هزینه لیزر موهای زائد مردان 1402؛ راهنمای جامع لیزر مردان

هزینه لیزر موهای زائد مردان

هزینه لیزر موهای زائد مردان
کدوم آقا از موی ریش و سبیل خانمی خوشش اومده؟ عکس های زمان قاجار از زنان ریش و سبیلو فقط یک شوخی بوده. پسرها برای تفریح لباس زنانه می پوشیدند و اینگونه عکس می انداختند! به همین منوال، هیچ خانم عاقلی دوست ندارد با یک مرد پرمو و پشمالو همنشین باشد! البته این در مورد موهای سینه صدق نمی کند. ممکن است خانمی رفع مو زائد سینه برای شریک مرد خود را دوست نداشته باشد. درست است که مردها اگر جاهایی از بدنشون موی زائد داشته باشند مردانه تر به نظر می رسند، اگر کل بدنشون مومالو باشد، چندان مورد پسند یک خانم زیبای امروزی واقع نمی شوند.

این مطلب یک راهنمای جامع شامل پاسخ به تمامی سوالات رایج لیزر مردان است و به تمامی دغدغه های شما درباره هزینه لیزر آقایان پایان می دهد. 

جدیدترین لیست قیمت لیزر آقایان

لیست قیمت لیزر آقایان در لینک فوق به روز رسانی می شود. در این لیست، می توانید قیمت انواع پکج لیزر در مرکز لیزر شیرعتی تهران Berkeh را مشاهده کنید. 

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

هزینه لیزر آقایان
جدیدترین قیمت لیزر مو زائد انواع پکج

چرا رفع مو زائد مردان؟ 

امان از دست بعضی از این آقایان! دائم موهای ریش و سبیل رو شیو می کنند و کف دستشویی یا حمام می ریزند! موچین ابروهای همسری رو برمی دارند تا  موهای پشت و کمر رو در آورند! یا اینکه، موهای زائد تناسلی و زیر بغل آنها مثل پشم بیرون زده و خانم حس چندش دارد! و یا به مانند یک داعشی آنچنان موهای ریش و سبیل رو بلند می کنند که خانم از آنها می ترسد، به خصوص شب ها تو تاریکی و روی تخت!!! 
آقایان عزیز، به نظر خانم خود نیز توجه کنید وگرنه غرولند و اختلافات شروع خواهد شد!
خلاصه، عدم رفع موهای زائد صورت و بدن آقا یکی از علت های بالا گرفتن بحث و جدل و حتی مسبب خیانت و طلاق است!!! به همین سادگی و به همین بی منطقی! البته باز هم تکرار می کنیم ممکن است برعکس شما مو زائد قسمتی از بدن را بزنید ولی خانم شما آزرده خاطر شود. اگر خودتان درباره شفافیت پوست خانم خود سختگیر هستید، حتما به نظر ایشان درباره موهای زائدتان احترام بگذارید.

3 مزیت انواع پکج لیزر آقایان

مردانی که فکر می کنند زنان لیزر کل بدنشان را می پسندند در اشتباهند!

آیا می دانید زنان گرم مزاج از موهای زائد بخش هایی از بدن مردان مانند سینه خوششان می آید؟ برعکس، آنها موهای زائدی مانند زیر بغل و تناسلی را دوست ندارند؟!

آیا می دانید زنان به طور کلی از نگاه کردن به پرموییِ افراطی بدن مرد بیزارند؟  دسته ای از زنان موهای زائد آقا را فقط در قسمت های دلخواه، آنهم تروتمیز و در اندازه کم تا متوسطی دوست دارند.

چه به سلیقه دیگران اهمیت دهید یا ندهید، می توانید از انواع پکج لیزر آقایان بهره ببرید. 

مزایای پکج لیزر آقایان

  1. چندین برابر در وقت و هزینه لیزر خود صرفه جویی کنید.
  2. فقط قسمت های دلخواه بدنتان را در قالب همان پکج لیزر کرده و مابقی بخش ها را دست نزنید. 

در واقع، هر پکج لیزر یک انتخاب دلخواه و بر مبنای احترام به سلیقه فردی شما می باشد.

زنان و رفع موهای زائد آقایان

آقایان عزیز، امروزه دیگر فقط شما خانم ها رو پسند نمی کنید. بلکه،؛ خوش سلیقه ترین زنان مردانی را می پسندند که از ویژگی های مردانه اما بدن بهداشتی تر برخوردار باشند. منظور ما لیزر کل بدن نیست؛ بلکه، لیزر موهای زائدی ست که بدن شما را نازیبا و لذت معاشقه ورابطه زناشویی را کمتر می کنند! 

بهترین راه چاره لیزر موهای زائد مردان در بهترین مراکز لیزر با انتخاب یک پکج لیزر متناسب با بودجه شخصی تان است.  

زنان جذب چه مردانی می شوند لیزر یا بدون لیزر

زنان جذب چه مردانی می شوند؟

تحقیقات علمی نشون میده که زنان به طور عام و کلی به مردانی علاقه دارند که جماعت زنان دیگر می پسندند! به عبارتی، از فرهنگ غالب بر زمان و محیط زندگی خود تاثیر می پذیرند.
 یک زن زیبا و امروزی به مردی با هیکل و بدن ورزشکاری، قد متوسط به بالا، دارای وجهه اجتماعی خوب و درآمد قابل توجه، و در کل دارای خصوصیاتی که مجموعا به پشتیبانی عاطفی، جنسی و مالی از وی کمک کند علاقه نشان می دهد.

 در واقع، به درست یا به غلط، دختران و زنان امروزی دچار یک نوع همسویی شده اند. آنها تحت تاثیر تبلیغات رسانه ها جذب مردانی می شوند که موهای زائد بدن ورزشکاری خود را رفع می کنند، پول بیشتری دارند و قدرت و وجهه اجتماعی بالاتری به دست می آورند!

زنان مردانی را انتخاب می کنند که در نظر زنان دیگر بهترین هستند!

به عبارتی، اگر تصاویر مردان با ظاهرهای متفاوت را به صد زن نشان بدهیم، 90 درصد مایلند درباره ی نظر زنانِ دیگر بشنوند و سپس رای بدهند. به زبان عامیانه، در نگاه به مردان، همرنگ جماعت می شوند.

جدای از تحقیقات علمی فوق، در گفتگو با زنان از سن و سال های مختلف، به نتایج جالبی درباره ی موهای زائد مردان می رسیم:

نظرات زنان درباره موهای زائد بدن مردان 

زنها از موهای زائد دور و بر آرنج دستان مرد خوششون نمیاد یا حداقل موی بیش از حد آرنج مردانه رو دوست ندارند!

بعضی از زن های زیبا از مردهای طاس خوششون میاد و اینه که کچل ها خوش شانس هستند! این یعنی، مرد بدون موهای زائد نیز احتمالا براشون جلوه ی خاصی داره.

زن های تمیز از مردی که عطر نمیزنه، لباس تمیز نمی پوشه، شلخته هست، بوی عرقش بدبوست و مرتب شیو نمی کنه بیزارند!

مردهایی که شیو یا لیزر می کنند جذابترند و بهتر می توانند عقاید و باورهای زنان را تغییر دهند.

موهای زائد ناحیه تناسلی مرد، موقع رابطه دهانی با گیر کردن لای دندان ها، خانم رو آزار می دهد.

بعضی خانم ها لیزر کل بدن آقایان رو نمی پسندند چون تصور می کنند مردی که کاملا بدون مو باشد شبیه یک پسر بچه نابالغ شده و از نظر نیروی جنسی کشش و جذابیت لازم را نخواهد داشت!!!

در مقابل، اغلب زنان ترجیح می دهند مردان بیش از حد پرمو نباشند و به جای لیزر کل بدن فقط موهای زائد مزاحم در رابطه جنسی و معاشقه رو لیزر کنند.

نواحی لیزر آقایان

7 پکج لیزر آقایان: از صورتی تا ویژه طلایی

علاوه بر پکج های فول کاربردی طلایی و صورتی، در اینفوگرافی زیر، 5 پکج لیزر آقایان از بهترین مراکز لیزر آقایان شریعتی-قیطریه تهران رو مشاهده می کنید.

پکج لیزر آقایان تهران

مشاهده قیمت لیزر نواحی مختلف بدن بهترین مراکز لیزر شمال تهران

 

پرسش و پاسخ لیزر موهای زائد مردان

در لینک فوق می توانید تمامی پاسخ ها برای سوالات لیزر خود را مشاهده کنید. ما در ذیل به چند تا از دغدغه های شما می پردازیم. 

الکترولیزر یا لیزر، کدوم بهتره؟

اگر لیزر نکنید، هر کار کنید موهای زائد از در رفته اما باز از پنجره وارد می شوند. بهترین روش رفع موهای زائد لیزر موهای زائد هست.

و اما بعد از لیزر، الکترولیزر جزو روش هایی هست که برای رفع موهای زائد ضخیم مردان موثر بوده، هر چند بدون عوارض نبوده.

تفاوت لیزر و الکترولیز

در الکترولیزر، یک سوزن فوق باریک (پروب) داخل هر فولیکول مو ورود می کند. این سوزن سبب عبور جریان الکتریکی به ریشه موی زائد و نابودی کامل آن می شود.

فرق اصلیشون در این است که تعداد جلسات و مدت زمان هر جلسه در لیزر کمتر از الکترولیزر هست. شما با یک دستگاه لیزر فوق پیشرفته مانند مونولیت و یا مدیواستار فقط بیست دقیقه لیزر می کنید!

عوارض لیزر با دستگاه مرغوب در مقابل الکترولیزر صفر است!

شما کدام رو انتخاب می کنید؟

  • 4 تا 8 جلسه لیزر
  • 30 جلسه الکترولیزر؟

تعداد جلسات هر دو بستگی به ژنتیک پوست، رنگ و جنس مو، تیپ پوستی و رنگدانه مو دارد.

البته هزینه الکترولیزر کمتر از لیزر هست. بعد از اتمام جلسات به مانند لیزر به سالی یکبار تمدید نیازی ندارید (مگر اینکه عفونت رخ دهد).الکترولیزر روی تمام انواع پوست و مو جواب می دهد اما لیزر زمانی موثر است که ریشه موی زائد رنگدانه دار باشد.

مراقبت بعد از الکترولیزر موهای زائد

بعد از الکترولیزر، کرم ضد باکتری به محل می زنید، تحرک زیادی و تعرق نداشته باشید، پوست رو تمیز نگه دارید. از هر گونه ایجاد فشار و زخم پرهیز کنید.

عوارض الکترولیز موهای زائد

پوسته پوسته شدن، قرمزی و تورم موقتی در حد چند ساعت از عوارض الکترولیز می باشند.

عوارض لیزر صورت مردان

لیزر موهای زائد در یک مرکز یا کلینیک لیزر خوب هیچ عوارضی ایجاد نمی کند.

برخی عوارض موقتی و خفیف لیزر صورت مردان با دستگاه لیزر نامرغوب عبارتند از:

  • پوسته پوسته شدن
  • قرمزی و تورم
  • تغییرات موقت رنگدانه پوست (تفاوت رنگ محل لیزر با اطراف)

در موارد جدی تر که دستگاه لیزر نامرغوب و غیر بهداشتی و یا تجربه اپراتور پایین باشد، عوارض جدی رخ می دهد. برای مثال،  تاول و زخم، عفونت، و برگشت پذیری موی زائد 

مراقبت قبل بعد از لیزر مو آقایان

مراقبت قبل و بعد از لیزر نقش اساسی در نتایج لیزر موهای زائد آقایان دارد. ممکن است رعایت یا عدم یک مراقبت ساده نتیجه لیزر مو زائد را بهتر یا معکوس کند. برای مثال، مصرف قرض ضد جوش و آکنه از 6 ماه قبل و بعد از لیزر ممنوع است. در غیر این صورت، باید منتظر عوارض سوختگی و تاول باشید. 

فاصله و تعداد جلسات لیزر بدن آقایان؟

از نظر تعداد جلسات لیزر کل بدن آقایان، بستگی دارد. میانگین 10 جلسه می باشد. البته تعداد دقیق به ژنتیک پوست و مو، جنس و رنگ موها، نوع پوست، رنگدانه و این قبیل بستگی دارد.

فاصله ی جلسات لیزر از 4 تا 6 جلسه متغیر هست و به فاز رشد موهای زائد در ناحیه مورد نظر بستگی دارد.

هفت نکته قیمت لیزر کل بدن آقایان

7 نکته قیمت لیزر کل بدن آقایان
نگران هزینه لیزر موهای زائد خود نباشید!

این یک تبلیغ نیست بلکه یک واقعیت است.

من محقق لیزر هستم و مراکز لیزر زیادی رو در تهران می شناسم. می خواهم درباره ی مناسب ترین قیمت لیزر موی زائد آقایان در بهترین مراکز لیزر تهران اطلاعاتی به شما بدهم:

برای اینکه بدانید کدام قیمت لیزر موهای زائد آقایان واقعی تر است، بهتره به موارد زیر توجه کنید:

  1. فرض کنید با معرفی دوستان، تبلیغات و یا هر روشی، به یک مرکز لیزر خوب مراجعه کردین، همیشه ابتدا برند دستگاه لیزر رو در نظر بگیرید. شاید مرکز لیزر خوب باشه اما برند دستگاه لزوما بهترین نباشه!
    لیزر یک کالا نیست بلکه یک انرژی ست که می تواند سازنده و یا مخرب باشد و با سلامت کل بدن شما سروکار دارد.  بنابراین، پولتان را فقط برای بهترین برند لیزر خرج کنید.
    بهترین برندهای دستگاه لیزر در ایران و در کل جهان لیزرهای آلمانی هستند نه آمریکایی! علتش اینه که شرکت زایس آلمان (پدر اپتیک جهان) حرف اول رو در زمینه ی تولید تجهیزات لیزر پزشکی-زیبایی می زند. دو دستگاه مدیو استار اسکلپیون و مونولیت الکساندرایت هر دو متعلق به شرکت زایس و مختص رفع موهای زائد ساخته شده اند. قیمت خرید دستگاه مونولیت چند میلیارد تومان می باشد.
  2. بعد از انتخاب برند، حتما از تخفیف های لیزر در جشنواره های فصلی و در روزهای مهم ملی-مذهبی بهره ببرید.
  3. توجه کنید که لیزر ارزان قیمت در واقع یک شبه لیزر نامرغوب مانند IPL، اپی لایت، لایت شر… است. شبه لیزرها بعد از مدتی رشد موهای زائدتان را دو برابر و حتی بیشتر می کنند!
  4. همیشه کیفیت خدمات لیزر را با قیمت لیزر مطابقت دهید. پاسخگویی به سوالات منطقی شما و مشاوره دو فاکتور تعیین کننده در انتخاب یک مرکز لیزر خوبند.
  5. مراقب باشید دستگاه لیزر معیوب نباشد. گاهی برخی از مراکز لیزر هزینه ی تعمیر دستگاه معیوب (با برند معتبر!) را از جیب شما و به اسم تخفیف آنچنانی تامین می کنند!!!
  6. اگر بودجه شما کافی نیست، می توانید از پکج های لیزر کمک بگیرید. پکج های لیزر صورتی، طلایی و کاربردی از بهترین مراکز لیزرِ شریعتی-قیطریه تهران نیاز شما را پوشش می دهند.
  7. حتما از چند جا قیمت بگیرید. فقط قیمت ها را مقایسه نکنید بلکه همه چیز را با هم مطابقت دهید: قیمت ها، برند دستگاه، کیفیت خدمات رسانی، میزان رضایت مراجعین، تجربه ی اپراتور، دسترسی آسان برای رفت و آمد، طرز برخورد پرسنل کلینیک یا مرکز، نحوه ی پاسخگویی و مشاوره و نیز دارا بودن وبسایت رسمی برای دنبال کردن مطالب لیزر.

بهترین مراکز لیزر آقایان تهران

از لحظه ی ورود به یک مرکز لیزر عالی تا پایان دوره ی لیزر در این مرکز، تجربه شما چنین خواهد بود.

بیشتر بدانید:

سوالات لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی آقایان

با شیو موهای زائد تناسلی و اطراف مقعد موهای زیر پوستی در میاد و در صورت عفونت حسابی اذیت می شوید. بهترین راه چاره لیزر است و بس.

س. آیا لیزر ناحیه تناسلی مردان را عقیم و نابارور می کند؟

ج. خیر. عمق نفوذ اشعه لیزر تنها در حد چند میلی متر در رنگدانه فولیکول موهای زائد است و هیچگونه اثری بر دستگاه تولید مثل مردان شامل بیضه و کیسه منی نخواهد داشت.

س. آیا با وجود زگیل تناسلی، می توان لیزر کرد؟

ج. خیر. اگر در ناحیه تناسلی خود زگیل ویروسی دارید لیزر نکنید. ویروس به نقاط دیگر سرایت خواهد کرد و حتی به آلودگی شریک جنسی نیز منجر خواهد شد. در مورد ویروسی بودن یا نبودن زگیل های تناسلی، پزشک با ذره بین بررسی می کنند یا معاینه داخلی انجام می دهند. به ندرت به نمونه برداری نیاز می شود.
نکته: احتمال عود کردن زگیل پس از درمان با لیزر یا روش های دیگر وجود دارد.

س. آیا لیزر موهای زائد تناسلی مردان دردناک است؟

ج. اگر دستگاه لیزر مرغوب باشد خیر. بهترین دستگاه لیزرهای بدون درد در ایران عبارتند از مدیو استار و مونولیت. دستگاه های آپوجی و کندلا جزو دستگاه های خوب هستند اما بدون درد نیستند. هر چه کیفیت دستگاه لیزر بالاتر باشد، درد به نقطه ی صفر می رسد. 

س. آیا می توانم بعد از لیزر تناسلی رابطه جنسی داشته باشم؟

ج. بهتر است تا 48 ساعت ناحیه لیزر تحریک نشود. این کار برای جلوگیری از قرمزی و تورم نواحی تناسلی ست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن