لیزر صورت ترنس ها

لیزر موهای زائد برای افراد تراجنسیتی، ترنسجندر یا ترنس

ترنس ها دیگر نگران موهای زائد خود نباشند!

به عنوان یک فرد ترنسجندر (تراجنسیتی یا در اصطلاح عام ترنس) باید با تغییر در الگوی موهای خود دست و پنجه نرم کنید. احتمالا شما می خواهید برای داشتن پوستی صاف از شر موهای زائد خلاص شوید که این یک جزء مهم و البته طبیعی پس از عمل تغییر جنسیت به شمار می رود. حذف دائمی موهای زائد تنها راه موثر و همیشگی برای خلاص شدن از شر موهای زائد شماست. اما این امر به واسطه هر روشی میسر نمی باشد. در واقع تنها و بهترین روش برای مو زدایی در افراد ترنس لیزر موهای زائد است.

لیزر موهای زائد یک درمان عملاً بدون درد و بسیار مؤثر است: فولیکول‌ های مو و در نتیجه موها برای همیشه از بین می روند

چرا باید لیزر موهای زائد را پس از عمل تغییر جنسیت انجام دهید؟

لیزر موهای زائد افراد ترنس

از بین بردن موهای زائد بخش مهمی از شناخت هویت جنسی واقعی شماست. در گذشته، این به معنای چرخه بی پایان اپیلاسیون و اصلاح و مسائلی مانند خجالت کشیدن، سوزش و التهاب ناشی از تیغ، جوش ها و موهای زیرپوستی بود. با لیزر موهای زائد می توانید از این عوارض جانبی دردناک جلوگیری کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

دیگر هرگز به اصلاح، اپیلاسیون یا موچین فکر نکنید!

لیزر موهای زائد به جای تحریک پوست برای از بین بردن موقت موهای زائد، بدون آسیب رساندن به پوست، موهای زائدتان را برای همیشه از بین می برد. این به این دلیل است که لیزر ما ریشه مو را با هدف قرار دادن ملانین موجود در فولیکول از بین می ‌برد تا دیگر نتواند دوباره رشد کند.

علاوه بر این، برای موفقیت آمیز بودن نتایج لیزر موهای زائد، مجبور نیستید اجازه دهید موها رشد کنند. در واقع، این یک الزام است که نواحی تحت درمان به دقت اصلاح شوند.

چرا لیزر موهای زائد برای افراد ترنس ایده آل است؟

لیزر برای ترنس ها

 لیزر موهای زائد بهترین راه حل برای موهای ناخواسته در دوران تغییر جنسیت شما است.

  • اعتماد به نفس تا افزایش می یابد. بدین ترتیب در وقت صرفه جویی می کنید و قبل از خروج از خانه دیگر نگران اصلاح موهای زائد خود نیستید. در نهایت همیشه آماده رفتن به مهمانی ها هستید!
  • درمان های راحت و بدون درد. بر خلاف الکترولیز که یک روش دردناک است، شما به راحتی موهای زائد را بدون رشد مجدد از بین خواهید برد. جلسات لیزر به طور متوسط ​​کمتر از 30 دقیقه طول می کشد در حالی که هر جلسه الکترولیز معمولاً چندین ساعت طول می کشد.
  • خداحافظی با اصلاح. با لیزر موهای زائد کل بدن، نتایج شما مادام العمر تضمین می شود. مهم تر از آن دیگر ملزم به صرف هزینه اضافی نخواهید بود. ما به دستگاه های لیزر خود ایمان داریم و مایلیم با ارائه جلسات نامحدود با هر پکیج آن را ثابت کنیم. حتی اگر یک موی سرگردان 2، 5 یا حتی 10 سال بعد ظاهر شد، به مرکز ما مراجعه کنید تا ما آن را برطرف می کنیم.

لیزر موهای زائد یک پاداش به خودتان است، زیرا شما به اندازه کافی صبر کرده اید تا خود واقعی خود را به دنیا نشان دهید! پوست صاف و بدون موی دائمی در انتظار شماست.

مزایا و معایب لیزر موهای زائد افراد ترنس چیست؟

لیزر موهای زائد ترنس ها

مزایا

  • نتایج برای برخی بسیار طولانی مدت و به ظاهر دائمی است (اگرچه الکترولیز تنها روش حذف موهای زائد است که توسط FDA به عنوان دائمی تایید شده است). با این حال موهایی که مجدد رشد می کنند معمولاً روشن ‌تر و ظریف ‌تر خواهند بود.
  • لیزر موهای زائد نیازی به نقاهت ندارد.
  • می توان آن را در هر جایی که می خواهید موهای تان را از بین ببرید، از جمله صورت، کمر، سینه، بازوها، زیر بغل، پاها و اندام تناسلی خود انجام دهید.
  • لیزر می تواند نواحی بزرگتر را سریعتر از الکترولیز که هر بار تنها یک مو را هدف قرار می دهد، هدف قرار دهد.
  • برای اکثر افراد، درد لیزر موهای زائد به مراتب کمتر از درد اپیلاسیون است.

معایب

  • نتایج دائمی در نظر گرفته نمی شوند. اکثر افراد در طول زمان رشد مجدد مو را تجربه می کنند و یک بار در سال یا بیشتر نیاز به شارژ سالانه دارند.
  • چندین جلسه درمان مورد نیاز است، بنابراین کل درمان های اولیه ممکن است تا یک سال طول بکشد.
  • لیزر موهای زائد برای افرادی که موهای روشن دارند به خوبی جواب نمی دهد و برخی از لیزرها برای افرادی با پوست سبزه یا قهوه ای خطرناک هستند.
  • اگر لیزر موهای زائد توسط یک ارائه دهنده بی تجربه انجام شود، خطر سوختگی، تاول، اسکار و هایپرپیگمانتاسیون وجود دارد. برای جلوگیری از این خطرات به دنبال یک ارائه دهنده مجرب و دارای مجوز باشید.

موزدایی در زنان تراجنسیتی

لیزر صورت ترنس ها

در یک زن ترنس، درمان هورمونی اغلب برای کاهش رشد موهای صورت کافی نیست. به همین دلیل است که لیزر درمانی اغلب ضروری است. سایر موهای آزاردهنده بدن را نیز می توان از بین برد. به خودی خود تمام نواحی بدن را می توان با لیزر درمان کرد.

کاشت مو برای افراد ترنسجندر

برای عمل تغییر جنسیت از مرد به زن لازم است قسمتی از ناحیه شرمگاهی با لیزر درمانی موزدایی شود. در جراحی پلاستیک واژن، جراح پلاستیک پوست موجود را به ناحیه تناسلی زنانه تبدیل می کند. برای جلوگیری از رشد موها در داخل واژن تازه تشکیل شده، موهای قسمت های خاصی از ناحیه تناسلی نیز باید برداشته شوند. اما هنگامی که پوست در داخل واژن است، این امر دیگر امکان پذیر نیست.

موزدایی در مردان تراجنسیتی

عمل تغییر جنسیت از زن به مرد یا فالوپلاستی

برای عمل تغییر جنسیت از زن به مرد یا فالوپلاستی، لازم است تکه ای از پوست ساعد یا ران به طور دائم اپیلاسیون شود. با استفاده از این تکه، پوست آلت تناسلی ساخته می شود.

در طول درمان لیزر برای ترنس ها چه اتفاقی می افتد؟

لیزر صورت ترنس ها

اپراتور لیزر از یک دستگاه دستی استفاده می کند که پالس های متمرکزی از انرژی نوری را به ناحیه درمان می رساند. تنظیمات برای رنگ مو و رنگ پوست تنظیم می شود.

نور لیزر توسط ملانین موهای شما جذب می شود و به گرما تبدیل می شود که به فولیکول مو آسیب می رساند یا آن را از بین می رود. از آنجایی که لیزر ریشه مو را هدف قرار می دهد، اصلاح قبل از جلسه لیزر ضروری است.

هر پالس لیزر کمتر از یک ثانیه طول می کشد، بنابراین مناطق بزرگتر مانند کمر یا قفسه سینه نیز می توانند به سرعت درمان شوند.

بسیاری از بیماران ناراحتی ناشی از لیزر را مانند زدن یک کش پلاستیکی روی پوست توصیف می ‌کنند که کمی ناراحت‌ کننده است اما واقعاً دردناک نیست.

پوست شما ممکن است تا چند ساعت بعد کمی صورتی یا قرمز و داغ باشد. استفاده از ژل آلوئه ورا روی ناحیه تحت درمان می تواند کمک کننده باشد. همچنین مهم است که از قرار گرفتن در معرض نور خورشید بین جلسات درمانی خودداری کنید یا از کرم ضد آفتاب با SFP 30 یا بالاتر استفاده کنید.

چه نتیجه ای را می توان از لیزر موهای زائد ترنس ها انتظار داشت؟

لیزر برای افراد تراجنسیتی، ترنس یا ترنسجندر

برای دستیابی به یک نتیجه خوب به طور متوسط ​​8 جلسه مورد نیاز است. نتایج جلسات مختلف لیزر درمانی رفع موهای زائد می تواند در افراد مختلف بسیار متفاوت باشد. تعداد جلسات مورد نیاز و نتیجه به رنگ مو، چرخه رشد مو، تراکم مو و محل رویش مو بستگی دارد.

همین امروز برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیزر موهای زائد در ترنس ها برنامه ریزی کنید!

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران

پاسخ به سوالات متداول لیزر از مراکز شریعتی و قیطریه تهران
laser.shariati پیج اینستاگرام لیزر پوست و مو؛ شماره تماس 09027610748

چنانچه به دنبال یک مرکز لیزر خوب در تهران یا لیزر ارزان در تهران هستید به شما مرکز زیبایی خودمان را معرفی می کنیم.

مفتخریم اعلام کنیم مرکز لیزر ما واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، دروس ، ظفر ، کدویی ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران)، خدمات لیزر را با نازل ترین قیمت ، توسط دستگاه لیزر مدیا استار اسکلپیون انجام می دهد. این دستگاه جدیدترین و امن ترین دستگاه الکسانداریت برای از بین بردن رشد بیش از حد مو به روشی راحت است. این یک روش درمانی است که موها را به طور دائمی کاهش می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و همچنین اخذ نوبت از مرکز زیبایی ما به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

مانبع:

https://www.solutionclinic.nl/en/laser-hair-removal/for-transgender-people/

https://milanlaser.com/trans/

https://www.realself.com/nonsurgical/transgender-laser-hair-removal

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن