تجربه لیزر فول بادی صورت من در مرکز شریعتی تهران

تجربه لیزر فول بادی موهای زائد با تخفیف لیزر ویژه و بهترین دستگاه لیزر بدون درد

تجربه لیزر فول بادی

تجربه لیزر فول بادی
سلام عزیزان. به اولین وبسایت تخصصی لیزر موهای زائد در ایران خوش آمدین.

بعضی تجربه های لیزر رو باید طلا گرفت چون کمکتون می کنن تا وقت، انرژی و پولتون رو بابت لیزر با کیفیت صرف کنین؛ به عبارتی، خیلی سریع بهترین نتیجه ی لیزر رو از آنِ خود کنین. این مطلب رو برای عزیزانی نوشتیم که به ارزش پولی که تو دستشونه و به سلامت خود اهمیت میدن. درسته که دهها مرکز لیزر دور و اطراف شما وجود داره اما شناخت اینکه کدومشون از همه لحاظ بهترین هست تجربه و دانش می خواد.

برای انتخاب بهترین مراکز لیزر موهای زائد، از تجربیات واقعی کاربرانی مثل من و شما بهره می بریم. همچنین، بهترین دستگاه های بدون درد لیزر و بهترین تخفیف های ویژه لیزر رو معرفی می کنیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تجربه لیزر فول بادی صورت من در مرکز شریعتی تهران

تجربه لیزر فول بادی صورت

مریم هستم. موهای زائد صورتم در بارداری و شیردهی زیاد شده بود. اون موقع لیزر نکردم ولی الان، یعنی ماه ها بعد از اتمام دوره ی شیردهی، جلسه پنجم ششم لیزر رو میگذرونم.
البته من از لیزر صورت شروع کردم و در ادامه دارم فول بادی رو تو جلسات مختلف لیزر میکنم آخه فاز رشد موی زائد برای بعضی قسمت های بدن فرق می کنه. تجربه خوشی از لیزر چانه و دور لبم داشتم. پوست صورتم خیلی حساس و نازکه. همیشه از درد لیزر می ترسیدم ولی وقتی دوستام و همکارام با دستگاه لیزر مدیواستار لیزر کردن و هیچ دردی نداشتن ترسم ریخت. هندپیس مدیواستار یه حرکت خیلی ملایم روی صورت داره و هیچ گونه عوارض التهاب، قرمزی، خارش و حساسیت ایجاد نمی کنه چه برسه به عوارض بدتری مانند سوختگی و تغییرات رنگدانه. بچه ها گفتن که با کندلا و الکس لوترونیم مقداری درد داشتن ولی تجربه لیزر فول بادی شون با مدیواستار عالی بوده. خودمم قبلا با کندلا و آپوجی یک جلسه امتحانی لیزر کرده بودم و هر دو درد داشتن که دیگه تا بعد از شیردهی و لیزر با مدیواستار ادامه نداده بودم. البته اینم بگم که لیزرهای اشاره شده نیز پیشرفته هستن و برای خیلی ها خوب جواب دادن ولی یا به پای مدیواستار نمیرسن و یا برای پوست حساس بهتره مدیواستار انتخاب بشه.
همچنین، تحقیقات علمی و گزارش های میدانی از صدها مرکز لیزر مدیواستار در سراسر جهان نشون میده که این دستگاه لیزر بی دردترین لیزر قرن هست.

فیلم لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه لیزر بدون درد مدیواستار اسکلپیون

در ویدئوی فوق مشاهده می کنین که دور هندپیس  و روی پوست مراجعه کننده چند لایه سلفون یکبار مصرف کشیده شده. بهداشتی ترین حالت همین استفاده از سلفون هست. البته در مرکز لیزر شریعتی تهران که خودم میرم اول روی پوست آبرسان و خنک کننده هم میزنن بعد روش رو با سلفون می پوشونن. این کار برای محکم کاری هست وگرنه خود دستگاه لیزر سیستم خنک کننده پیشرفته شاک واچ داره. شاک واچ یعنی دمای لیزر با دمای طبیعی بدن تنظیم میشه تا کوچکترین عارضه ی سوختگی پیش نیاد.

ویژگی های بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدون درد مدیواستار

اگه یه نگاه کوچک به خصوصیات منحصر به فرد مدیواستار در ذیل بندازین، فکر کنم دیگه سراغ دستگاه های دیگه نرین:

دستگاه لیزر مدیواستار بی دردترین و موثرترین و سریع ترین لیزر جهان برای رفع موهای زائد هست. چرا؟ به دلایل زیر که خلاصه شو در یه پاراگراف نوشتیم:

 تمام دستگاه های لیزر پیشرفته از یک تا چند طول موج تنظیم پذیر برای انواع جنس مو و انواع پوست برخوردارن. برای مثال، کندلا یه طول موج 755 نانومتر برای پوست های روشن و موهای تیره تر داره به اضافه ی یه طول موج 1064 نانومتری ان دی یاگ برای پوست های تیره تر. خب، این شد دو تا طول موج تنظیم پذیر. برای دستگاه پیشرفته ای مانند آپوجی نیز همین طوره. بقیه دستگاه ها نیز یا الکس 755 نانومتری هستن یا دایود 810 نانومتری و یا ترکیبی از این دو. اما برای مدیواستار، طول موج ها خیلی اختصاصی تر و ویژه تر هستن. علاوه بر طول موج های مناسب تمامی پوست های روشن، گندمی، سبزه و تیره، یه طول موج 940 نانومتری جداگانه برای کاهش فعالیت یا مسدود کردن تغذیه رسانی عروق خونی به ریشه موهای زائد وجود داره.

مدیواستار مناسب ترین لیزر برای موهای نازک و کرکی بدون برگشت پذیری

تمامی دستگاه های لیزر رنگدانه فولیکول موی زائد رو هدف گیری می کنن ولی مدیواستار علاوه بر هدف گیری رنگدانه جلوی فعالیت بیش از حد عروق مزاحم رو هم می گیره. البته چون هیچ لیزری دایمی نیست این مسدود سازی آسیبی به سلامت شما وارد نمی کنه. شاید تو ذهنمتون این باشه که آیا لیزر به شبکه مویرگ های زیر پوستی آسیب می رسونه؟ جواب یه خیر محکم هست. امواج لیزرهای پیشرفته نانو و فوق باریک هستن یه جوری که پالس لیزر به روزنه های رویش موی زائد برخورد میکنه نه نقاط پهلویی. به علاوه، به سیستم لیزر برنامه کامپیوتری داده شده تا روزنه های رویش موی زائد رو سریع شناسایی کنه و رنگدانه رو هدف بگیره. البته تجربه اپراتور لیزر هم مهمه. اپراتور بیشتر از این نظر مهمه که تنظیمات اولیه دستگاه لیزر رو برای نوع خاص پوست و موی شما تنظیم می کنه و موارد بهداشتی رو رعایت می کنه. در بهترین مراکز لیزر یه کارشناس لیزر بر کار اپراتور نظارت می کنه. اگه بخواین خود دکتر لیزر فول بادی کنه هزینه بالاتره اما عموما همون اپراتور باتجربه کفایت میکنه.

تخفیف و تجربه لیزر فول بادی با بهترین دستگاه لیزر جهان مدیواستار اسکلپیون

نکته: انتخاب لیزر مدیواستار رو پیشنهاد و تاکید می کنیم چون توسط کمپانی زایس آلمان یعنی پدر اپتیک جهان ساخته شده. به مدیواستار میگن: “معجزه ی لیزر قرن” چون تنها لیزر اختصاصی رفع موهای زائد در جهان هست. مرکز لیزر شریعتی تمامی هندپیس های لیزر مدیواستار رو در اختیار داره و شما می تونین از تخفیف های طلایی لیزر برای آقایان و خانم ها نیز بهره ببرین.

نکته اول تخفیف لیزر فول بادی: تخفیف برای کل دوره لیزر موهای زائد

دوست عزیز، بهترین تخفیف لیزر برای کل دوره ی لیزر موهای زائد هست. اینو حواستون باشه. بعضی مراکز تخفیف رو فقط برای یه جلسه، اونم جلسه اول، میدن که به لحاظ اثربخشی و رفع موها اصلا فایده ای نداره. جلسه اول یه مقدمه هست کل موها رو میزن و از جلسه دوم معلوم میشه که فاز رشد موها برای کدوم قسمت های بدن با همه و برای کدوم قسمت ها باید جلسات جداگانه بیاین. مرکز لیزر شریعتی تهران (برکه) حدودای مترو قلهک واقعا تمامی استانداردهای تخفیف رو رعایت میکنه. چون خودش مستقیم از وبسایت های دایمی و رسمی متعلق به خودِ مرکز شریعتی تبلیغ میکنه و هیچ پورسانتی از شما دریافت نمی کنه.

آخه عموما مراکزی که  تبلیغات رو به وبسایت های واسطه میدن مجبورن یه هزینه ای بابت تبلیغات بپردازن که در واقع به اسم تخفیف از سمت مراجعه کننده پرداخت میشه؛ در واقع، این تخفیف ها چندان واقی نیست چون هزینه تبلیغات رو از جیب مشتری در میارن و به اون شرکت تبلیغاتی میدن.

بهترین اپراتور لیزر در تهران مرکز زیبایی شریعتی قلهک
نکته دوم بهترین تخفیف لیزر به تجربه لیزر کاربران: کیفیت خدمات لیزر و تجربه اپراتور

بعضی دوستان بیشتر به ارزان بودن تخفیف لیزر توجه می کنن تا کیفیت خدمات و برند دستگاه. شما در وهله اول باید فکر کنین متن تبلیغ ممکنه غیر واقعی باشه. در بهترین تخفیف های لیزر، در عین اینکه بهترین برند لیزر استفاده میشه، قیمت ها ارزانتر از مراکز مشابه هست و خدمات با کیفیت تره.

توجه به کیفیت بالای خدمات و تجربه اپراتور در مقایسه با ارزانی تخفیف اهمیت بیشتری داره. اغلب مراکزی که تبلیغات پر سر و صدا راه میندازن از شبه لیزرهای کم کیفیت استفاده می کنن که عوارض دارن، به خصوص عارضه ی برگشت پذیری موی زائد.

وضعیت اقتصادی در دنیای امروز بحرانیه و اگه کلینیک لیزری از بهترین برند دستگاه لیزر سالم و بی نقص مثلا الکساندرای یا دایود استفاده کنه و برای صدها نفر با تخفیف های خیلی ارزان و باور نکردنی کار کنه خیلی زود ورشکست خواهد شد!  می دونین هزینه خرید بهترین برندهای لیزر جهان زیر دو میلیارد تومان هست و این دستگاه ها به سرویس منظم و نگهداری تخصصی نیاز دارن که هزینه برداره!  مراکز متعددی هستن که از شبه لیزر یا دستگاه های دست دوم اجاره ای استفاده می کنن؛ حتی برای تامین هزینه تعمیر دستگاه لیزر خرابشون به اسم تخفیف از شما سوء استفاده می کنن. برای همینه که تاکید می کنیم حتما مراکز لیزری رو انتخاب کنین که از مالکیت وبسایت های تخصصی رسمی و شبکه های مجازی بدون تبلیغات زرد برخوردارن. وقتی یه مرکز رسمی باشه، همیشه در دسترس هست و می تونین نتایج لیزرتون رو پیگیری کنین.

توصیه ی ما اینه که زیاد به چرت و پرت های بعضی کاربران در فضای مجازی توجه نکنین چون مشخص نیست از قصد و غرض یه مرکز لیزر رو خوب یا بد معرفی می کنن یا از دل تجربه هاشون. بعضی کاربران دیدم که همون موقع یه آی دی می سازن و یه نظر میگذارن و والسلام. کاربری که حرفش درست حسابی باشه صدها پست میگذاره و با دلایل منطقی توضیحات میده.

داستان لیزر موی زائد از سنگ جواهر یاقوت آغاز شد
نکته سوم تخفیف و تجربه لیزر فول بادی: بهترین برند دستگاه لیزر

تخفیف لیزر زمانی طلایی و ویژه هست که برند دستگاه لیزر بهترین باشه. لینک ذیل شما رو به تعدادی از مهمترین شعبات لیزر تهران ساکین در ایران هدایت می کنه. می تونین مستقیم اسم دکتر و برند دستگاه لیزر رو مشاهده کنین.

تماس با بهترین مراکز لیزر کشور

توصیه جدی: حتما مراقب باشین با دستگاه های شبه لیزر به جای لیزر اورجینال اصل لیزر نشین. شبه لیزرها همون انواع برندهای آی پی ال و اس اچ آر هستن که در پایان مطلب لینک گذاشتیم. انتخاب شبه لیزر یعنی اینکه عوارضی مانند سوختگی با لیزر، برگشت پذیری موها، تغییر رنگدانه پوست و غیره به احتمال زیاد گریبان گیر شما خواهند شد.

تخفیف ویژه لیزر فول بادی شات نامحدود مرکز شریعتی تهران
نکته چهارم تخفیف و تجربه لیزر فول بادی: شات لیزر نامحدود

در تخفیف های منطقی لیزر موهای زائد، شات لیزر نامحدوده و به هر میزان که برای شما لازم باشه استفاده میشه. منظور اینه که شات لیزر هیچ تاثیری در قیمت لیزر نداره. اگه دیدین مرکزی تخفیف لیزر رو با احتساب شات محدود بهتون میده دورش یه خط قرمز بکشین.

تخفیف های لیزر مرکز شریعتی تهران با شات نامحدود ارایه می شود.

نکته پنجم تخفیف و تجربه لیزر کل بدن: تعریف بهداشتی بودن دستگاه لیزر

خیلی از کلینیک های لیزر دیگه از ژل و الکل خالی روی پوست و دستگاه استفاده نمی کنن.  الکل بدون سلفون بهداشتتی نیست. بهترین و بهداشتی ترین حالتش استفاده از چند لایه سلفون یکبار مصرف روی پوست (جدا) و روی هندپیس لیزر (باز جدا) (علاوه بر ضدعفونی اولیه ی هندپیس) هست. میتونین زیر سلفون روی پوست آبرسان و خنک کننده بزنین. حتی اگه سر هندپیس با پوست شما تماس نداشته باشه باز هم احتمال ورود نانومیکروب به روزنه های پوستتون وجود داره. خودِ الکل خالی نیز کامل میکروب ها رو از بین نمی بره چون اینجا با انرژی لیزر سر و کار داریم نه ابزار عادی.

7 نکته در تخفیف لیزر موهای زائد که باید بدانید
نکته ششم تخفیف لیزر آقایان و خانم ها: مشاهده ی بهترین فرصت های تخفیف ویژه لیزر

 بهترین فرصت های تخفیف لیزر طلایی یا همون جشنواره های طلایی لیزر نزدیک ایام ویژه مذهبی و ملی برگزار میشه. برای مثال، قبل از عید قربان، عید فطر، نوروز، جشنواره پاییزه در اوایل فصل پاییز (بهترین زمان لیزر)، روز مادر، معلم و دانشجو و الی آخر.

نکته هفتم تخفیف و تجربه لیزر: بهترین قیمت ها و پکج های لیزر آقایان و خانم ها

قبل پرداخت هر گونه وجهی به کلینیک لیزر، حتما قیمت انواع پکج های لیزر با قیمت هاشون رو در نظر بگیرین. پکج رو بر اساس بودجه و اولویت های لیزر خود انتخاب کنین. پکج ها تنوع دارن. برای مثال، طلایی فول بادی درجه یک، نقره ای فول بادی درجه دو، پکج صورتی، برنزی و الی آخر. توجه داشته باشین که اصطلاحات برنزی به معنای پایین تر بودن کیفیت لیزر نیست. کیفیت همونه فقط تعداد انتخاب هاتون محدودتر میشه. لیست پکج ها یه خرده طولانی هست و ترجیح دادیم لینک زیر رو دنبال کنین.

به کمک لینک زیر، می تونین انواع پکج های لیزر آقایان و خانم ها با بهترین قیمت های لیزر موهای زائد رو مشاهده کنین.

انواع پکج لیزر آقایان و خانم ها با بهترین قیمت های لیزر موهای زائد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن