت علاوه بر ایجاد چسبندگی بین لابیا ماژور و لابیا مینور، همزمان به داخل واژن سرایت و این مجاری رو مسدود کرده بود.

در قسمت بعدی، اطلاعات بسیار مفیدی درباره ی بهترین دستگاه لیزر رفع موهای زائد تناسلی در ایران و جهان ارائه خواهیم داد. این برند دستگاه لیزر به عنوان یک برند فوق بهداشتی، فوق ایمن و بی دردترین لیزر در جهان شناخته شده.

بهترین کلینیک های لیزر موهای زائد در تهران و سراسر ایران

بهترین مراکز لیزر موهای زائد تناسلی زنان و مردان در تهران سرتاسر کشور


(دستگاه لیزر استاندارد باکیفیت، اپراتور باتجربه، قیمت های منصفانه + پاسخگویی منظم)

ادامه ی مطلب (قسمت 2):

بهترین برند دستگاه لیزر موهای زائد تناسلی مردان و زنان؛ دستگاه فوق بهداشتی و بدون درد برای شما + بهترین تخفیف ها و قیمت ها 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن