دستگاه لیزر مدیواستار

پرسش و پاسخ و نظر مردم درباره لیزر اسکلپیون مدیواستار

پاسخ به سوالات متداول درباره دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار

دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار نی نی سایت

دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار  (Asclepion MeDioStar) جدیدترین ، موثرترین و بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت در فرایند لیزر موهای زائد دائمی برای انواع پوست و مو با رنگ های مختلف می باشد.

این دستگاه مجهز به TEC (سیستم خنک کننده بسیار قوی) برای تماس با پوست می باشد که می تواند با وجود این قابلیت، توان های بالای لیزر را بدون ایجاد درد و سوختگی روی سطح پوست اعمال نماید.

از مزایای لیزر اسکلپیون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  • قابلیت نفوذ و قدرت جذب بالا در ملانین مو
  • کاهش خطر سوختگی بر روی پوست
  • خنک نگه داشتن پوست برای مدت طولانی تر
  • عمق نفوذ بالا در پوست و افزایش سرعت کلاژن سازی
  • به کارگیری جنبه های ایمنی گوناگون بر روی دستگاه برای حفاظت از بیمار و پزشک
  • قابلیت جذب مناسب توسط رنگدانه ها
  • سیستم اپتیکی واگرا کننده منحصر به فرد پرتو لیزر بلافاصله پس از برداشتن از روی پوست

استفاده از این لیزر جهت درمان مناطق بزرگتر، در مقایسه با سایر دستگاه های لیزر موهای زائد، مدت زمان درمان را تا 75 درصد کاهش می دهد.

ما به تازگی این شانس را داشتیم که با یکی از مراجعین مان پس از درمان لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار مصاحبه کنیم. در این مطلب ایشان درباره تجربه درمان لیزر عالی خود را با دستگاه لیزر مدیواستار شرح می دهد و به سوالات مربوط به میزان راحتی، طول درمان و موارد دیگر پاسخ می دهد.

دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار که توسط مرکز لیزر ما پشتیبانی می‌ شود، جدیدترین و پیشروترین دستگاه لیزر موهای زائد دایود در به شمار می رود. دستگاه لیزر مدیواستار ۲۰۲۰ به دلیل سرعت بی نظیر، اثربخشی، ایمنی و راحتی در بین افراد شناخته شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دستگاه و اطمینان حاصل کردن از مزایای شگفت انگیز آن این مطلب را تا پایان مطالعه کنید.

س: آیا قبلا لیزر موهای زائد انجام داده اید؟

دستگاه لیزر مدیواستار نی نی سایت

خیر، من هرگز لیزر موهای زائد انجام نداده ام، به همین دلیل از آمدن به اینجا خیلی عصبی بودم، اما مرکز شما این تجربه را برای من واقعا عالی کرد!

لیزر موهای زائد یکی از محبوب ترین درمان های زیبایی است. به عنوان یکی از پرتقاضاترین روش‌ ها، بسیاری از مراجعین برای لیزر موهای زائد احتمالاً تحت درمان‌ هایی با فناوری کمتر مدرن قرار گرفته ‌اند.

این دستگاه‌ های قدیمی ‌تر و کمتر سودمند (هنوز در بسیاری از مراکز لیزر در سراسر کشور مورد استفاده قرار می‌ گیرند) تنها بسیاری از باورهای منفی قدیمی را تداوم می ‌بخشند مبنی بر اینکه لیزر موهای زائد دردناک، کند، بی ‌اثر و برای همه رنگ‌ های پوست ایمن نیست.

اپراتورهای لیزر موهای زائد باید آمادگی ملاقات با بیمارانی که دیدگاهی ضعیفی نسبت به این درمان دارند را داشته باشند، زیرا در گذشته با فناوری ضعیفی درمان شده ‌اند. با این حال، اپراتورها همچنین می توانند مطمئن باشند که ویژگی های جدید دستگاه لیزر مدیواستار می تواند به تغییر این دیدگاه ها کمک کند.

افرادی که تجربه لیزر با دستگاه لیزر اسکلپیون مدیا استار را دارند همچنان از راحتی درمان هایشان راضی هستند. دلیل آن چیست؟ خنک کننده تماسی 360 درجه که در هر هندپیس لیزر MeDioStar تعبیه شده است، سطح راحتی را افزایش می دهد! سازندگان لیزر اصطلاح “خنک کننده تماسی” را برای توضیح توانایی لیزر در خنک کردن پوست در هنگام تماس قبل، حین و حتی بعد از انتشار انرژی لیزر ابداع کرده اند.

س: درمان با دستگاه لیزر اسکلپیون ۲۰۲۰ چقدر طول کشید؟

دستگاه لیزر اسکلپیون در تهران

درمان بسیار سریع بود! من بسیار متعجب شدم که درمان با چه سرعتی انجام شد.

یکی از رایج ترین شکایات در مورد لیزر موهای زائد این است که این روش بسیار طولانی است، به خصوص برای نواحی بزرگتر مانند کمر و پاها. مشکل چیست؟ اندازه لکه های لیزری که خیلی کوچک هستند و نمی توانند مناطق بزرگی از پوست را در یک زمان بپوشانند!

“اندازه نقطه” فاصله شعاعی پرتو نور لیزر است و بر عمق نفوذ انرژی به پوست تأثیر می گذارد. در حالی که این ممکن است برای برخی افراد بی‌ معنا به نظر برسد، مکانیک ساده استفاده از لیزر با اندازه قسمت های بزرگ ‌تر می ‌تواند دنیای متفاوتی را هنگام درمان افراد در روز ایجاد کند. دستگاه لیزر اسکلپیون به لطف اندازه نقطه لیزر 10 سانتی متر مربعی پیشرو در این صنعت از رقبای با عملکرد کند پیشی می گیرد و می تواند کمر را در کمتر از 5 دقیقه درمان کند. دستگاه لیزر مدیواستار همچنین دارای اندازه های کوچک تری است که از طریق یک سری هندپیس های پر قدرت و قابل تعویض برای درمان دقیق نواحی کوچکتر مانند صورت، گردن، زیر بغل و ناحیه بیکینی در دسترس است.

س: درمان لیزر موهای زائد شما چقدر راحت بود؟

دستگاه لیزر اسکلپیون نی نی سایت

میزان درد من تقریباً هیچ بود. من کمی در اطراف مچ پا احساس گزگز کردم که خیلی زود تمام شد. در کل خیلی ملایم بود.

افرادی که با MeDiostar لیزر می شوند همچنان از راحتی و بدون درد بودن درمان های شان راضی احساس می کنند. این نیز به دلیل خنک کننده تماسی 360 درجه که در هر هندپیس لیزر مدیو استار تعبیه شده است، و سطح راحتی را افزایش می دهد.

س: آیا دوباره همان درمان را با همان لیزر اسکلپیون مدیواستار انجام می دهید؟

قیمت دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار

مطمئناً در آینده دوباره لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار را انجام خواهم داد!

ما بسیار خوشحالیم که این مراجعه کننده از درمان خود لذت برده و به استفاده از اسکلپیون مدیواستار برای نیازهای لیزر موهای زائد خود ادامه خواهد داد! آن صاحب کسب ‌و کار با تجربه ای می ‌تواند موافق باشد که مشتریانش خوشحال و راضی باشند و به راحتی به مشتریان مکرر تبدیل شوند. ما مفتخریم که دستگاهی را ارائه می دهیم که مراجعین ما را راضی نگه می دارد.

بهترین مرکز لیزر اسکلپیون مدیواستار

قیمت دستگاه لیزر مدیواستار

بنابراین، اگر شما هم به دنبال یک روش با کیفیت بالا و بدون درد در لیزر موهای زائد هستید، می توانید دستگاه های جدید و مدرن تر را انتخاب کنید. در غیر این صورت با سایر دستگاه های قدیمی، ممکن است متحمل در بیشتری شوید.

مفتخریم اعلام کنیم مرکز لیزر ما واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، دروس ، ظفر ، کدویی ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران)، خدمات لیزر را توسط دستگاه لیزر مدیا استار اسکلپیون انجام می دهد.

این دستگاه جدیدترین و امن ترین دستگاه الکسانداریت برای از بین بردن رشد بیش از حد مو به روشی راحت است. این یک روش درمانی است که موها را به طور دائمی کاهش می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و همچنین اخذ نوبت از مرکز زیبایی ما به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن