لیزر موهای دست

بهترین روش از بین بردن موهای زائد دست: لیزر موهای زائد

بهترین روش از بین بردن موهای زائد دست: لیزر موهای زائد دست

همه ما دوست داریم دست های مان حداقل برای چند روز صاف و بدون مو باشد. دست ، بزرگ ترین قسمت بدن پس از پا محسوب می شود که به اصلاح یا اپیلاسیون احتیاج دارد. یکی از ساده ترین و در دسترس ترین راه های از بین بردن موهای زائد دست شیو کردن است، اما وقتی که مدت زمان زیادی از وقت استحمام خود را صرف اصلاح موهای زائد دست می کنید، دیگر داشتن دستان بی مو به امری بسیار کسالت بار و بیهوده تبدیل می شود. لیزر موهای زائد دست ، یکی از پر طرفدار ترین روش های زیبایی در سرتاسر دنیا، به ویژه برای از بین بردن موهای زائد دست محسوب می شود. در طی لیزر ، پرتو های نور به داخل فولیکول های مو متمرکز می شوند. رنگ دانه موجود در فولیکول ها این نور را جذب می کنند و در نتیجه، مو از بین می رود.

داشتن دستانی ابریشمین به زحمت زیادی نیاز ندارد. با لیزر موهای دست به راحتی می توانید تیغ های اصلاح تان را دور بریزید و وقت اپیلاسیون خود را لغو کنید. مطمئن باشید پس از چندین جلسه لیزر ، از کاهش دائمی موهای زائد خود لذت خواهید برد، بدون این که وقت تان را تلف کرده باشید.

از بین بردن موهای زائد دست برای همیشه با لیزر دست

موهای زائد دست برای خانم ها و گاهی اوقات برای آقایان شرم آور است. پنهان کردن آنها از نظر نیز امری دشوار است. بسیاری از روش های رفع موی زائد نیاز به تکرار منظم دارند و موهای زائد ریز و خشن زیادی را حین فرایند از قلم می اندازند و نزدیک شدن به عزیزان مان به ویژه به آغوش کشیدن همسر و فرزندان را دشوار می کند. شیو کردن ، اپیلاسیون و کرم های رفع موهای زائد نیز می توانند منجر به سوزش پوست ، رشد موهای زیر پوستی و قرمزی نامطبوعی شوند. لیزر موهای زائد دست موجب بهبود کیفیت پوست دست تان می شود و ماندگاری آن نیز تضمین می شود. برای رسیدن به نتایج مطلوب و بی عیب و نقص لازم است موهای زائد دست تان ضخیم و تیره باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

خبر خوب این که ما در مرکز تخصصی لیزر موهای زائد مان که بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران محسوب می شود ، کلیه خدمات لیزر را با نازل ترین قیمت ارائه می دهیم که لیزر دست را نیز شامل می شود.

فرایند لیزر موی دست چگونه است؟

لیزر موهای زائد دست

حین فرایند لیزر ، متخصص پوست ، یک پرتو نور با انرژی زیاد را روی پا متمرکز می کند. هر چه گستردگی موهای زائد پا بیشتر باشد ، فرایند لیزر طولانی تر می شود. به طور کل ، درمان لیزر دست حدود 1 ساعت یا بیشتر طول می کشد.

در لیزر موهای زائد دست ، با استفاده از نور متمرکز شده ، فولیکول های مو (حفره های کوچک روی پوست که مو از آن ها می روید) تحت تاثیر قرار می گیرند. فولیکول مو ، لیزری را که به رنگدانه ملانین مو جذب شده است را جذب می کند و فورا مو را تبخیر می کند.

برخی از مراجعین اذعان می کنند احساسی که حین فرایند لیزر موهای زائد دارند ، مشابه کشیده شدن کش پول روی پوست یا سوزش آفتاب سوختگی است. مادامی که مو در اثر انرژی لیزر تبخیر می شود ، بوی گوگرد مانندی از دود آن برمی خیزد.

برای از بین بردن موهای زائد دست ، لیزر ابتدا مو در ریشه زیر پوست از بین می برد و سپس به طور کامل کنده می شود. سپس ، منافذ پوست بسته شده و تنها چیزی که باقی می ماند پوستی صاف و بدون مو است. دیگر نیازی به اصلاح و اپیلاسیون نیست و هیچ موی زیر پوستی ، سوزش ناشی از تیغ و جیک زدن مو پس از 5 ساعت اصلاح هم در کار نیست. علاوه بر این ، در نهایت هزینه لیزر موهای زائد دست به طور چشمگیری به نسبت اپیلاسیون مقرون به صرفه تر خواهد بود.

ما در مرکز لیزر مان از پیشرفته ترین دستگاه لیزر موجود در بازار استفاده می کنیم. دستگاه های لیزر با کیفیت برای از بین بردن موهای زائد بدن ، بدون آسیب رساندن به پوست طراحی شده اند. در حقیقت ، دستگاه لیزر موهای زائد باید منجر به بهبود کیفیت پوست شود. دستگاه لیزر طول موج هایی از نور را جذب می کند که توسط رنگدانه مو جذب می شوند و به طور موثری باعث از بین رفتن فولیکول های مو می شوند ، از اینرو موهای زائد دیگر نمی توانند دوباره رشد کنند. دستگاه لیزر ما همچنین در طی هر پالس اسپری خنک کننده ای را آزاد می کند تا هرگونه درد و ناراحتی را به حداقل برساند و تا حد ممکن رضایت شما را جلب کند. بدین ترتیب دیگر هرگز مجبور نیستید نگران رشد مجدد موهای زائد دستان خود باشید.

فیلم لیزر دست


بهترین مرکز لیزر موهای زائد تهران و زیبایی مرکز قلهک شریعتی

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای لیزر دست

بهترین دستگاه لیزر صورت مونولیت الکساندرایت
بهترین دستگاه لیزر صورت مدیواستار مونولیت الکس اسکلپیون

یکی از مطمئن ترین و موثر ترین لیزر های موجود برای لیزر پا ، لیزر الکساندرایت می باشند. این لیزر در هر نوع پوست و مو موثرند. لیزر الکساندرایت  دارای ویژگی های منحصر به فردی است که پوست شما را در طول جلسه لیزر درمانی خنک نگه می دارد.

اگر به دنبال بهترین دستگاه لیزر بدون درد و با کیفیت بالا در زمینه لیزر موهای زائد دست هستید، می توانید دستگاه های جدید و مدرن تر را انتخاب کنید. در غیر این صورت با سایر دستگاه های قدیمی، ممکن است متحمل درد و عوارض بیشتری شوید.

دستگاه لیزر اسکلپیون 2019 جدیدترین ، موثرترین و بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت در فرایند لیزر موهای زائد دائمی برای انواع پوست و مو با رنگ های مختلف می باشد. این دستگاه مجهز به TEC (سیستم خنک کننده بسیار قوی) برای تماس با پوست می باشد که می تواند با وجود این قابلیت، توان های بالای لیزر را بدون ایجاد درد و سوختگی روی سطح پوست اعمال نماید.

از مزایای لیزر اسکلپیون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت نفوذ و قدرت جذب بالا در ملانین مو
  • کاهش خطر سوختگی بر روی پوست
  • خنک نگه داشتن پوست برای مدت طولانی تر
  • عمق نفوذ بالا در پوست و افزایش سرعت کلاژن سازی
  • به کارگیری جنبه های ایمنی گوناگون بر روی دستگاه برای حفاظت از بیمار و پزشک
  • قابلیت جذب مناسب توسط رنگدانه ها
  • سیستم اپتیکی واگرا کننده منحصر به فرد پرتو لیزر بلافاصله پس از برداشتن از روی پوست

استفاده از این لیزر جهت درمان مناطق بزرگتر مانند دست و پا ، در مقایسه با سایر دستگاه های لیزر موهای زائد، مدت زمان درمان را تا 75 درصد کاهش می دهد.

لیزر موهای دست زنان

لیزر موهای دست زنان

این امری غیر معمول نیست که زنان از موهای زائد ، تیره و خشن دست رنج ببرند ، چرا که پنهان کردن آن به ویژه در فواصل گرم سال بسیار شرم آور و غیرممکن است. سایر روش های رفع موهای زائد نیز منجر به ایجاد عوارض متعدد می شود و همچنین نیاز به رسیدگی مداوم دارند. لیزر دست تنها روش دائمی رفع موهای زائد است که کیفیت پوست شما را بهبود می بخشد و ماندگاری آن تقریبا برای همیشه به طول می انجامد.

مزایای لیزر موهای زائد دست برای زنان:

  • لیزر موهای ریزی را که حین اصلاح و اپیلاسیون جا می مانند را به راحتی از بین می برد.
  • قرمزی ، سوزش یا رشد موهای زیر پوستی را که سایر روش های رفع مو ایجاد می کنند ، کاهش می دهد.
  • پوست را برای لمس کردن ، نرم و صاف می کند.
  • در بلند مدت ، در هزینه های از بین بردن موهای زائد تان صرفه جویی می کند.
  • با اعتماد به نفس می توانید لباس های آستین کوتاه به تن کنید.
  • موجب صرفه جویی در وقت تان می شود.

لیزر موهای دست مردان

لیزر موهای دست مردان

آقایانی که از رشد بیش از حد موهای زائد رنج می برند ، می توانند با لیزر موهای زائد آنها را نازک کنند و یا به طور کل از بین بروند. لیزر موهای زائد دست قادر است موهای خشن دست یک آقا را تا جایی نازک کند که کنترل آن راحت تر شود ، بنابراین کمتر تعریق را به دام می اندازد و این امر باعث کاهش تحریک در حین ورزش می شود. در صورت تمایل می توانید موهای زائد دستان تان را به طور کامل برطرف کنید و خود را برای یک عمر از اصلاح کردن راحت کنید.

مزایای لیزر موهای زائد دست برای مردان:

  • موهای دست تان را برای اصلاح روزانه نازک تر می کند.
  • باعث کاهش چشمگیر سوزش ، التهاب و رشد موهای زیر پوستی می شود.
  • در طولانی مدت ، موجب صرفه جویی در هزینه های تان می شود.
  • موهای بسیار ریز را از بین می برد.
  • سوزش ناشی از استفاده از ژیلت را نخواهد داشت.
  • تعریق و احتمال عرق سوز شدن در حین تمرینات ورزشی را کاهش می دهد.
  • باعث می شود که ماهیچه ها با تون و برجستگی بیشتر ظاهر شوند زیرا دیگر زیر حجمی از مو پنهان نیستند.
  • موجب صرفه جویی در وقت تان می شود.

عوارض لیزر موهای دست

چنانچه لیزر دست در یک مرکز معتبر و تحت نظارت یک متخصص پوست با تجربه انجام شود ، بروز عوارض جانبی جدی بسیار نادر است. اما شایع ترین عوارض عبارت هستند از:

  • تورم
  • قرمزی
  • ناراحتی و تحریک پوست

قیمت لیزر موهای دست | هزینه لیزر موی دست

هزینه لیزر موهای زائد دست

هزینه لیزر موهای زائد بسته به میزان گستردگی موی زائد موجود روی دست ، تعداد جلسات مورد نیاز و ضخامت مو متفاوت است. اما در نهایت ، با کاهش دائمی موی زائد در این ناحیه دیگر نیازی به خرید ژیلت ، کرم های موبر ، ورق های اپیلاسیون و غیره ندارید و دیگر لازم نیست هر ماه برای انجام اپیلاسیون به مراکز زیبایی مراجعه کنید. در پایان ، نتایج لیزر به مراتب خیلی بهتر از اپیلاسیون است و هزینه آن نیز در دراز مدت بسیار کمتر است. شایان ذکر است، از آنجایی که لیزر موهای زائد، یک فرایند زیبایی است، تحت پوشش بیمه های درمانی قرار ندارد.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران

پاسخ به سوالات متداول لیزر از مراکز شریعتی و قیطریه تهران
laser.shariati پیج اینستاگرام لیزر پوست و مو؛ شماره تماس 09027610748

چنانچه به دنبال یک مرکز لیزر خوب در تهران یا لیزر ارزان در تهران هستید به شما مرکز زیبایی خودمان را معرفی می کنیم.

مفتخریم اعلام کنیم مرکز لیزر ما واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، دروس ، ظفر ، کدویی ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران)، خدمات لیزر را با نازل ترین قیمت ، توسط دستگاه لیزر مدیا استار اسکلپیون انجام می دهد. این دستگاه جدیدترین و امن ترین دستگاه الکسانداریت برای از بین بردن رشد بیش از حد مو به روشی راحت است. این یک روش درمانی است که موها را به طور دائمی کاهش می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و همچنین اخذ نوبت از مرکز زیبایی ما به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

Arm Laser Hair Removal

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن