بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت مونولیت قیطریه

بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت مونولیت چند میلیارد تومانی در مرکز لیزر قیطریه

دستگاه لیزر الکساندرایت مونولیت

سلام و لحظات به نیکی و شادمانی بگذرد.

لیزر موهای زائد چند سال پیش تو ایران باب شده؟ کسی یادش هست اون اوایل دستگاه لیزرها چه طوری بودن؟ عوارض داشتن؟ درد و سوختگی چطور؟ الان چی؟ آیا می دونین از بین اینهمه دستگاه لیزر که تبلیغ میشن، کدوماشون بهتر و کدومش بهترین و درجه یک ترین هست؟ اینکه میگیم بهترین دستگاه لیزر، از چه لحاظ بهترینه؟ 

موضوع: معرفی کامل بهترین و جدیدترین دستگاه لیزر سال مونولیت الکساندرایت مدیواستار

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

زمان مطالعه: حدود 5 دقیقه 

در مطلب کنونی، بدترین و بهترین دستگاه های لیزر در ایران و درجه یک ترین ها رو معرفی می کنیم. کمکتون می کنیم تا علاوه بر تشخیص سریع دستگاه لیزر خوب و بد، در هزینه هاتون صرفه جویی و از نتایج زیبایی با لیزر لذت ببرین.

از دردناک ترین ها تا بهترین دستگاه لیزر بدون درد در ایران

اوایل که لیزر موهای زائد در ایران باب شد، همه از درد و سوختگی پوست با لیزر و طولانی بودن جلسات ناله می کردن. بعد از مدت ها صرف هزینه و زمان، رشد موهای زائد فقط یه کمی کمتر می شد! 

حدود 60 سال پیش، اولین دستگاه لیزر موهای زائد با فن آوری روبی (یاقوت قرمز) اختراع شد. خیلی دردناک و نامطلوب بود اما بعضیا به امید کمتر شدنِ موهای زائد تحمل می کردن. سال 1970 میلادی، اولین لیزرهای الکس ساخته شدن که چندان به درد به خور نبودن؛ درد الکس از روبی کمتر بود اما گرمای آن برای از بین بردن فولیکول مو کافی نبود. گاهی چند سال طول می کشید تا رشد موهای زائد کاهش پیدا کنه!

لیزر موهای زائد به معنای امروزی حدود 40 سال پیش ابتدا در آمریکا و اروپا رایج شد؛ از سال 2000 تاکنون، رقابت بین شرکت های سازنده تجهیزات لیزری زیاد شده و هر چند سال یکبار دستگاه های جدیدتری به بازار عرضه می شود. بهترین دستگاه های لیزر گران ترین قیمت ها رو دارن؛ اما در عین حال، از مشخصه های بی دردترین، سریع ترین، ایمن ترین و بی عارضه ترین برخوردار هستن. 

چرا بهترین تجربه لیزر موهای زائد رو دارم؟

وقتی با تحقیق کافی لیزر کنی، هم پوستت خیلی براق و دوست داشتنی میشه و هم از زندگیت لذت بیشتری میبری.

هیچ روشی به غیر از لیزر نتونست منو راضی نگه داره. لیزر رو آگاهانه و با اطلاعات عمومی قبلی انجام دادم.

تحقیق درباره انواع برند دستگاه لیزر

اول که درباره ی دستگاه لیزر حسابی پرس و جو کردم. خودم محقق لیزر هستم و می دونم تمام مراکز لیزر از دستگاه هاشون تعریف می کنن. اینم می دونم که وسط هیاهوی تبلیغاتی، بالاخره چند تا مرکز خوب و منصف با دستگاه لیزر عالی هم پیدا میشه. از لیزرهای الکس گرفته تا دایود، ان دی یاگ و شبه لیزرهای آی پی ال، همه رو زیر و رو کردم. 

کنجکاوی علمی و میدانی چیز خیلی خوبیه. هر بار که به مراکز لیزر سر می زنم، گوش هامو تیز می کنم ببینم نظرات و تجربیات مراجعین و مردم درباره ی انواع دستگاه لیزرها چیه. البته متوجه شدم خیلی از مردم بدون توجه به اسم دستگاه، فقط چون دوستاشون راضی بودن مرکز لیزرشون رو x یا y انتخاب کردن. تحقیقات میدانی کافی نیست، حتما باید بدونی از نگاه علم لیزر، کدوم برند لیزر به تیپ پوست و موهات بیشتر می خوره و پیشرفته تره. در ادامه ی همین مطلب همه رو توضیح دادم.

توجه به کیفیت و قیمت برند دستگاه لیزر

خیلی فرق می کنه که قیمت خریدِ یه دستگاه لیزر چند میلیارد تومان باشه یا چند صد میلیون تومان! برند لیزر برند کفش و لباس نیست که پول برند رو بِدی و ممکنه کیفیت خوب نباشه! برندهای خیلی معروفِ لیزر صرفا به خاطر برند بودن شهرت ندارن بلکه به خاطر کیفیت بالا ماندگار شدن. برای مثال، برند مدیواستار شرکت زایس آلمان با دستگاه مونولیت الکساندرایت. 

دستگاه های لیزر خیلی متنوعند. خیلی هاشون دست دوم و ازچین وارد شدن. خیلی هاشون شبه لیزر الکی و فقط تعداد کمی شون برند اصل و با ارزش با قیمت های میلیاردی هستن. هر مرکز لیزری از عهده ی خرید و نگهداری لیزرهای گران قیمت و پرکاربرد بر نمیاد. کارتریج های لیزر شاتی باید تعویض بشن و لوازم مصرفی جانبی نیازه. به علاوه، تعمیر لیزرهای فوق پیشرفته کاملا تخصصی هست و تکنسین یا مهندس واقعی می خواد. در مقابل، لیزرهای ارزان قیمت کارآیی چندانی ندارن اما خرج آنچنانی روی دست مرکز لیزر نمیندازن. بنابراین، قیمت خرید دستگاه لیزر رو هم بهتره در نظر بگیریم. 

تخفیف لیزر خوبی گرفتم!

ممکنه بگین من پول کافی برای لیزر ندارم. خب، اگه یه مرکز لیزر خوب پیدا کنین که تخفیف های واقعی بده و شات لیزر نامحدود باشه، می تونین کلی در هزینه هاتون صرفه جویی کنین. مراقب باشین تخفیف لیزر برای کل دوره لیزر باشه نه فقط برای جلسه اول!

یه کلکی که اغلب مراکز لیزر تو تبلیغات تخفیفات می زنن اینه: تخفیف آنچنانی با دستگاه لیزر معیوب ولو برند خوب!!! خب، مرکز لیزر پول نیاز داره، هزینه تعمیر دستگاه لیزر الکس رو به اسم تخفیف محدود از جیب شما بر میداره.

البته در عین حال، همه ی تخفیف ها الکی نیستن. تخفیف واقعی هم زیاد داریم. شما باید تشخیصتون قوی باشه (بهترین ترفندهای تشخیص تخفیف واقعی لیزر).

تحقیق درباره تجربه اپراتور لیزر و بهداشت دستگاه لیزر

هر چه قدرم دستگاه لیزر پیشرفته باشه، تجربه اپراتور و نظارت کارشناس لیزر یا پزشک بر اجرای مراحل لیزر شما حرف اول رو می زنن. من حضوری مراجعه کردم و از مراجعین در مورد تجربه اپراتور سوال کردم. اپراتورهای باتجربه تمامی دوره های آموزشی لیزر رو گذروندن و به روز رسانی می کنن. 

جلسه مشاوره لیزر موهای زائد

من جلسه مشاوره شرکت کردم و در مورد حساسیت های پوستی و آلرژی م براشون توضیح دادم. اون موقع ها که دوران شیردهی رو طی می کردم، تو همون جلسه مشاوره متوجه شدم بهتره لیزر رو به زمان بعد از شیردهی موکول کنم. آخه معلوم نبود که هورمون ها رشد موهای زائدم رو بیشتر نکنن!

مشاوره لیزر که خیلی واجبه. چرا؟ علتش اینه که خیلی از واقعیات در مورد لیزر خودمون رو متوجه میشیم. تیپ پوست و مو بررسی میشه. در مورد سابقه پزشکی، بیماری ها، حساسیت ها، مصرف داروهای خاص، سبک زندگی و این چیزا سوال میشه. به علاوه، در مورد تداخل لیزر با عمل های زیبایی مانند تداخل لیزر با میکرونیدلینگ صورت و این قبیل صحبت می کنیم. تو مشاوره معلوم میشه تعداد جلسات لیزرمون حدودا چند تاست، تا کی دوره مون احتمالا طول می کشه، و غیره.

تحقیق درباره منصفانه ترین قیمت لیزر موهای زائد 

پول علف خرس نیست و همه دوست دارن با پولشون چیزهای بهتری به دست بیارن. من از چند تا مرکز لیزر مختلف قیمت گرفتم. البته حواسم به برند دستگاه و پکج های مختلف لیزر نیز بود. برای مثال، در خیابان شریعتی قلهک، چند تا مرکز لیزر مختلف وجود داره. من دو تا مرکز دیدم که هر دو یه برند دستگاه لیزر یکسانی داشتن. قیمت ها رو با توجه به کیفیت خدمات لیزر و تجربه ی اپراتور مقایسه کردم. در نهایت، مراکز لیزر شریعتی و قیطریه تهران متعلق به مجموعه تهران اسکین رو انتخاب کردم. علتش این بود که قیمت هر پکج لیزر خیلی منصفانه و متناسب با بودجه شخصیم بود. 

چرا لیزر موهای زائد از نان شب واجب تر است؟

باور کنین ریشه خیلی از بدبختی ها تو زندگی های امروزی همین لیزر نکردن هست! شاید بخندین و بگین: اینقدر تبلیغات نکن، لیزر چه ربطی به زندگی داره! داره دوست عزیزم، داره. 

چه خانم باشی چه آقا، ناخودآگاه چشمت پوست هایی رو می گیره که صاف و براق هستن. این صافی و براقی و جذابیت پوست با هیچ چیزی به دست نمیاد مگر لیزر موهای زائد. 

به دور و برتون نگاه کنین و خوب دقت کنین. چند تا از مردها به خانم هاشون خیانت می کنن؟ آیا مهمترین دلیلش جذب شدن ناگهانی به دلربایی زن های متعدد در یک لباس زیبا با پوست زیبا نیست؟ شاید اگه عمقی به قضیه نگاه کنیم، این طور نباشه. مردها و زن ها وارد یک رابطه شده و بعد از مدتی درگیر خلق و خوی همدیگه میشن و ممکنه رابطه تموم بشه. اما نقطه ی شروع روابط از همین زیبایی ظاهری و کیفیت پوست شروع میشه. اونایی که لیزر می کنن، فرق نمی کنه پوستشون چه رنگیه، پوست شفاف تر و براق تری دارن. قرار نیست همه تمام بدن رو به زور لیزر کنن، منظورمون لیزر موهای زشت و مزاحم روی بدن هست. برای مثال، موهای زائد پاهای یک خانم. مورد داشتیم یک شوهری با دیدن موهای زائد زیر بغل همسرش، ازش بدش اومده و رفته بهش خیانت کرده! به همین سادگی!

خانم هستین، می خوای بری باشگاه ورزش کنی، تو مهمونی برقصی، سارافون و دکلته کوتاه و بیکینی بپوشی، در تمام این موقعیت ها، به لیزر نیاز دارین.

آقا هستین، برای بدنسازی، دو چرخه سواری، شنا، فیگور گرفتن جلوی خانمت و رابطه جنسی بدون موهای زائد ناحیه تناسلی، به لیزر نیاز دارین. 

دنیا دنیای رقابته. رقابت پوستی الان خیلی تو چشم می زنه. بر عکس چیزای دیگه، این رقابت اصلا سخت نیست. با لیزر موهای زائد می تونین اعتماد به نفس و جذابیت خود رو تا حد زیادی ارتقاء بدین. 

انواع پوست و مو مقیاس فیتزپاتریک

انواع پوست و مو مقیاس فیتزپاتریک

اسامی انواع دستگاه لیزر در ایران: الکساندرایت، دایود، ان دی یاگ، شبه لیزر IPL

آیا شما قبل از انتخاب مرکز لیزر، به برند دستگاه لیزر و تناسب طول موج های آن با تیپ پوست و موی خود توجه دارین؟ 

اصطلاحات الکس، دایود، Nd:Yag و آی پی ال در واقع فن آوری لیزری با طول موج های متفاوت هستند نه برند لیزر. 

در ایران، هر مرکز، کلینیک یا شرکت خدماتیِ وارد کننده ی دستگاه لیزر سیاست های اقتصادی خاص خودش رو دنبال می کنه. در کل، اغلب مراکز لیزر، برندهای ارزان قیمت تر اما با سود آوری مقطعی رو ترجیح میدن. مشکل سود آوری رو با تبلیغات حل می کنن. در تبلیغات همه چیز عالی ست اما در تجربه لزوما این طور نیست!

با این وجود، یه سری مراکز لیزر هم داریم که بهترین و گران قیمت ترین دستگاه ها رو دارند. از نظر مراکز معتبر، تبلیغات و تخفیف های واقعی سبب ماندگاری و خوش نامی خود مرکز خواهد شد. زمانی که کیفیت خدمات لیزر بالا و  قیمت ها منصفانه باشه، استقبال مردمی و سود روز افزون خود به خود بوجود میان.

انواع برند لیزر الکساندرایت در ایران

لیزر موهای زائد با فن آوری الکس دارای طول موج 755 نانومتر و مناسب تیپ های پوستی مقیاس فیتزپاتریک روشن تا نیمه روشن (از 1 تا 3، ترجیحا 1 تا 2)  می باشد. پس منظور از لیزر الکس اینه که اگه پوست شما روشن تا نیمه روشن هست، این لیزر برای شما خوب جواب میده. اما همه لیزرهای الکس کیفیت یکسانی ندارن و بهتره انواع برند الکس رو بشناسیم:

  1. مونولیت الکساندرایت برند مدیواستار شرکت زایس آلمان به عنوان بهترین و فوق پیشرفته ترین لیزر قرن: بهش میگن معجزه ی لیزر قرن، واقعا بدون درده، مناسب تمامی انواع پوست و مو (منو کامل و تنظیم پذیر و چهار هندپیس داره)، اونقدر سریع عمل می کنه که بیست دقیقه ای کار رو تموم می کنه، ایمنی و اثربخشی مونولیت حرف نداره و فوق بهداشتیه.
    نکته مهم: 
    ویدئو زیر:

2. کندلا جنتل مکس پرو: قبل از ورود مونولیت مانور میداد و عرض اندام می کرد اما الان عقب تر رفته. کندلا کمی درد داره اما جزو لیزرهای نسبتا خوب هست. البته از نظر ایمنی، اثربخشی و مدت زمان جلسه لیزر به پای مونولیت مدیواستار نمی رسه. کندلا نسخه جدید برای پوست تیره نیز کاربرد داره اما توصیه می کنیم برای پیشگیری از تغییر رنگدانه طبیعی پوست برند مدیواستار اسکلپیون رو انتخاب کنین. 

3. آپوجی پلاس شرکت سایناشور آمریکا با دو طول موج 755 نانومتر الکس و 1064 ان دی یاگ برای انواع پوست مناسب هست. درد کمی دارد. آپوجی جزو لیزرهای پیشرفته است اما باز از نظر اثربخشی و ایمنی به پای مونولیت نمی رسه. 

سه برند فوق جزو بهترین ها هستند که درجه یک ترین اونها مونولیت مدیواستار از کمپانی زایس آلمان می باشد. 

 10 ویژگی بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت مونولیت کدامند؟

  1. کاملا بدون درد 
  2. کاملا بدون عوارض و بدون ایجاد حساسیت پوستی
  3. دارای چند طول موج جداگانه و اختصاصی رفع موهای زائد نازک و کرکی بدون ایجاد برگشت پذیری
  4. دارای طول موج اضافه برای غیر فعال سازی عروق تغذیه رسان به ریشه موهای زائد (علاوه بر طول موج های هدف گیرنده ی رنگدانه موی زائد)
  5. دارای هندپیس های فوق پیشرفته تنظیم پذیر متناسب با شرایط فرد لیزر کننده (نوع پوست و مو، تراکم موها، دمای لحظه ای بدن، تعداد شات مورد نیاز و غیره)
  6. دارای سیستم خنک کننده (کولینگ) 360 درجه
  7. بهداشتی ترین لیزر جهان (سلفون یکبار مصرف چند لایه روی پوست و جداگانه روی هندپیس+ضد عفونی قبلی)
  8. دارای صفحه لمسی LCD و نمایشگر تنظیمات چند گانه متناسب با کاربر
  9. دارای سیستم کاملا هوشمند (دکمه های تنظیمات تاچ اسکرین، سوییچ پاییِ وایرلس و بلوتوث و حس گر و شناساگرهای مبتنی بر یوزر)
  10. مناسب برای تمامی تیپ های پوست و مو (روشن، گندمی، سبزه و تیره)+ موی نازک تا ضخیم

5 ویژگی فنی و فوق العاده در دستگاه لیزر مونولیت الکساندرایت مرکز قیطریه 

  1. سیستم کولینگ هوشمند مبتنی بر دمای بدن کاربر
  2. سیستم dynamic mode برای درمان فوق سریع بدون درد و سوختگی
  3. امکان تبدیل هر شات لیزر به single pulse  و double pulse
  4. دارای سیستم static mode جهت رفع موهای زائد مقاوم (و + طول موج اضافه و جداگانه)
  5. رفع موهای زائد نازک و روشن برای اولین بار (برند مدیواستار)
  6. سرعت بالای 12 هرتز
  7. دارای اسپات سایز مستطیلی شکل برای کاهش هم پوشانی بافت هدف و بافت مجاور (دقت فوق العاده  در هدف گیری پوست ریشه موهای زائد با اشعه لیزر)

انواع برند دستگاه لیزر دایود در ایران 

لیزرهای دایود با طول موج غالب 810 نانومتر برای پوست های تیپ 3 تا 4 خوب جواب میدن. البته ما دایودهای فوق پیشرفته ای داریم که ترکیب طول موج چندگانه ای دارن و برای همه پوست ها جواب دادن.  

انواع لیزر دایود عبارتند از:

  1. پلاتینیوم آیس سوپرانو (آلما): دارای سه طول موج ترکیبی در یک هندپیس  ( دایود 810، الکس 755 و ان دی یاگ 1064 نانومتری) و قدرت نفوذ بالا، مناسب انواع پوست و کم درد. 
  2. لِیز وِی آیس دایود آلمانی: طول موج 808 نانومتر، سیستم خنک کننده دمایی الکتریکی تانکر آبی، مناسب پوست های تیپ 3 و 4 یعنی گندمی تا سبزه تیره.
  3. مدیواستار اسکلپیون دایود-الکس (بهترین لیزر دایود جهان) با طول موج های جداگانه و مناسب انواع پوست از روشن تا گندمی، سبزه و تیره (به جهت داشتن طول موج اضافه برای غیر فعال سازی عروق خونی تغذیه رسان به ریشه موی زائد برای تمامی پوست و مو جواب می دهد)، عالی برای رفع موهای نازک و کرکی علاوه بر موهای ضخیم، کاملا بدون درد، فوق بهداشتی سلفون یکبار مصرف و سیستم خنک کننده آنی.
    نکته مهم: دو قولوهای مدیواستار اسکلپیون- مونولیت الکساندرایت مدیواستار معجزه لیزر قرن می باشند. هر دو فوق پیشرفته اند. 

پر عارضه ترین دستگاه لیزر: شبه لیزرهای آی پی ال و اس اچ آر 

انتخاب شبه لیزرهای IPL و اس اچ آر SHR، لایت شِر، سولاری، و ایلایت اشتباهه چون عارضه ی برگشت پذیری و حتی دو سه برابر شدن رشد موهای زائد رو ایجاد می کنن.

چرا شبه لیزرهای آی پی ال مرغوب نیستند؟

تابحال درباره ی فرق لیزر شاتی با رولی چیزی شنیدین؟ 
شبه لیزرها رولی هستن نه شاتی. به این معنی که، تمرکز لیزر بر سطح پوست پایین تر از نوع شاتی می باشد. اشعه لیزر IPL به طور مداوم و مستقیم و نامتمرکز بر سطح پوست تابانده می شود. این تداوم و کمبود تمرکز سبب آسیب پوستی و ایجاد عوارضی مانند سوختگی، تاول و زخم خواهد شد. همچنین، هندپیس شبه لیزرهای رولی باید در تماس کامل با سطح پوست قرار بگیرد تا اشعه لیزر به رنگدانه موی زائد نفوذ کند. به همین دلیل، احتمال انتقال آلودگی و آسیب بسیار بالاست. 

کدام دستگاه لیزرها موهای زائد شما را کاهش نمی دهند؟

شبه لیزرها قیمت ارزانی دارند و به همین دلیل اغلب شرکت های خدماتی به خرید اونها اقدام می کنن. خیلی وقتا در تبلیغات فیک،  دستگاه لیزر الکساندرایت فلان و بهمان معرفی میشه اما در زمان لیزر با یک دستگاه شبه لیزر مواجه می شوید!

انواع برند شبه لیزر آی پی ال

سوالات رایج لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد چیست؟

کار اصلی اشعه لیزر از بین بردن رنگدانه موی زائد در قسمت ریشه (فولیکول) ی موهاست. پرتوهای نور لیزر به صورت فوق العاده متمرکز بر نقاط رویش موی زائد می تابند و با ایجاد حرارت سبب از بین رفتن ملانین یا همان رنگدانه می شوند. هر چه دستگاه لیزر انتخابی شما پیشرفته تر باشد، دقت تابش پرتو لیزر و تمرکز آن بر سطح رویش مو بالاتر خواهد بود. به این معنی که، نقاط غیر هدف آسیب نمی بینند.

شات لیزر چیست؟ 

هر دستگاه لیزر حداقل یک هندپیس برای تابش اشعه لیزر بر سطح پوست و محل رویش موهای زائد دارد. اپراتور لیزر با فشردن یک کلید بر روی هندپیس اشعه لیزر را شلیک می کند. به هر بار فشردن این کلید برای شلیک اشعه لیزر یک شات می گویند. یک بار فشردن کلید مساوی با یک شات لیزر هست. 

فرکانس لیزر همان تعداد شات در ثانیه می باشد. هر چه قدر فرکانس بالاتر باشد، تعداد شات بیشتری در ثانیه یا به عبارتی انرژی بیشتری از لیزر شلیک می شود. 

از مزیت های لیزر شاتی اینه که سر هندپیس با سطح پوست فاصله تماسی دارد که احتمال انتقال آلودگی به شدت کاهش می یابد. البته رعایت بهداشت از جمله ضد عفونی کردن دستگاه و استفاده از سلفون یکبار مصرف روی سر هندپیس و چند لایه سلفون جداگانه روی سطح پوست شما اهمیت بسیار زیادی دارد. این کار احتمال انتقال آلودگی رو به صفر می رساند که در بهترین مراکز لیزر شریعتی و قیطریه به خوبی رعایت می شود. 

پالس لیزر یا لیزر پالسی چیست؟

پالس لیزر یعنی اشعه لیزر به طور مداوم و یکبند بر روی پوست تابانده نمی شود بلکه مانند فلش های نور حالت قطع و وصل می دارد. به زبان ساده تر، هر پالس لیزر همان مدت زمانی هست که طول می کشه تا انرژی لیزر به پوست و موی شما برخورد کنه. 

در واقع، اشعه نوری (اوپتیکال) لیزر در مدت زمان خاص و در نرخ تکرار تعریف شده ای به پوست برخورد می کند. پالس لیزر می تواند بسیار سریع یا کند تر باشد.

پالس لیزر انواع مختلفی داره. در لیزرهای پالسی با اصطلاحاتی مانند مدت زمان پالس، انرژی پالس، نرخ تکرار پالس و طول موج لیزر سروکار داریم.  

 

TRT در دستگاه لیزر موهای زائد چیست؟

اصطلاح TRT مخفف Thermal Relaxation Time به معنیِ زمان آرامش حرارتی می باشد: مدت زمان خنک شدن چیزی. 

هر چه قدر TRT کمتر باشد، سیستم خنک کنندگی در دستگاه لیزر موثرتر و عوارض لیزر کمتر خواهد بود. 

سوالات بیشتر:

آیا لیزر موهای زائد برای آقایان ضرر دارد؟

لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه لیزر برای هیچ فرد سالمی ضرر ندارد. فقط افرادی که کاندید لیزر نیستند بایستی تا زمان رفع مشکل صرف نظر کنند. 

اشعه لیزر فقط در حد چند میلی متر کوچک به نقاط رویش موی زائد در زیر پوست نفوذ می کند. بدین منوال، کوچکترین آسیبی به بافت زیر پوستی وارد نمی شود. البته برای پیشگیری از عوارض لیزر همیشه باید اپراتور باتجربه ای انتخاب کنید. 

لیزر موهای زائد آقایان برای کدام نواحی بدن انجام می شود؟ 

نواحی لیزر آقایان عبارتند از:

خط ریش گونه، خط ریش زیر گردن، پشت گردن، دست ها کامل، بازوها، ساعدها، پاها کامل، ران ها، ساق پاها، باسن، تناسلی با خط باسن، شکم (ناف به پایین)، زیر بغل، هر کدام از نیم تنه ها کامل، گوش ها، بین ابروها، و روی بینی. 

در بهترین مراکز لیزر آقایان شریعتی و قیطریه تهران، هر کدام از موارد فوق رو می توان جداگانه و در قالب یک پکج انجام داد. این پکج ها با بودجه شما متناسبند. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن