لیزر قفسه سینه مردان

5 تا از مهمترین نکات که مردان باید در مورد لیزر موهای زائد قفسه سینه بدانند

لیزر موهای زائد قفسه سینه مردان

شیو کردن موهای قفسه سینه می تواند یک فرآیند زمان بر باشد. اما انجام این کار ضروری است، زیرا موهای قفسه سینه ممکن است ناراحت کننده باشند و بوی نامطلوبی در بدن ایجاد کنند. اصلاح و اپیلاسیون ممکن است پس از مدتی به یک کار فرسایشی تبدیل شوند، بنابراین ممکن است زمان آن رسیده باشد که لیزر موهای زائد قفسه سینه را به عنوان جایگزینی برای از بین بردن موهای ناخواسته سینه خود در نظر بگیرید.

لیزر موهای زائد به واسطه بهترین روش بودن در رفع موهای ناخواسته بدن، فولیکول‌ های مو را هدف قرار می ‌دهد و یک آسیب دائمی به آن‌ ها وارد می ‌کند که مانع از رشد بیشتر آن‌ ها می گردد.

مطلب مرتبط: لیزر موهای زائد قفسه سینه چگونه است؟

در لیزر موهای زائد سینه پالس های نور لیزر به طور انتخابی، با مورد هدف قرار دادن ملانین در فولیکول موهای قفسه سینه، آنها را از بین می برد. رنگدانه موجود در فولیکول مو موجب جذب پالس های نور می شود؛ تا جایی که فولیکول تخریب شده و سرعت رشد مو کاهش می یابد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

دستگاه های لیزر پیشرفته قادرند موهای زائد را به صورت ایمن و موثر تری از بین ببرند. انتخاب یک مرکز لیزر خوب به شما این امکان را می دهد که برنامه درمان تان را طبق میل خود تنظیم کنید.

 

جنس موی مردان به مراقبت دقیق نیاز دارد؛ زیرا موهای مردان، خشن تر و متراکم تر است. پس از آن، بسیار حائز اهمیت است که روشی را برای از بین بردن موهای زائد خود انتخاب کنید که بتواند به طور موثر موهای خشن را از بین ببرد، بدون این که آسیبی به پوست وارد کند.

دستگاه های لیزر موهای زائد ما تقریبا در تمام انواع پوست و مو موثر می باشند. موهای قرمز و خاکستری، دو چالش بزرگ در لیزر موهای زائد سینه محسوب می شوند. زیرا تشخیص آنها نسبت به بافت های اطراف برای لیزر بسیار دشوار است. اگر موهای زائدی که می خواهید با لیزر درمان کنید، یکی از این رنگ ها است، می توانید قبل از انجام فرایند لیزر موهای زائد سینه ، آن ها را رنگ تیره کنید.

در میان امن ترین و موثر ترین لیزر های موجود در بازار، دستگاه های Cynosure و دایود به طور معجزه آسایی بر روی تمام انواع پوست و تون های پوستی عمل می کنند. علاوه بر این، دستگاه های مدرن لیزر دارای یک خنک کننده منحصر به فرد هستند که پوست تان را در کل طول جلسات لیزر خنک نگه می دارد.

لیزر اندیاگ نیز یکی از بهترین دستگاه های لیزر ما است که برای پوست و موهای تیره تر بسیار مناسب و موثر است. این دستگاه، دارای طول موج طولانی تر است و به رنگ ها و رنگدانه های مختلف، بسیار حساس است. این بدان معنی است که می تواند به طور دقیق تری به فولیکول های مو نفوذ کند و هیچ اثری بر بافت های اطراف نگذارد.

لازم به ذکر است که در پوست های تیره تر ممکن است احتمال بروز عوارضی چون هیپوپیگمانتاسیون، اسکار کلوئید و فولیکولیت بسیار بالا باشد.

مجددا تاکید می کنیم که نتایج و تجربه هر فرد در خصوص لیزر موهای زائد سینه ممکن است متفاوت باشد.

صرف نظر از این که آیا تا به حال به این روش درمان فکر کرده اید یا نه، در اینجا پنج واقعیت وجود دارد که باید در مورد این روند بدانید و این موارد در واقع از مزایای لیزر موهای زائد قفسه سینه در آقایان محسوب می شود. پس تا پایان همراه باشید.

لیزر موهای زائد مردان در قفسه سینه تعریق و بوی بدن را کاهش می دهد

قیمت لیزر موهای زائد مردان

هر چه موهای بیشتری روی بدن خود داشته باشید، به طور طبیعی بیشتر عرق می کنید. و عرق بوی بدی در بدن ایجاد می کند که هیچ کس نمی خواهد آن را با خود حمل کند. اولین جلسه درمان لیزر موهای زائد روی قفسه سینه موها را به میزان قابل توجهی نازک می کند و طی جلسات بعدی به آرامی شروع به از بین بردن موها می کند تا جایی که دیگر رشد نکنند.

حکم لیزر برای مردان از بین بردن موهای زیر پوستی

هزینه لیزر موهای زائد مردان

موهای زیر پوستی در مردانی که موهای زائد روی قفسه سینه دارند، بسیاری شایع است، زیرا معمولاً مجبور به اصلاح یا اپیلاسیون هستند. بهترین روش لیزر موهای زائد است که احتمال رشد موهای زیر پوستی را از بین می ‌برد، زیرا لیزر به فولیکول موها آسیب می‌ رساند تا جایی که دیگر رشد نکند. بنابراین می ‌توانید با لیزر قفسه سینه می توانید از صاف این ناحیه لذت ببرید، جذاب نظر به نظر برسید و از همه مهمتر هیچ عوارض جانبی طولانی ‌مدتی را تجربه نکنید.

مطلب مرتبط: عوارض لیزر موهای زائد مردان

جلوگیری از تحریکات پوستی با لیزر موهای قفسه سینه

موهای زائد مردان کجاست

شیو کردن و اپیلاسیون، فارغ از این که در کجای بدن شما باشد می تواند باعث تحریک پوست شود. با لیزر موهای زائد قفسه سینه، ممکن است در طول درمان و مدت کوتاهی پس از آن کمی احساس ناراحتی کنید، اما هیچ گونه تحریک پوستی طولانی مدتی نخواهید داشت. این برخلاف اصلاح و اپیلاسیون است که می تواند پوست شما را برای روزها پس از هر موزدایی تحریک کند.

چندین جلسه مورد نیاز است

لیزر موهای زائد قفسه سینه آقایان

شما باید حداقل چند جلسه لیزر موهای زائد را در طول چند ماه انجام دهید تا بهترین نتایج را تجربه کنید. این به این دلیل است که این فرآیند تنها زمانی مؤثر است که موها به طور فعال رشد کنند و این یک امر طبیعی است که موها همه به طور همزمان رشد نمی کنند. با این حال، همچنان بعد از اولین جلسه متوجه نتایج عالی و درخشان خواهید شد، اما نتایج نهایی تا زمانی که چندین جلسه را تکمیل نکرده باشید، حاصل نمی شوند.

درمان های لیزر سریع و تقریباً بدون درد هستند

لیزر موهای زائد قفسه سینه مردان

یکی از رایج ترین سوالات مردان این است که “آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟” بسیاری از متخصصان پزشکی در طول فرآیند از دستگاه ها یا ژل های خنک کننده استفاده می کنند تا ناراحتی را تا حد امکان به حداقل برسانند. خوشبختانه ما در مرکز لیزر آقایان مان از دستگاه لیزر بدون درد با شات نامحدود استفاده می کنیم. علاوه بر این از ژل خنک کننده نیز حین لیزر موهای زائد مردان توسط خانم استفاده می کنیم. علاوه بر این، لیزر ناحیه تناسلی مردان نیز توسط این دستگاه در مرکز ما انجام می شود.

و نکته مهم دیگر این که هیچ کس نمی خواهد زمان قابل توجهی از روز خود را برای لیزر موهای زائد اختصاص دهد. اکثر درمان ‌ها حتی روی قفسه سینه یک مرد بالغ فقط چند دقیقه طول می ‌کشد.

ما برای پاسخ به هر سوالی که ممکن است داشته باشید وقت صرف می کنیم و حقایق را به شما ارائه می دهیم تا بتوانید بر اساس سطح راحتی و خواسته های خود بهترین تصمیم را بگیرید. برای تعیین وقت مشاوره رایگان خود، همین امروز با ما تماس بگیرید. ما تمام مراحل را با شما در میان خواهیم گذاشت.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران | مرکز لیزر موهای زائد مردان تهران

لیزر موی صورت مردان

چنانچه به دنبال یک مرکز لیزر خوب در تهران یا لیزر ارزان در تهران هستید به شما مرکز زیبایی خودمان را معرفی می کنیم.

مفتخریم اعلام کنیم مرکز لیزر ما واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، دروس ، ظفر ، کدویی ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران)، خدمات لیزر را با نازل ترین قیمت ، توسط دستگاه لیزر مدیا استار اسکلپیون انجام می دهد. این دستگاه جدیدترین و امن ترین دستگاه الکسانداریت برای از بین بردن رشد بیش از حد مو به روشی راحت است. این یک روش درمانی است که موها را به طور دائمی کاهش می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و همچنین اخذ نوبت از مرکز زیبایی ما به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: skindeeplaserservices

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن