میکرونیدلینگ جای جوش

5 دلیل که میکرونیدلینگ برای اسکار و جای جوش عالیه!

میکرونیدلینگ اسکار | میکرونیدلینگ جای جوش

آیا اسکار آکنه یا همان جای جوش باعث کاهش شدید اعتماد به نفس شما می شود؟ آیا می خواهید پوستی بی عیب و نقص و شاداب تر داشته باشید؟ میکرونیدلینگ ممکن است تنها بلیط برنده شما باشد!

این درمان زیبایی انقلابی، تولید کلاژن بدن شما را افزایش می دهد و پوست را صاف و درخشان می کند. علاوه بر این، درد کمی هم دارد!

میکرونیدلینگ جای جوش یک انتخاب عالی برای کسانی است که با اسکار آکنه، چین و چروک و سایر اسکارهای صورت مانند اسکار سوختگی دست و پنجه نرم می کنند. تنها پس از چند جلسه، پوست شما شفاف تر و جوان تر به نظر می رسد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بر اساس یک مطالعه جدید، در هر 34 نفر از 36 نفری که درمان میکرونیدلینگ داشتند، اسکار یک تا دو درجه کاهش یافت. تا بهار 1400، هیچ یک از شرکت کنندگان در این مطالعه عوارض جانبی نامطلوب را گزارش نکردند.

تحقیقات بیشتر، اثربخشی میکرونیدلینگ اسکار را تایید می کنند. این روش کیفیت و بافت پوست را بهبود می بخشد و در عین حال بهبودی آن را تسریع می بخشد.

در این مطلب نحوه کار و آنچه باید از میکرونیدلینگ اسکار انتظار داشته باشید آمده است.

میکرونیدلینگ چیست؟

میکرونیدلینگ اسکار نی نی سایت

میکرونیدلینگ یا سوزن ریز همانطور که از نامش پیداست، از سوزن های بسیار ریز برای نفوذ به پوست استفاده می کند. هدف از این درمان، افزایش سطح کلاژن و بهبود کلی چهره شماست.

ایده ایجاد سوراخ های ریز روی پوست ممکن است احمقانه به نظر برسد، اما واقعا اثربخشی دارند.

میکرونیدلینگ چگونه اثر می کند؟

ایده پشت این درمان بسیار ساده است.

در طول یک جلسه معمولی، پزشک یک سری سوزن های ظریف را به پوست شما وارد می کند تا میکرو زخم هایی ایجاد کند. این امر باعث می شود بدن شما الاستین و کلاژن بیشتری در درم تولید کند.

در نتیجه پوست تان خود را بازسازی می کند و سلول های جدیدی ایجاد می کند. افزایش سطح کلاژن به ظاهری جوان تر و کاهش چین و چروک ها کمک می کند.

فرمول های ویتامینی که بعد از درمان استفاده می شود به عمیق ترین لایه های پوست می رود تا فواید آن را حتی بیشتر افزایش دهد. میکرونیدلینگ جذب مواد مغذی را بهبود می بخشد و کارایی سایر درمان ها را افزایش می دهد.

متخصصان پوست میکرونیدلینگ را برای جای زخم، اسکار سوختگی، جای جوش، تغییرات رنگدانه ای و چین و چروک ها توصیه می کنند. برخی افراد از آن برای سفت کردن افتادگی پوست یا محو کردن ترک های پوستی نیز استفاده می کنند.

میکرونیدلینگ اسکار سوختگی، اسکار جراحی، اسکار آکنه و ملاسما یک گزینه عالی به شمار می رود.

برخلاف میکرودرم ابریژن و لایه برداری شیمیایی، این روش ایمن تر است و آسیب کمتری به پوست وارد می کند. سوزن ها را می توان در هر ناحیه ای از بدن مانند گردن، دستان یا پاها استفاده کرد.

میکرونیدلینگ را می توان با درمارولر، دیسک های رادیال یا درما استمپ انجام داد. برخی از بیماران ممکن است کمی درد و ناراحتی را تجربه کنند که کاملا طبیعی است. شما می توانید بلافاصله پس از خروج از مطب به خانه یا به محل کارتان برگردید.

برای جای جوش میکرونیدلینگ بهتر است یا لیزر

میکرونیدلینگ به اندازه لیزر درمانی موثر است. بهتر از آن، نیازی به خرابی ندارد و عوارض جانبی کمتری دارد.

فیلم میکرونیدلینگ جای جوش

میکرونیدلینگ اسکار: مزایا و کاربردها

عوارض لیزر موهای زائد صورت زنان

همانطور که می بینید، میکرونیدلینگ مزایای ثابت شده ای دارد. این نه تنها اسکارها و لک ها را کاهش می دهد، بلکه می تواند برای دارورسانی از طریق پوست نیز استفاده شود.

این روش می تواند ظاهر و حس شما را تغییر دهد. این یک راه فوق العاده برای خلاص شدن از شر چین و چروک ها و ارتقای سلامت پوست بدون هیچ گونه وقفه ای است. نتایج با افزایش بهبود در طول زمان تقریباً فوری هستند.

به مدرک بیشتری نیاز دارید؟ پس ادامه دهید. در اینجا پنج دلیل برای به کارگیری میکرونیدلینگ اسکار وجود دارد:

  1. فرایند پیری را کند می سازد

مزایای ضد پیری میکرونیدلینگ در توانایی آن در افزایش تولید کلاژن نهفته است. بسیاری از مردم در واقع از این درمان برای مبارزه با چین و چروک ها در ابتدا استفاده می کنند.

کلاژن پروتئینی است که در پوست، استخوان ها و سایر بافت ها یافت می شود. حدود 25 تا 35 درصد از محتوای پروتئین بدن شما را تشکیل می دهد.

با افزایش سن، سطح کلاژن کاهش می یابد. این باعث می شود که پوست شما خاصیت ارتجاعی و استحکام خود را از دست بدهد. نازک تر می شود، چین و چروک ایجاد می کند و با سرعت کمتری بهبود می یابد.

میکرونیدلینگ با افزایش کلاژن و الاستین پیری را کند می کند. علاوه بر این، اثربخشی کرم ها و لوسیون های ضد پیری را بهبود می بخشد.

بهترین بخش: هیچ یک از عوارض جانبی مرتبط با لیفت صورت یا لایه برداری شیمیایی را ندارد.

  1. اسکار یا جای زخم را کاهش می دهد

اگر آکنه یا جراحی داشته اید، میکرونیدلینگ برای جای زخم می تواند رنگ پوست شما را ترمیم کند. این درمان باعث تشکیل سلول های جدید پوست و تسریع بهبودی می شود. در عین حال، بافت اسکار قدیمی را از بین می برد.

در مقایسه با انواع دیگر درمان ها، ارزان تر است و نتایج سریع تری ارائه می دهد.

علاوه بر این، میکرونیدلینگ با کاهش خطر هیپرپیگمانتاسیون پس از التهاب همراه است. نیازی به بستن بانداژ یا نگرانی در مورد عوارض احتمالی نیست.

  1. به یکنواخت شدن رنگ پوست کمک می کند

این روش زیبایی به ویژه برای لکه های تیره، لکه های پیری و روزاسه موثر است. با ریزش لایه بالایی پوست و کاهش تولید ملانین عمل می کند.

به عنوان مثال، هایپرپیگمانتاسیون زمانی رخ می دهد که سلول های پوست شما ملانین بیش از حد تولید کنند. این منجر به تیره شدن پوست و لکه های پوست می شود.

میکرونیدلینگ سطح ملانین را تنظیم می کند. در عین حال به پوست شما کمک می کند تا مواد تشکیل دهنده کرم های روشن کننده را جذب کند. این درمان برای انواع پوست بی خطر است.

  1. منافذ را کوچک می کند

بیشتر مردم منافذ بزرگ بینی، پیشانی یا گونه‌ها دارند. با گذشت زمان، این منافذ ممکن است با کثیفی و سبوم اضافی مسدود شوند.

میکرونیدلینگ کلاژن سازی را تحریک می کند که به کوچک شدن منافذ پوست و بهبود ظاهر آنها کمک می کند. این باعث می شود که به ویژه برای کسانی که پوست چرب یا مختلط دارند مفید باشد.

  1. ترک های پوستی را کاهش می دهد

میکرو آسیب های ناشی از میکرونیدلینگ باعث بازسازی پوست می شود. کاهش علائم کشش و ترکیب شدن آنها با پوست اطراف تا شش جلسه طول می کشد.

اگرچه ترک های پوستی را نمی توان به طور کامل از بین برد، میکرونیدلینگ رنگ و بافت آنها را بهبود می بخشد. اصولاً کمتر دیده می شوند.

این روش موثرتر از سایر محصولات رفع کشش است. تعداد درمان ها بستگی به منطقه ای دارد که می خواهید به آن بپردازید.

آیا میکرونیدلینگ برای شما مناسب است؟

هزینه میکرونیدلینگ برای جای جوش نی نی سایت

با توجه به این مزایا، جای تعجب نیست که چرا میکرونیدلینگ تا این حد محبوب شده است. این یکی از معدود روش‌ های زیبایی است که بر روی انواع و رنگ‌ های پوست جواب می ‌دهد.

در مقایسه با سایر درمان ‌های رفع جای زخم و اسکار، برای افراد در هر سنی بی ‌خطر است. حتی نوجوانان نیز می توانند از آن بهره مند شوند.

عوارض جانبی آن حداقل است. هر گونه تورم یا قرمزی در عرض 48 ساعت از بین می رود. بیماران مبتلا به آلرژی پوستی ممکن است کمی خارش را تجربه کنند.

میکرونیدلینگ کاملا بی خطر است، مگر اینکه از آکنه فعال، اگزما یا عفونت های پوستی رنج می برید که در این صورت برای شما منع دارد.

مراقب باشید که آکوتان ممکن است در درمان اختلال ایجاد کند. اگر به طور منظم از آکوتان استفاده می کنید، لطفاً حداقل سه ماه قبل از گرفتن نوبت صبر کنید.

تعداد جلسات میکرونیدلینگ برای جای جوش

اکثر مشکلات پوستی، از جمله اسکار سوختگی و جای جوش حداقل به سه جلسه نیاز دارند. درمان ها باید با فاصله حدود چهار هفته انجام شوند.

هزینه میکرونیدلینگ برای جای جوش

هزینه این کار بسته به تعداد جلسات مورد نیاز، نوع مواد مصرفی، مرکز و تخصص پزشک متفاوت است؛ مشاوره تلفنی و حضوری برای هر نوع فرایند زیبایی در مرکز ما رایگان می باشد، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما با ما در ارتباط باشید.

بهترین مرکز میکرونیدلینگ

چنانچه به دنبال یک مرکز زیبایی خوب در تهران به شما مرکز زیبایی خودمان را معرفی می کنیم.

مفتخریم اعلام کنیم مرکز زیبایی ما واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، دروس ، ظفر ، کدویی ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران)، کلیه خدمات زیبایی و لیزر را با نازل ترین قیمت ، توسط مجرب ترین متخصصان انجام می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و همچنین اخذ نوبت از مرکز زیبایی ما به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن