لیزر موهای زائد برزیلی

چگونه برای لیزر موهای زائد برزیلی آماده شویم؟ | بخش دوم

آمادگی ها و اقدامات قبل از لیزر موهای زائد برزیلی - بخش دوم

چگونه ناحیه بیکینی خود را برای لیزر موهای زائد برزیلی شیو کنیم؟

لیزر برزیلین
لیزر برزیلین | قیمت لیزر برزیلی

داشتن فرم مناسب برای ناحیه بیکینی در حین اصلاح می تواند بر نتایج لیزر موهای زائد برزیلی تأثیر بگذارد. آماده سازی شما برای لیزر موهای زائد برزیلی شامل مشخص کردن شکل دلخواه خط بیکینی است.

در اینجا آماده سازی ناحیه درمان برای لیزر موهای زائد برزیلی، مرحله به مرحله آورده شده است.

مرحله 1: شکل خط بیکینی خود را مشخص کنید

برای اینکه دید خوبی از خط بیکینی خود داشته باشید، بهتر است از یک آینه تمام قد استفاده کنید. با کوتاه کردن موهای بلند شروع کنید تا بتوانید دید بهتری از خط بیکینی خود داشته باشید. سپس رو به آینه، خط بیکینی خود را با مداد علامت بزنید و مطمئن شوید که به اندازه کافی برای شما قابل مشاهده است. می توانید از یک مداد چشم روی پوست خشک خود استفاده کنید تا ناحیه ای را که اصلاح می کنید جدا کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر بار اول درست از آب درنیامد، ناراحت نشوید، ناحیه را تمیز کنید و دوباره شروع کنید. این کار را تا زمانی انجام دهید که به شکل دلخواه خود برای خط بیکینی برسید. هنگامی که شکل دلخواه تان حاصل شد، خطوط را تیره کنید تا هنگام اصلاح از آن فراتر نروید.

مرحله 2: ناحیه بیکینی خود را آماده کنید

اگر از مداد سفید برای مشخص کردن خط بیکینی خود استفاده کرده اید، به احتمال زیاد فوم اصلاح آن را نامعلوم می کند. بنابراین، انتخاب روغن اصلاح ایده بهتری است.

همچنین، قبل از شروع اصلاح، اطراف خط بیکینی خود را خیس کنید و فقط کمی روغن اصلاح بمالید. مراقب باشید مداد با روغن آغشته نشود.

مرحله 3: اصلاح را شروع کنید

داشتن یک آینه بزرگ در اینجا یک مزیت خواهد بود زیرا تضمین می کند که هیچ بخشی را در حین اصلاح جا نمی گذارید. به یاد داشته باشید که این مهم ترین مرحله است، نتایجی که از لیزر موهای زائد برزیلی به دست می آورید به نحوه اصلاح شما بستگی دارد. هنگام اصلاح، همیشه از بالای خط بیکینی خود شروع کنید تا اصلاح یکنواختی داشته باشید.

علاوه بر این، زمانی که به سمت خط بیکینی که قبلا کشیده ‌اید اصلاح کنید، کمک می ‌کند. به یاد داشته باشید که اعمال فشار بیش از حد باعث نمی شود که اصلاح بهتری داشته باشید، بلکه فقط باعث بریدگی می شود. به آرامی، ملایم و پیوسته اصلاح کنید. همچنین، بعد از هر برش تیغه را بشویید تا مطمئن شوید که مویی باقی نمانده.

آهسته حرکت کردن نه تنها از بریدگی جلوگیری می کند، بلکه از اصلاح بیش از حد ناحیه نیز جلوگیری می کند. بعد از اینکه قسمت بالایی را اصلاح کردید، ناحیه را تمیز کنید.

تا به اینجا درباره نحوه شیو کردن ناحیه بیکینی خانم ها و آقایان شرح دادیم. چند پاراگراف بعدی مخصوص خانم هایی است که سعی می کنند برای جلسه لیزر موهای زائد برزیلی آماده شوند. روی کشاله ران‌ ها تا لابیا، درست مانند قسمت بالایی، روغن اصلاح بمالید. احرکت را ز ران های خود شروع کنید و به طور پیوسته به سمت لابیاهای خود پیش روید.

وقتی یک طرف کار تمام شد، همین کار را در طرف دیگر هم تکرار کنید. پس از اصلاح دو طرف، ران ها و لب های خود را به آرامی پاک کنید.

به طور معمول، لابیاها نرم و ظریف هستند بنابراین نیازی به فشار زیادی ندارند. هنگام اصلاح لابیا، حتماً پوست را بکشید تا بتوانید آن را به خوبی اصلاح کنید. برای لابیا، پای خود را در حالی که لابیای بیرونی را به سمت لابیای داخلی می ‌تراشید، بالا ببرید. به خاطر داشته باشید که برای یک اصلاح صاف، روغن اصلاح را به لابیا بمالید.

وقتی تراشیدن هر دو لابیا را تمام کردید، از یک حوله نرم برای تمیز کردن روغن اصلاح و موهای تراشیده شده استفاده کنید. همچنین، برای اطمینان از اینکه تمام موهای اطراف لابیا را حذف کرده اید، آنها را کمی از هم باز کنید تا بتوانید بررسی کنید. اگر موهایی در لابیای داخلی پیدا کردید، آن را به آرامی بتراشید. لابیای داخلی نرم است بنابراین نیازی به فشار ندارد.

آماده شدن برای لیزر موهای زائد برزیلی بدون تراشیدن خط باسن ناتمام باقی می ماند. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا دو طرف باسن و ناحیه پرینه خود را به درستی اصلاح کنید:

  • اصلاح را از لپ های باسن خود شروع نکنید. همیشه از خط بیکینی شروع کنید تا از خطر عفونت جلوگیری کنید.
  • برای اینکه به شما کمک کند بدن خود را به وضوح ببینید، آینه خود را به گونه ای قرار دهید که بدن تان را به خوبی نشان دهد.
  • با استفاده از روغن اصلاح در اطراف ناحیه در حالی که چمباتمه زده اید، اصلاح را شروع کنید. چمباتمه زدن به شما کمک می کند تا به پشت باسن خود برسید.
  • همیشه بعد از هر اصلاح تیغ خود را بشویید.
  • پس از اتمام اصلاح زیر ران، موهای زائد را پاک کنید.

پس از اتمام اصلاح، نباید از آب سرد در اطراف آن ناحیه استفاده کنید. از آنجایی که پوست اطراف هنوز نسبت به اصلاح حساس است، آب ولرم می تواند به جلوگیری از تحریک پوست کمک کند. همچنین، قبل از جلسه لیزر باید از استفاده از هرگونه لوسیون یا مرطوب کننده روی پوست خودداری کنید.

لیزر موهای زائد برزیلی چگونه انجام می شود؟

لیزر برزیلی قیمت

لیزر موهای زائد برزیلی یک روش غیرتهاجمی است که نتایج فوری را به همراه دارد. در مقایسه با اپیلاسیون و کندن مو، لیزر موهای زائد برزیلی نتایج دائمی تری ارائه می دهد.

در روز نخست، یک پچ تست انجام می دهید تا ببینید پوست شما چگونه به لیزر واکنش نشان می دهد. مدت زمان انجام جلسه لیزر موهای زائد برزیلی شما به ناحیه درمان تان بستگی دارد.

به طور معمول، جلسه حدود 45 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد. برای افرادی که آستانه درد پایینی دارند، از کرم های بی حس کننده برای کاهش ناراحتی استفاده می شود.

به طور معمول، اپراتور پالس های لیزر را با استفاده از یک ابزار دستی به ناحیه درمان می رساند. در بهترین مراکز، لیزر معمولاً دارای فناوری خنک‌کننده‌ای است که درد ناشی از درمان را کاهش می‌دهد.

لیزر موهای زائد برزیلی با حرارت ناشی از لیزر، فولیکول های مو را در ناحیه درمان از بین می برد. این امر از رشد مو جلوگیری می کند که می تواند به مرور زمان منجر به ریزش دائمی مو در ناحیه درمان شود.

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد برزیلی

لیزر ناحیه تناسلی مردان

بعد از جلسه درمان لیزر موهای زائد برزیلی، ممکن است کمی احساس درد کنید. همچنین ممکن است قرمزی، کبودی یا تورم را تجربه کنید. از ژل آلوئه ورا برای کاهش اثر سوزش خود استفاده کنید. در اینجا برخی دیگر از نکات مراقبت پس از لیزر موهای زائد برزیلی آورده شده است:

  • ناحیه درمان را با صابون ملایم بشویید.
  • از آنجایی که ریزش مو پس از درمان طبیعی است، به آرامی ناحیه درمان را لایه برداری کنید تا از شر سلول های مرده پوست خلاص شوید.
  • برای حدود دو ماه پس از درمان، از قرار دادن ناحیه درمان در معرض نور خورشید خودداری کنید.
  • از اپیلاسیون یا کندن ناحیه درمان پس از جلسه خودداری کنید.
  • برای حدود یک هفته از سونا یا سایر درمان های حرارتی خودداری کنید.
  • تمرینات ورزشی خود را به مدت سه روز پس از درمان کاهش دهید.
  • از دوش گرفتن یا حمام آب گرم بعد از درمان خودداری کنید.
  • در صورت خارش ناحیه درمان در نتیجه پوسته پوسته شدن، ممکن است جای زخم ایجاد شود.
  • به مدت دو روز از شنا یا مواردی که حاوی کلر هستند خودداری کنید.

سوالات متداول در مورد لیزر موهای زائد برزیلی

فیلم لیزر برزیلی

معمولا افرادی که برای اولین بار لیزر موهای زائد برزیلی را امتحان می کنند، ایده های متفاوتی در مورد این درمان دارند. بسیاری درد آن را با اپیلاسیون مقایسه می کنند در حالی که دیگران مطمئن نیستند که واجد شرایط هستند یا خیر. در اینجا چند سوال متداول در مورد لیزر موهای زائد برزیلی وجود دارد:

آیا لیزر موهای زائد برزیلی بر روی انواع پوست جواب می دهد؟

از آنجایی که لیزر رنگدانه موجود در فولیکول های موی شما را هدف قرار می دهد، افرادی که موهای تیره و پوست روشن دارند بهترین نتیجه را می گیرند. مو قرمزها یا بلوندها ممکن است نتایج مشابهی با موهای تیره نداشته باشند. با این حال، متخصص زیبایی نتایجی را که بسته به رنگ مو و پوست تان به دست می آورید تعیین می کند.

چند جلسه لیزر نیاز دارم؟

تعداد جلسات درمانی که نیاز دارید بستگی به میزان موی شما در اطراف خط بیکینی شما دارد. به طور معمول، اگر می خواهید تمام موهای اطراف خط بیکینی را بردارید، به حدود چهار تا شش جلسه نیاز دارید.

بین جلسات چقدر باید صبر کنم؟

بهتر است جلسات درمانی خود را با فاصله شش هفته ادامه دهید. این به شما کمک می کند تا با هدف قرار دادن موها در زمانی که در چرخه رشد خود هستند، بهترین نتایج را به دست آورید.

سخن پایانی

اگر از اپیلاسیون یا سایر روش های دردناک حذف موهای زائد ناحیه بیکینی خود خسته شده اید، لیزر موهای زائد برزیلی بهترین گزینه شماست. با لیزر موهای زائد برزیلی، می توانید پس از حداقل شش جلسه به ریزش موی تقریباً دائمی دست پیدا کنید. پس از هر جلسه، توصیه می شود از اپیلاسیون خودداری کنید زیرا می تواند پوست شما را بیشتر تحریک کند.

دریافت بهترین نتایج از جلسه درمانی به کارهایی که قبل و بعد از درمان انجام می دهید بستگی دارد.

ما می ‌توانیم به شما کمک کنیم تا نکات مورد بحث در این مقاله و موارد دیگر را به کار گیرید. تیم ما از متخصصین زیبایی بسیار آموزش دیده برای کمک به شما برای درمان لیزر موهای زائد برزیلی بهره می گیرد. برای رزرو وقت و ملاقات با کارشناسان ما همین امروز با ما تماس بگیرید!

بهترین مرکز لیزر برای لیزر بررزیلی

بهترین دستگاه لیزر بدون درد

بنابراین، اگر شما هم به دنبال یک روش با کیفیت بالا و بدون درد در لیزر موهای زائد هستید، می توانید دستگاه های جدید و مدرن تر را انتخاب کنید. در غیر این صورت با سایر دستگاه های قدیمی، ممکن است متحمل در بیشتری شوید.

مفتخریم اعلام کنیم مرکز لیزر ما واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، دروس ، ظفر ، کدویی ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران)، خدمات لیزر را توسط دستگاه لیزر مدیا استار اسکلپیون انجام می دهد.

این دستگاه جدیدترین و امن ترین دستگاه الکسانداریت برای از بین بردن رشد بیش از حد مو به روشی راحت است. این یک روش درمانی است که موها را به طور دائمی کاهش می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و همچنین اخذ نوبت از مرکز زیبایی ما به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن