بهترین مرکز لیزر آقایان تهران مرکز شریعتی

بهترین مرکز لیزر آقایان در تهران؟ 7 تا از مهمترین سوالات رایج لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی آقایان

مرکز لیزر آقایان

مرکز لیزر آقایان، بهترین مرکز برای رفع موهای زائد کجاست؟

سلام و سلامت باشین. 

این مطلب برای شما آقایون عزیز نگارش شده و کمکتون می کنه لیزر موفق بدون درد با قیمت مناسب و صد البته بهترین برند دستگاه لیزر در بهترین مراکز لیزر آقایان در تهران رو تجربه کنین.  
اغلب مردای جوان و روشنفکر امروزی برای به دست آوردن دل عشقشون هم که شده، در کنار پودرهای عضله ساز، به لیزر موهای زائد علاقه مندند.
تحقیقات جهانی نشون میده که خانم های جوان از فرهنگ های مدرن غربی حسابی تاثیر گرفتن؛ و برعکس، خانم های قدیمی به موهای زائد قسمت های زیر بغل و تناسلی جنس مخالف روی خوشی نشون نمیدن. ممکنه خانمی از لمس کردن موی سینه آقا احساس جنسی خوبی بهش دست بده اما به احتمال زیاد این حس در مورد موهای زائد تناسلی صدق نمی کنه.  
نظر شما زوجین هر چه که باشه ما ورود نمی کنیم چون شخصی هست.
به کمک مرکز لیزر شریعتی تهران، با دلیل و منطق بهترین برند دستگاه لیزر موهای زائد آقایان در ایران و جهان رو معرفی می کنیم. همچنین، به 7 تا از مهمترین سوالات رایج لیزر مردان پاسخ می دیم.  

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بهترین مراکز لیزر آقایان در تهران کدامند و چرا بهترین اند؟  

پوست ناحیه تناسلی آقایون حساس هست و سریع تحریک میشه. برای جلوگیری از عوارض لیزر مانند درد، سوختگی و زخم، حتما باید اپراتور باتجربه و دستگاه لیزر از نوع فوق پیشرفته باشه. 

7 تا از سوالات رایج لیزر مردان

7 تا از مهمترین سوالات رایج لیزر مردان-لیزر تناسلی و کل بدن آقایان

سوال 1. لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی برای کدام آقایان ممنوع است؟ 

گرچه 90 درصد از آقایون می تونن راحت لیزر کنن اما بریا یه سری افراد ممنوعه چون عوارض داره. اگه شما مشکلات زیر رو دارین، لطفا تا بر طرف شدن مشکل لیزر نکنین:

10 تا از موارد ممنوعه لیزر کل موهای زائد آقایان 
  1. اختلالات هورمونی درمان نشده و مسبب رشد موهای زائد
  2. ابتلا به زگیل تناسلی در محل لیزر ناحیه تناسلی (اینو جدی بگیرین چون لیزر به پخش و سرایت زگیل به نواحی اطراف و حتی عفونت منجر میشه). 
  3. تورم غدد لنفاوی زیر بغل
  4. تاتوی عمیق قبلی در محل بازو با جوهر تیره برای لیزر زیر بغل
  5. ابتلا به هرگونه ضایعه یا زخم ویروسی باکتریایی فعال در محل لیزر. برای مثال، خال مشکوک  
  6. مصرف داروهای تداخل کننده با لیزر 
  7. دارای موهای بلوند روشن، قرمز یا خاکستری. این موها فاقد رنگدانه موثر برای هدف گیری با اشعه لیزر می باشند.
  8. ابتلا به واریس پاها
  9. داشتن فلز، ضربان ساز، دفیبریلاتور و این قبیل طی جراحی سایق
  10.  دارای اضافه وزن شدید (چون موجب برگشت پذیری موی زائد خواهد شد.)
آیا لیزر آقایان سبب ناباروری و عقیمی می شود؟

سوال 2. آیا لیزر موهای زائد تناسلی آقایان سبب ناباروری و عقیمی می شود؟ 

جواب سوال بالا “خیر” هست. حداکثر نفوذ اشعه لیزر در حد چند میلی متر به رنگدانه موهای زائد هست که هیچ آسیبی به اجزای دستگاه تناسلی آقا نمی رسونه. به علاوه، نور لیزر به صورت کنترل شده در دسته های نانو فوق باریک منظم به موی زائد برخرد می کنه و تماسی با نقاط پهلویی نخواهد داشت. البته همیشه باید اپراتور باتجربه و کاربلد رو در نظر بگیرین. هر چه قدرم دستگاه لیزر پیشرفته باشه، بیشتر اپراتور هست که با پوست شما سروکار داره! 

سوال 3. بهترین برند دستگاه لیزر موهای زائد آقایان چیست؟ 

بهترین برند دستگاه لیزر آقایان رو فقط در بهترین مرکز لیزر آقایان می تونین پیدا کنین. این برند مدیواستار اسکلپیون معجزه ی لیزر قرن نام داره. هیچ دستگاه لیزری مانند مدیواستار از خصوصیات منحصر به فرد زیر برخوردار نیست:

7 ویژگی بهترین برند دستگاه لیزر آقایان مدیواستار

که عبارتند از:

  1. بی درد بودن لیزر. حرکت هندپیس روی پوست بسیار ملایم و موهای زائد به طور غیر محسوس از بین میرن. تمامی مراجعین لیزر اقرار کردن که مدیواستار بدون درد بوده؛ حتی اگه پوست فوق العاده حساسی داشتن، باز هم از مدیواستار حسابی راضی بودن و هستن.
  2. مدیواستار برای تمامی تیپ های پوستی جواب میده. همزمان برای انواع پوست روشن، گندمی، سبزه و تیره جواب میده. از چهار هندپیس مختلف الکس و دایود و یک طول موج اختصاصی برای رفع انواع مو روی انواع پوست برخورداره.
  3. سنسور شاکواچ مدیواستار که روی هندپیس نصب شده به خوبی دمای ایجاد شده روی پوست کنترل کرده و همزمان با کولینگ پوست از سوختگی اون جلوگیری میکنه. به عبارتی، این سنسور مراقب پوست شماست که به هیچ وجه نسوزه و اذیت نشه.
  4. یکی از ویژگی های منحصر به فرد مدیواستار داشتن طول موج اختصاصی برای غیر فعال سازی کار تغذیه رسانی توسط عروق خونی هست. سوال: کدام عروق خونی؟ جواب: عروقی که  به سلول های ریشه موی زائد یا همون فولیکول های موی زائد مواد غذایی رو می رسونن و سبب رشد دوباره ی اونها میشن. در واقع، لیزرهای دیگه فقط رنگدانه موی زائد رو هدف میگیرن اما مدیواستار علاوه براین ویژگی، جلوی فعالیت تغذیه رسانی به موی زائد رو نیز میگیره. این خصوصیت یعنی، مدیواستار سریع ترین و اثربخش ترین دستگاه لیزر جهان هست.
  5. من تجربه ی لیزر در چندین کلینیک لیزر با سه چهار دستگاه مختلف رو داشتم. مدیواستار مرکز لیزر شریعتی تهران فوق العاده بهداشتی بود.  با پیچاندن سلفون یکبار مصرف چند لایه روی هندپیس، قرار دادن ژل آبرسان و خنک کننده در زیر پوست و سلفون کشیدن روی همین پوست، احتمال انتقال هر گونه آلودگی به صفر میرسه.  توجه کنین که ژل آبرسان زیر سلفون هست نه مستقیم روی پوست بدون سلفون! بعضی مراکز از ژل و الکل مستقیم و بدون سلفون روی پوست استفاده میکنن که بهداشتی نیست. بعضی مراکز از هیچی استفاده نمی کنن اما خودِ هیچی سبب انتقال میکروب ها از سر هندپیس به روزنه های پوست خواهد شد.
  6. اگه موهای نازک کرکی دارین، با مدیواستار خیالتون از بابت برگشت پذیری این موها راحت خواهد بود. به روال معمول، لیزر موی نازک ریسک داره چون احتمال اینکه رشدش دو برابر بشه وجود داره. خیلی از مراکز معتبر زیر بار لیزر موی نازک نمیرن و شبه لیزر آی پی ال و اس اچ آر رو استفاده نمی کنن.
    اما با ابداع مدیواستار اسکلپیون، مشکل رفع موی نازک بدون ایجاد عارضه ی برگشت پذیری حل شده. مدیواستار از یه طول موج اختصاصی رف موی نازک کرکی با ریشه رنگدانه دار برخوردار هست. در واقع، اگه شما نتونین موهای نازکتون رو با مدیواستار لیزر کنین، با هیچ لیزر دیگه ای نمیشه این کارو کرد. 
  7. مدیواستار برای رفع موهای زائد روی پوست های گندمی، سبزه و تیره بدون ایجاد عارضه ی لک و تغییر رنگدانه طبیعی پوست عالیست. خیلی از پوست های تیره و به خصوص تیره ی حساس جرات نمی کنن با طول موج سنگین 1064 نانومتری اِن دی یاگ لیزر کنن چون احتمال تغییر رنگدانه و لک وجود داره. اما با مدیواستار این عوارض اصلا ایجاد نمیشن.

سوال 4. تعداد جلسات لیزر موهای زائد آقایان چند تاست؟ 

پایه جلسات لیزر آقایان 8 تا جلسه میشه. تعداد جلسات بستگی به ژنتیک پوست و مو، وسعت رویش موهای زائد و عمق رویش موها بستگی داره. 

فاصله ی بین هر جلسه تا بعدی بین 4 تا 6 هفته هست که باید رعایت شه چون موهای زائد باید در فاز رشد قرار بگیرن.  

سوال 5. لیزر تناسلی مردان چه تاثیری بر رضایت جنسی خانم دارد؟ 

باید ببینیم تحقیقات میدانی و واقعی درباره ی اثر لیزر موهای زائد تناسلی بر کیفیت رابطه جنسی چی میگن. مطالعات معتبر و متعددی انجام شده که به یکی دو تا بسنده می کنیم:

  بادی ایمج یا همون تصوری که افراد از بدن های خودشون دارن تحت تاثیر فرهنگ غالب بر اون هاست. زنان و مردان امروزی عزت نفس، اعتماد به نفس و آرامش روحی روانی خودشون رو با عمل های زیبایی به دست میارن. لیزر موهای زائد برای خانم ها خیلی خیلی مهمه. 
45 نفر از خانومهای بین 20 تا 50 ساله در مورد بادی ایمج خودشون بعد از لیزر موهای تناسلی صحبت کردن. همه شون اقرار کردن که میل جنسی و عزت نفس شون بعد از لیزر افزایش یافته.
خب، درسته که داریم درباره ی لیزر آقایان حرف می زنیم، میل جنسی یه خانم گرم مزاج بر بهبود کیفیت رابطه جنسی-زناشویی اثر داره. لیزر به صورت ماندگار و بی دردسر پوست رو زیباتر و براّق تر می کنه. هر چه پوست خانم زیباتر باشه در لباس های سکسی زیباتر به نظر میاد. این زیبایی به افزایش میل جنسی آقا نیز منجر خواهد شد. 

البته نظر آقایون در مورد لیزر تناسلی و کل بدن با هم فرق داره. مطالعات نشون میده که اغلب آقایون مشکلی با موهای زائد بدنشون ندارن اما برای اهداف شغلی-ورزشی و یا جذب جنس مخالف و رقابت برای به دست آوردن زنان زیباتر حاضر به لیزر میشن. در واقع، اغلب زنان جوان امروزی دوست دارن عشقشون بدون موی زائد باشه. البته باز نظرات خانم ها هم متفاوته. در نظر بعضی ها، مردی که کل موهای زائدش رو میزنه بیشتر شبیه زن ها به نظر میاد؛ باید حداقل موهای زائد سینه و مقداری از صورت رو نگه داره تا جذابیت مردانه ش حفظ بشه.  اما تقریبا اکثر خانم ها موهای زائد تناسلی آقا رو نمی پسندن و حس خوبی ندارن. 

سوال 6. مراقبت های قبل و بعد از لیزر آقایان کدامند؟ 

  1. از یکی دو هفته قبل و بعد از لیزر از مواجهه با نور آفتاب، اشعه ایکس و تماس پوست با مواد شیمیایی حساسیت آور پرهیز کنین.
  2. برنزه نکنین.
  3. از انجام پیلینگ شیمیایی، میکرونیدلینگ و هر عمل زیبایی ای که با لیزر صورت یا بدن تداخل داره اجتناب کنین.
  4. اگه قرص ضد جوش و آکنه مصرف می کنین باید چند هفته و حتی شش ماه قبل  از لیزر دیگه مصرف نکنین. اگه مجبور به مصرف هستین، لیزر نکنین چون سوختگی با لیزر اتفاق میافته.
  5. مناطقی رو که لیزر کردین در معرض گرما و پوشیدگی قرار ندین.
  6. مصرف آنتی بیوتیک پوست شما رو به نور لیزر حساس می کنه. 
سوال 7. بهترین روش های جلوگیری از عوارض لیزر تناسلی و کل بدن آقایان کدامند؟ 

عوارض لیزر به سه دلیل اتفاق می افتند:
1. دستگاه لیزر نامرغوب با کیفیت پایین

2. کم تجربگی اپراتور و عدم نظارت کارشناس بر روند لیزر شما

3. کاندید نبودن خود شما و یا بی توجهی به مراقبت های قبل و بعد از لیزر

5 تا از مهمترین عوارض لیزر آقایان
  1. مقداری تورم در اطراف فولیکول موی زائد لیزر شده
  2. احساس درد در ناحیه لیزر
  3. تغییر رنگدانه طبیعی پوست، به خصوص برای پوست های تیره تر
  4. قرمزی ملایم پوست
  5. تحریک موقتی پوست شامل پوسته انداختن، زخم، تاول، کمی سوختگی

هشدار: اگه به تازگی برنزه کردین و یا پوست شما به هر نحوی تحریک شده (زیر نور آفتاب، مواد شوینده، اسعه های مضر…)، فعلا لیزر نکنین تا زمان مناسبش برسه. 

خلاصه مطلب:

بهترین مراکز لیزر آقایان در تهران مراکزی هستن که از بهترین برند دستگاه لیزر، برای مثال مدیواستار و کندلا، برخوردارند. به علاوه، خدمات با کیفیت رو توسط اپراتور با تجربه و پزشک مجرب ارایه می دهند. 
مرکز لیزر شریعتی تهران (برکه) جزو بهترین مراکز لیزر در شمال تهران می باشد. قیمت ها بسیار منصفانه و ارزان تر از مراکز مشابه هست. 

مشاهده قیمت ها و تخفیف های طلایی لیزر آقایان در بهترین مرکز لیزر تهران شریعتی 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن