لیزر برای رفع تیرگی زیر بغل و فیس آپ برای تیرگی زیر بغل

لیزر زیر بغل برای رفع تیرگی یا فیس آپ زیر بغل؟ کدوم روش برای سفید کردن پوست زیر بغل شما مناسب تره؟

پاکسازی پوست زیر بغل در مرکز شریعتی تهران: لیزر+فیس آپ

لیزر زیر بغل برای رفع تیرگی

سلام دوستان، به وبسایت تخصصی لیزر موهای زائد خوش آمدین.

امروز درباره ی دو روش سریع، بی عارضه و مطمئن صحبت می کنیم: لیزر موهای زائد و فیس آپ برای سفید کردن پوست زیر بغل. می خواهیم بدونیم کدوم روش بهتره. برای پاسخ تجربی و علمی به این سوال، با مدیریت مرکز لیزر و زیبایی شریعتی تماس گرفتم. پس دقایقی با ما همراه باشین.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پاسخ به سوالات متداول لیزر از مراکز شریعتی و قیطریه تهران

فایده لیزر موهای زائد برای رفع تیرگی زیر بغل

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاد: آیا با لیزر موهای زائد میشه پوست زیر بغل رو سفید کرد؟
جواب از مدیریت مرکز شریعتی تهران:

          قطعا لیزر در ناحیه بیکینی و زیر بغل برای رفع تیرگی پوست موثره. با توجه به اینکه لیزر فولیکول های ریشه مو رو هدف قرار میده و حذف می کنه و در هر جلسه واقعا اون فولیکول ها خارج میشن، پوست قطعا صاف تر، لطیف تر و یکدست تر میشه. البته لیزر ممکنه تیرگی ژنتیکی پوست رو کامل برطرف نکنه اما برای روشن تر کردن پوست حتما موثره.

مقایسه لیزر برای رفع تیرگی زیر بغل و فیس آپ پوست برای رفع تیرگی زیر بغل، کدوم بهتره؟

سوال بعدیم رو از مدیر مرکز شریعتی درباره ی دستگاه فیس آپ پرسیدم که جواب منطقی و علمی دادن:

آیا فیس آپ برای رفع تیرگی پوست زیر بغل موثرتره یا لیزر؟

جواب:

          فیس آپ در مقایسه با لیزر برای روشن شدن پوست زیر بغل و بیکینی یک روش برتر و موثرتر هست. اما ما به مراجعین خودمون پیشنهاد می کنیم هر دو روش لیزر موهای زائد زیر بغل و فیس آپ زیر بغل رو با هم انجام بدن. علتش اینه که این ترکیب به رفع تیرگی پوست خیلی بهتر کمک میکنه. برای مثال،
خانمی بود که پوست زیر بغلش خیلی تیره بود و می گفت مام و اسپری رو بد استفاده کرده. چون تا حالا لیزر موی زائد نکرده بود، به ایشون پیشنهاد دادیم همزمان با لیزر فیس آپ رو هم انجام بده. به خاطر اینکه اگه میومد فیس آپ می کرد، ریشه موهاش هنوز وجود داشت. اگه با ژیلت یا هر روش غیر لیزری موهاش رو شیو می کرد، پوستش تیره تر می شد و ریشه موهاش حذف نمی شد. اما با لیزر چون ریشه موها حذف میشه یکی دو درجه پوست روشن تر میشه. بعد با فیس آپ این قضیه روشن سازی و سفید سازی پوست بهتر پیش میره.

بهترین دستگاه لیزر زیر بغل برای رفع تیرگی در ایران و جهان کدومه؟

وقتی برای اولین بار می خواستم لیزر زیر بغل کنم، اولین دغدغه م درد لیزر بود آخه پوست زیر بغل خیلی حساسه. دوست نداشتم درد بکشم. موم زیر بغل برام دردناک بود. با تیغ و موبر و این چیزا که پوستم دایم تحریک می شد. دغدغه ی بعدیم تیرگی پوست زیر بغلم بود. بنابراین، تصمیم گرفتم خوب تحقیق کنم بعد لیزر کنم.

دستگاه لیزر مدیو استار اسکلپیون بی دردترین لیزر موهای زائد جهان

اگه بخواهیم انواع دستگاه لیزر موهای زائد رو با هم مقایسه کنیم، بهترینشون مدیواستار اسکلپیون هست. مدیواستار به بی دردترین لیزر جهان شهرت داره و بهش میگن: “معجزه ی لیزر قرن”. این دستگاه از همون اول برای رفع موهای زائد طراحی شده.حرکت هندپیس روی پوست بسیار ملایم هست و اشعه لیزر آنچنان متمرکز و فوق باریک و سریع ریشه موی زائد رو هدف می گیره که هیچ درد خاصی رو حس نمی کنین.

مدیواستار موثرترین و سریع ترین دستگاه لیزر موی زائد جهان

مدیواستار یه تفاوت منحصر به فرد با دستگاه های دیگه داره: علاوه بر طول موج های اصلی که رنگدانه فولیکول ریشه مو رو هدف می گیرن، یه طول موج جداگانه 940 نانومتری کنترل شده برای غیر فعال سازی عروق تغذیه رسان به ریشه موی زائد رو داره. به کمک این طول موج جداگانه، اثربخشی و سرعت عملکرد لیزر چند برابر لیزرهای دیگه می باشد. ممکنه تعداد جلسات خیلی فرقی نکنه اما مهم میزان تاثیری ست که لیزر در هر جلسه روی از بین بردن موی زائد داره. تاثیر گذاری مدیواستار خیلی بیشتره.

مدیو استار مناسب حتی موهای زائد نازک و کرکی بدون برگشت پذیری

موهای شما چه ضخیم باشه و چه نازک، به کمک همون طول موج اضافه تر، از ریشه کنده و حذف میشن. میشه گفت آنچنان حذف و کمرنگ میشن و آنچنان رشدشون کندتر و کندتر میشه، که بعد از تکمیل دوره ی لیزر دیگه خیالتون از بابت برگشت پذیری موها راحت خواهد شد. فقط اینو تاکید کنیم که اگه موی نازک و کرکی فاقد رنگدانه با مدیواستار قابل رفع نباشه، با هیچ دستگاه لیزر دیگه ای قابل رفع نیست. به عبارتی، هیچ لیزری به اندازه ی مدیو استار در از بین بردن موی نازک موثر نیست. اگه بیماری ژنتیکی و هورمونی نداشته باشین، موهای زائد نازک با اسکلپیون اصلا دوباره بر نمی گردن.

مدیواستار مناسب تمامی تیپ های پوست و مو از روشن تا تیره و از نازک تا ضخیم

دستگاه مدیواستار هندپیس های متفاوتی با انواع طول موج، پالس و اسپات سایزهای تنظیم پذیر داره که روی برای همه پوست ها جواب میده. فراموش نکنین که شرط لیزر اینه که کاندید مناسب لیزر باشین.
مدیواستار برای رفع موهای زائد روی پوست های گندمی، سبزه و تیره بدون ایجاد عارضه ی لک و تغییر رنگدانه طبیعی پوست عالیست. خیلی از پوست های تیره و به خصوص تیره ی حساس جرات نمی کنن با طول موج سنگین 1064 نانومتری اِن دی یاگ لیزر کنن چون احتمال تغییر رنگدانه و لک وجود داره. اما با مدیواستار این عوارض اصلا ایجاد نمیشن

مدیواستار فوق بهداشتی ترین دستگاه لیزر در ایران

 مدیواستار مرکز لیزر شریعتی تهران فوق العاده بهداشتی ست. با پیچاندن سلفون یکبار مصرف چند لایه روی هندپیس، قرار دادن ژل آبرسان و خنک کننده در زیر پوست و سلفون کشیدن روی همین پوست، احتمال انتقال هر گونه آلودگی به صفر میرسه.  توجه کنین که ژل آبرسان زیر سلفون هست نه مستقیم روی پوست بدون سلفون! بعضی مراکز از ژل و الکل مستقیم و بدون سلفون روی پوست استفاده میکنن که بهداشتی نیست. بعضی مراکز از هیچی استفاده نمی کنن اما خودِ هیچی سبب انتقال میکروب ها از سر هندپیس به روزنه های پوست خواهد شد.

مدیواستار ملایم و خوش رفتار با پوست شما

سنسور شاکواچ مدیواستار که روی هندپیس نصب شده به خوبی دمای ایجاد شده روی پوست رو کنترل کرده و همزمان با کولینگ از سوختگی اون جلوگیری میکنه. به عبارتی، این سنسور مراقب پوست شماست که به هیچ وجه نسوزه و اذیت نشه.

چگونگی استفاده از آبرسان و خنک کننده پوست در مرکز لیزر شریعتی تهران

نکته: در مرکز لیزر شریعتی تهران، اول روی پوستتون آبرسان و ژل خنک کننده استفاده میشه. بعد سلفون یکبار مصرف روی پوست به خوبی کشیده میشه. هممزان، چند لای سلفون جداگانه روی هندپیس میکشن. اینطوری، هم پوست شما خنک تر می مونه، هم تحریک و قرمز نمیشه و هم بهداشت بهتر رعایت میشه.

دستگاه فیس آپ سریع ترین روش رفع تیرگی زیر بغل در مرکز لیزر شریعتی تهران

بهترین دستگاه برای سفیدتر کردن و لطیف تر کردن پوست زیر بغل دستگاه فیس آپ هست. همینطوری که توضیح دادیم، بهتره در کنار فیس آپ از لیزر موهای زائد زیر بغل نیز کمک بگیرین.

و اما فیس آپ پوست چی هست؟

اگه بخواهیم دستگاه فیس آپ رو در یک عبارت خلاصه بکنیم میشه ” پاک کننده پوست از هر گونه ناخالصی مانند لک، جای جوش، تیرگی و غیره.” تصویر اینفوگرافی زیر رو راجع به کاربردهای فیس آپ مشاهده کنین.

فیس آپ بریا رفع تیرگی زیر بغل همراه با لیزر موی زائد

چرا فیس آپ در مرکز شریعتی رو برای رفع تیرگی زیر بغل پیشنهاد می کنیم؟

فیس آپ آژمون خودش رو خوب پس داده و جزو بهترین روش های پاکسازی پوست در دنیا شناخته شده.

ماساژور دورانی میکروپالسی دستگاه فیس آپ امکان حرکت ملایم روی پوست رو میسر میکنه. هدهای مخصوصی سر ماساژور تعبیه شده که هر کدوم برای پوست خاص و هدف خاصی کاربرد دارن.
فیس آپ در واقع آخرین نسخه ی میکرودرم ابریژن هست منتها عیوب پودر کریستالی رو نداره. بر خلاف میکرودرم، فیس آپ طوری طراحی شده که برای پاکسازی پوست زیر چشم کاملا مناسب هست و هیچگونه عارضه ی تحریک پوستی مانند قرمزی، زخم و کهیر رو ایجاد نمی کنه. حتی اگه پوست شما خیلی حساس هست، اصلا نگران نباشین چون هد مخصوص پوست حساس در فیس آپ وجود داره.

یک کار جالب در مرکز لیزر و زیبایی شریعتی تهران: لیزر برای رفع تیرگی زیر بغل+ فیس آپ همراه با مزو غیرتزریقی

شما می تونین برای رفع تیرگی زیر بغل و ناحیه بیکینی خود هم لیزر کنین هم فیس آپ. همراه با فیس آپ مواد مزو غیرتزریقی آبرسان و ویتامینه برای پوست شما استفاده میشه. مرکز شریعتی تهران همیشه از مواد فوق مرغوب و باکیفیت رو برای جوانسازی پوست تهیه میکنه و در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد. 

بهترین کلینیک های لیزر موهای زائد در تهران و سراسر ایران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن