بهترین برند دستگاه لیزر جهان مدیواستار الکس و دایود مناسب انواع پوست و مو

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای رنگ پوست من و جنس موهای من کدومه؟

بهترین دستگاه لیزر

سلام عزیزان، به وبسایت تخصصی اما به زبان ساده و صمیمی لیزر موهای زائد خوش آمدین.

زمان مطالعه: 5 دقیقه

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

قدیما میگفتن صدای دهل شنیدن از دور خوش است. خیلی وقتا اسیر تبلیغات پر زرق و برق لیزر میشیم. تبلیغات میگن این دستگاه چنین و چنانه، اصله، نمی سوزونه، بهترین هست و حرف نداره. اما وقتی حضوری شلاق لیزر دردناک به تنمون می خوره و به خصوص پوستمون می سوزه، تازه متوجه حقیقت میشیم. راستش رو بخواین، بر خلاف تبلیغات، تعداد دستگاه های لیزر موهای زائد درجه یک در ایران کمتر از پنج انگشت دست هست. چرا؟ علت ها رو در ادامه ی مطلب با هم بخونیم.
در مطلب زیر جزییات بهترین برندهای دستگاه لیزر موی زائد در ایران رو توضیح میدیم. توضیحات ما کمکتون میکنه تا بهترین برند لیزر مناسب رنگ پوست و رنگ و جنس موهای خودتون رو بشناسین و از زیبایی پوست خود با لیزر حسابی لذت ببرین.

از سه برند برتر لیزر، مدیواستار، کندلا یا آپوجی پلاس، کدامیک برتری دارد؟

شما قصد موهای زائد رو دارین، جدا از هزینه جلسات با یه برند لیزر، چه چیزی برای شما از همه مهمتره؟ بی درد بودن لیزر؟ اینکه دچار سوختگی نشین؟ ماندگاری و سرعت از بین بردن موهای زائد با اون دستگاه بیشتر باشه؟ بهداشتی ترین باشه؟ کوچکترین آسیبی به سلامت پوست رویی یا رنگدانه طبیعی پوست شما وارد نکنه؟ یا غیره؟

در یک جمع بندی از نظرات مراجعین که لینکش رو در پایان مطلب گذاشتیم، موارد بی درد بودن لیزر و نتایج سریعتر و ماندگاری اهمیت بیشتری داشتن. به خصوص برای خانم ها خیلی مهمه که لیزر بیکینی و اطراف شکم بی درد باشه.
به تجربه کسانی که با سه دستگاه کندلا، مدیواستار و آپوجی لیزر کردن، هر سه از ماندگاری و اثربخشی بالایی در کاهش موهای زائد برخوردارن اما مدیواستار MeDioStar بی دردترین و موثرترین هست.  

مقایسه اثربخشی و ویژگی های سه لیزر کندلا جنتل مکس پرو، آپوجی پلاس و مدیواستار اسکلپیون

بهترین برند دستگاه لیزر جهان مدیواستار الکس و دایود مناسب انواع پوست و مو

سوال: بهترین برند دستگاه لیزر مناسب تمامی انواع پوست و مو کدومه؟

جواب:
بدون غلو و به تجربه ی صدها نفر از مراجعین مراکز، کلینیک ها و بیمارستان های مختلف در ایران، در حال حاضر بهترین برند دستگاه لیزر بدون درد و فوق سریع و مناسب همگان برند مدیواستار آلمانی اصل هست. این دستگاه خیلی گران قیمته و هر مرکز لیزری توان تهیه و نگهداریش رو نداره. منوهای مدیواستار بسیار متنوع و طول موج هاش نیز چندتایی و تنظیم پذیر هستن. حتی برای موهای نازک کرکی (رنگدانه دار) یک منوی جداگانه و تخصصی داره.

نکته: انواع تقلبی دستگاه های اصل با شکل و ظاهر یکسان (عموما از چین) وارد بازار شده. به شماره سریال دستگاه دقت کنین و یا از مراکز معتبری مانند مراکز لیزر شریعتی و قیطریه در تهران در اینباره سوال کنین. مدیواستار یه وبسایت رسمی و آنلاین به زبان انگلیسی داره (منبع 2). 

با هم خصوصیات منحصر به فرد این دستگاه رو بخونیم:

یکی از ویژگی های منحصر به فرد بهترین برند دستگاه لیزر که هیچ دستگاه لیزر دیگری ندارد چیست؟

تمام دستگاه لیزرهای پیشرفته چند تا طول موج جداگانه برای هدف گیری انوع پوست و مو دارن اما این خصوصیت منحصر به فرد زیر رو کدوم دستگاه لیزر داره؟

“طول موج اختصاصی برای غیر فعال سازی تغذیه رسانی عروق خونی به سلول های ریشه موی زائد”

عبارت بالا به معنی با یک تیر دو نشان زدن می باشد: هم رنگدانه موی زائد هدف گیری میشه و هم جلوی رشد موی زائد از ریشه گرفته میشه. در تمامی لیزرها به استثنای مدیواستار اسکلپیون تنها رنگدانه موهای زائد از بین میره و عروق خونی همچنان به فعالیت خود برای تغذیه موهای زائد در فازهای بعدی ادامه میدن. با دستگاه لیزر مدیواستار نکست پرو، ماندگاری، سرعت و اثربخشی لیزر بالاتر خواهد بود.

رنگ و جنس پوست و مو-لیزر موهای زائد

رنگ و جنس مو-لیزر موهای زائد

لیزرهای سابق بیشتر برای موهای ضخیم و سیاه رنگ روی پوست های روشن تر جواب می دادند. اما در دهه اخیر جای خوشحالیه که برندهای پیشرفته لیزر می تونن موهای زائد رو تمامی انواع پوست و مو برطرف کنند. با این حال، هنوز لیزری ابداع نشده که بتونه موهای فاقد رنگدانه رو از بین ببره و یا به صورت دایمی و مادام العمر شما رو از شر موهای زائد خلاص کنه. برای مثال، لیزر با موهای زائد بلوند، خاکستری یا قرمز میانه خوبی نداره. البته علم لیزر موهای زائد در حال پیشرفت هست و شاید در آینده خبرهای خوشی برای این دسته موها نیز از راه برسه.

البته اگه شما مرتب جلسات لیزرتون رو ادامه بدین و دوره لیزر رو کامل کنین، موها اونقدر کمرنگ و رشدشون کند میشه که دیگه هیچگونه مزاحمتی ایجاد نخواهند کرد.

 

چرا مدیواستار اسکلپیون بهترین برند دستگاه لیزر در جهان است

چرا مدیواستار بهترین برند دستگاه لیزر موهای زائد هست؟

به سوال بالا می تونیم یه جواب عمومی و ساده بدیم و چند جواب تخصصی.

برای اینکه یه دستگاه لیزر بهترین باشه باید از ویژگی های زیر برخوردار باشه:

               مدیواستار تنها لیزر بدون درد
  1. تا جای ممکن کم درد باشه طوری که بشه بهش گفت “بدون درد”. به نظرتون کدوم دستگاه لیزر به غیر از مدیواستار بی دردترین بوده؟ کافیه نظرات مردم درباره ی تجربه لیزر موی با درد و بدون درد رو در پایان مطلب بشنویم. با لیزر بدون درد مدیواستار، یه احساس ملایم و راحت به شما دست میده. حتی افراد با پوست های خیلی حساس اقرار میکنن که با مدیواستار مشکلی نداشتن.
    ملایمت رفتار مدیواستار: بدون عوارض برای پوست و مو
  2. سیستم خنک کننده پیشرفته داشته باشه تا پوست دچار سوختگی حین لیزر نشه. این ویژگی خنک کنندگی رو تمام لیزرهای پیشرفته دارن اما درجه ی خنک کنندگی و اینکه سوختگی در درجات پایین نیز اتفاق نیافته خیلی مهمه. مدیواستار از سیستم خنک کنندگی 360 درجه برخوردار هست. 360 درجه یعنی خنک کنندگی در تمامی جهت ها روی سطح پوست انجام میشه و بدون تحریک پوستی، احساس ملایمی از لیزر خواهید داشت.
    سرعت بسیار بالاتر مدیواستار در مقایسه با لیزرهای دیگر
  3. فوق سریع با پالس های کوتاه اما پرانرژی و موثر باشه طوری که سرعت لیزر در از بین بردن موهای زاید چند برابر لیزرهای دیگه باشه
    لیزر فوق العاده بهداشتی
  4. بهداشتی باشه و از الکل یا ژل روی پوست استفاده نشه چون سبب انتقال میکروب میشن. بهداشتی ترین دستگاه اونی هست که سر هندپیس چند بار سلفون پیچانده بشه و روی پوست هم سلفون جداگانه به کار بره. استفاده از ژل آبرسان و خنک کننده مستقیم رو پوست بدون سلفون بهداشتی  نیست.
    طول موجهای تنظیم پذیر و منوهای جداگانه
  5. از طول موجهای تنظیم پذیر و منوهای جداگانه برای انواع پوست و مو (با رنگ ها و جنس های مختلف) برخوردار باشه. برای مثال، هندپیس جداگانه برای هدف گیری موهای نازک کرکی. در اینجا، طول موج های اختصاصی و تنظیم پذیر به این معنی هست که برای انواع پوست روشن، گندمی، سبزه، و تیره با موهای رنگدانه دار خوب جواب بده
    ماندگاری بالا برای انواع پوست
  6. ماندگاری از بین بردن موهای زائد با این برند لیزر بیشتر از لیزرهای دیگه باشه. این یعنی، در مقایسه با انواع برندهای لیزر، پول و وقت کمتری صرف این برند لیزر کنین.
  7. شات لیزر به صورت نامحدود و بر طبق نیاز شما استفاده بشه. این یعنی، پول اضافه برای شات بیشتر ندین.
    مدیواستار با بالاترین کیفیت در جهان
  8. قیمت دستگاه لیزر ارزان یا متوسط نباشه!!! این قسمتش خیلی مهمه چون بهترین دستگاه لیزرهای جهان گران قیمت هستن. این یعنی، شما با دستگاه های نامرغوب چینی آی پی ال یا تقلبی مواجه نیستین. کافیه شماره سریال و مشخصات فنی دستگاه رو پیگیری کنین تا شرکت سازنده و اصل بودن یا نبودنِ دستگاه مشخص بشه.

    ساخت کمپانی زایس پدر اپتیک جهان
  9. مالکیت یک وبسایت رسمی همیشه آنلاین و به روز رسانی شده از دیگر خصوصیات بهترین برند اوریجینال لیزر موی زائد هست. در این وبسایت میتونین آدرس و شماره های تماس با نمایندگی های رسمی این برند در سراسر دنیا رو مشاهده کنین. به علاوه، شماره سریال دستگاه قابل پیگیری ست تا از اصل بودنش مطمئن بشین.  
بهترین کلینیک های لیزر موهای زائد در تهران و سراسر ایران

خصوصیات فنی مدیواستار اسکلپیون GmbH بهترین برند دستگاه لیزر

هم اکنون، ویژگی های مدیواستار رو از نظر تخصصی و فنی بررسی می کنیم:

مدیواستار اسکلپیون با تلفظ بین المللی اِس-کِلی-پیون ساخت کشور آلمان و محصول مشترک دو کمپانی معروف زایس (پدر اپتیک جهان) و مدیواستار هست. آلمان بعد از جنگ جهانی دوم اجازه ی ساخت اسلحه رو نداشته و در عوض به یک کشور صنعتی پیشرفته تبدیل شده. و در زمینه ساخت تجهیزات لیزر پزشکی و زیبایی حرف اول رو در جهان میزنه. توجه کنیم که سیستم پزشکی در آلمان پیشرفته تر آمریکاست!

خصوصیات فنی لیزر مدیواستار اسکلپیون عبارتند از:

  1. نمایشگر لمسی کریستالی مایع برای انتخاب از منوهای طول موج و تنظیمات مختص فرد لیزر کننده
  2. دارای چهار هندپیس مونولیت سبک وزن و بهداشتی با کَپ (سر) یک بار مصرف، از جمله هندپیس مخصوص موهای نازک.  
  3. دارای طول موج ها و طول پالس های متفاوت با کاربردهای اختصاصی (دایود، الکس، طول موج 940 نانومتری مخصوص غیر فعال سازی عروق تغذیه رسان به فولیکول های موی زائد و طول موج مخصوص پوست های تیره.
  4. قدرت 5000 وات و اسپات سایز 10 سانتی متر مربع برای پوشش ناحیه لیزر شونده در هر بار نواختن پالس لیزر
  5. قدرت نفوذ بالاترِ مدیواستار برای هدف گیری عروق خونی تغذیه رسان به سلول های ریشه موهای زائد
    نکته و مزیت: این قدرت نفوذ با استفاده از سنسور شاک واچ کنترل شده که با دقت فوق العاده بالا مانع از آسیب به نقاط پهلویی و شبکه اعصاب زیرپوستی می شود.ضمن اینکه این سنسور طبق شرایط پوستی فرد لیزر کننده عمل کرده و موارد لازم را هشدار می دهد.
  6. دارای سوییچ پایی وایرلس و بلوتوث
  7. تنها برند دستگاه لیزر با طول موج 940 نانومتر جداگانه که، جدای از غیرفعال سازی عروق تغذیه رسان فولیکول موی مزاحم، برای یکنواخت ماندن رنگدانه طبیعی پوست های تیره مناسب ترین گزینه است. به عبارتی، بهترین جایگزین برای اجتناب از عوارض لیزر ان دیاگ 1064 نانومتری در پوست های حساس ست.

نظرات مردم درباره ی تجربه لیزر موی دردناک و بدون درد با کدام دستگاه لیزرها؟

برای مشاهده نظرات کاربران و مراجعین مراکز مختلف لیزر در سراسر کشور (بعد از قیمت های لیزر)، لینک فوق رو دنبال کنین.

پاسخ به سوالات متداول لیزر از مراکز شریعتی و قیطریه تهران

تماس با بهترین مرکز لیزر موهای زائد کندلا جنتل مکس پرو در تهران

اگه لیزر مدیواستار در شهر شما موجود نیست، دستگاه لیزر کندلا جنتل مکس پرو رو به عنوان بهترین گزینه موثر به شما پیشنهاد می کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن