بهترین مرکز لیزر موهای زائد زیر بغل در تهران

عوارض لیزر زیر بغل، چرا بعد از لیزر زیر بغلم درد می کنه؟ مشکل از خودمه یا مرکز لیزر؟

بهترین مرکز لیزر موهای زائد زیر بغل در تهران

عوارض لیزر زیر بغل

سلام و سلامت باشن. به اولین وبسایت تخصصی لیزر موهای زائد خانم ها و آقایان در ایران خوش آمدین.

ما ایمان داریم که می تونیم زیبایی، قدرت، جذابیت اجتماعی و اعتماد به نفس بیشتری به شما بدیم. باور داریم که با رویه انصاف در ارایه قیمت ها و راستی و درستی در ارایه مطالب می تونیم در قلبهای مردم ماندگار باشیم. 

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

با مرکز لیزر شریعتی تهران، زیبایی رو ارزان تر اما با کیفیت تر و ماندگارتر به دست بیارین. 

می خوایم بهتون بگیم چه طوری میشه موهای زائد زیر بغل رو بدون کمترین دردسر و عارضه ای به بهترین نحو لیزر کرد. اگه یه سری نکات مهم رو بدونین، هرگز درد لیزر زیر بغل و عوارض رو تجربه نمی کنین. درباره ی بهترین دستگاه لیزر بدون درد برای زیر بغل نیز صحبت می کنیم. پس دقایقی کوتاه با ما همراه باشین.

بهترین مراکز تخفیف لیزرموهای زائد بدن و تناسلی در تهران و سراسر کشور

چرا زیر بغلم بعد از لیزر درد می کنه؟ زیر پوست زیر بغل چه خبره؟

 

موهای زائد زیر بغل ظاهر پوست رو نازیبا میکنه به خصوص موقع رقصیدن تو جمع، شنا کردن یا معاشقه با همسر. هیچ روشی هم به اندازه ی لیزر برای از بین بردن این موها موثر نیست. اما لیزر زیر بغل شرایط خاص خودش رو داره و نمیشه همین طوری لیزر کرد چون ممکنه به جای زیبایی عوارض بیان سراغتون.
یکی از این عوارض درد لیزر زیر بغل هست که علت های مختلفی داره. از جمله، کیفیت پایین یا معیوب بودن دستگاه لیزر، عدم تناسب طول موج و پالس لیزر، کم تجربگی اپراتور، کاندید مناسب نبودن، مصرف داروهای تحریک کننده پوست، بیماری لنفاوی زیر بغل، و یا موارد دیگه. 

آیا من کاندید مناسبی برای لیزر زیر بغل هستم؟

اغلب کسانی که برای لیزر زیر بغل به یه مرکز لیزر مراجعه می کنن مشکل خاصی از نظر سلامت جسمی ندارن. به عبارتی، اغلب افراد کاندید لیزر هستن. در مقابل، یه سری افراد کاندید مناسب لیزر نیستن و یا حداقل تا رفع مشکلِ تداخل با لیزر باید صبر کنن و بعد اقدام کنن.

لیزر زیر بغل برای این 9 گروه ضرر دارد!
  1. مبتلا به بیماری لنفاوی زیر بغل یا بیماری لنفی مرتبط با محل لیزر
  2. مبتلا به درد لنفاوی زیر بغل در اثر نفوذ رنگدانه های سیاه و آبی جوهر تاتو خالکوبی به زیر پوست زیر بغل (میزان نفوذ تاتو با سی تی اسکن نیز مشخص میشه)
  3. پوست خیلی تیره که با هر دستگاهی نباید لیزر بشه. بهترین برند برای انواع پوست، از جمله تیره ی حساس دستگاه مدیواستار اسکلپیون هست.
    لیزر ان دی یاگ 1064 نانومتری رو برای پوست تیره حساس چندان توصیه نمی کنیم چون طول موج سنگینی داره و رنگدانه طبیعی پوست رو تغییر میده و تحریک میکنه.
  4. مبتلا به عفونت های ویروسی فعال در پوست زیر بغل و یا هر گونه ضایعه پوستی عفونی در محل لیزر
  5. مبتلا به هر گونه زخم، تاول، آفتاب سوختگی و غیره در محل لیزر
  6. مبتلا به بیماری هورمونی پرمویی یا هر گونه بیماری که سبب افزایش رشد موهای زائد در بدن میشه. برای اینکه پولتون هدر نره، ابتدا بیماری رو درمان کنین.
  7. سپری کردن دوران بارداری و شیردهی. در این دوران ها، پوست به محرک هایی مانند اشعه لیزر حساستر میشه و به احتمال زیاد رشد موهای زائد نیز بیشتره.
  8. در حال مصرف داروهای تداخل کننده با لیزر. برای مثال، داروی ضد جوش و آکنه، آنتی یهستامین، رقیق کننده های خون مانند آسپرین، وارفارین و هپارین، داروهای ضد افسردگی و غیره. (لیست کامل داروها رو در پایان این مطلب مشاهده کنین)
  9. عمل زیبایی دیگه ای انجام دادین که با لیزر زیر بغل تداخل داره. برای مثال، بوتاکس زیر بغل.
آیا لیزر زیر بغل برای گره ها و غده های لنفی زیر بغل ضرر دارد
زیر پوست زیر بغل من چه خبره؟

آیا لیزر زیر بغل برای سلامت سیستم لنفاوی زیر بغل ضرر داره؟

سیستم لنفی در واقع همون سیستم ایمنی بدن ما رو تشکیل میده. این سیستم شبیه مهره های متصل به هم هست و در سرتاسر بدن، از جمله در زیر بغل، جریان داره و کارش تصفیه خون از مایعات اضافه، ارگانیسم ها، و سلول های مضر هست. اگه بدن ما دچار عفونت بشه، گره های لنفی متورم میشن که نشونه ی مبارزه ی سلول های لنفی با اون عفونت هست.

تداخل لیزر با سیستم لنفی، درست یا غلط؟

 دیگه مثل اون قدیما نیست که اشعه لیزر به صورت غیر متمرکز به پوست برخورد کنه و به بافت زیر جلدی در اطراف ریشه موهای زائد آسیب جدی برسونه. در بهترین برندهای لیزر، پرتو اشعه لیزر فوق باریک و بسیار متمرکزه و اگه اپراتور کارشو خوب بلد باشه، هیچگونه آسیبی به بافت های اطراف و زیرین، از جمله رگ های خونی حیاتی یا لنفی، وارد نمیشه.

آیا لیزر موی زائد زیر بغل به گره ها و غدد لنفی زیر بغل آسیب می رسونه؟

جواب: خیر. اگه غده های لنفی متورم نباشن، یعنی سالم باشن، خیر.
عمق گره های لنفی در زیر پوست از 1.4 تا 8 سانتی متر هست. میانگینش میشه حدود 4 سانتی متر در زیر پوست. اگه بخوایم با عمق نفوذ اشعه لیزر مقایسه کنیم، لیزر فقط تا حد چند میلی متر، یعنی کمتر از 1 سانتی متر به زیر پوست نفوذ داره. در نتیجه، لیزر مزاحمتی برای سیستم لنفی ایجاد نمی کنه.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد زیر بغل بدون درد برای مو نازک یا ضخیم
تاتو بازو کردم، می تونم لیزر موهای زیر بغل کنم یا نه

تاتو خالکوبی بازو؛ یک مزاحم جدی برای لیزر موهای زائد زیر بغل!

تاتو ظاهرا خیلی با حاله و خیلی ها عاشقشن. البته چند سال بعد از تاتو متوجه میشن که قراره چه بلایی سر پوستشون بیاد. مورد داشتیم که 10 سال پیش تاتوی سیاه کرده. کم کم رگ های لنفاوی زیر بغلش دردناک و متورم شده. بعد از عکسبرداری، معلوم شده که جوهر تاتو از بازو به زیر بغل سرایت کرده و در عمق پوست و سیستم لنفاوی نفوذ پیدا کرده. جریان لنف مسدود شده و سیستم ایمنی فرد با خطر کم کاری مواجه شده. پخش مواد تاتو به حدی گسترده و عمیق بوده که با هیچ روش درمانی قابل دفع نبوده! در نتیجه، بیمار هر روز زجر و درد بیشتری می کشیده! 

خب، اینجاست که تاتو اونقدرا جذاب به نظر نمیاد! عزیزان، شرکت های تبلیغاتی که دایم میگن جواهر تاتو مورد تایید و گیاهی و چنین و چنان هست فقط دروغ تحویلتون میدن. جوهر تاتو از هر رنگی و هر ماده ای هرگز مورد تایید سازمان بهداشت جهانی نبوده و نخواهد بود. مافیای تاتو تبلیغات راه میندازه تا پول به جیب بزنه. دیگه با خودتونه که عاشق تاتو بمونین یا بی خیالش بشین.

تداخل تاتو با لیزر زیر بغل

اگه سابقه تاتوی بازو یا نزدیک به ناحیه زیر بغل رو دارین، حتما به مرکز لیزر اطلاع بدین تا میزان خطر بررسی بشه. ممکنه لیزر به پخش بیشتر مواد تاتو در عمق پوست و ایجاد زخم، تاول و سوختگی پوست منجر بشه. همچنین، با پخش مواد تاتو همزمان با لیزر موی زائد، سیستم لنفاوی مانند فلاش تانک این مواد رو می بلعه و در نتیجه بدن مسموم تر و مملو از فلزات سنگین جوهر تاتو خواهد شد.

بهترین دستگاه لیزر بدون درد برای از بین بردن موهای زائد زیر بغل

پوست زیر بغل مانند نواحی تناسلی حساس هست. خیلی مهمه که برند دستگاه لیزرتون چی باشه چون اثر مستقیمی بر نتیجه ی لیزر داره. عوارض بدخیمی مانند تاول، زخم، سوختگی و عفونت زیر بغل ممکنه ناشی از بی دقتی خود شما در انتخاب برند دستگاه لیزر باشن. در این قسمت، 7 تا از مهمترین خصوصیات بهترین دستگاه لیزر مناسب زیر بغل در ایران و جهان رو معرفی می کنیم. 

1. دستگاه لیزر مدیو استار اسکلپیون بی دردترین لیزر موهای زائد جهان

اگه بخواهیم انواع دستگاه لیزر موهای زائد رو با هم مقایسه کنیم، بهترینشون مدیواستار اسکلپیون هست. مدیواستار به بی دردترین لیزر جهان شهرت داره و بهش میگن: “معجزه ی لیزر قرن”. این دستگاه از همون اول برای رفع موهای زائد طراحی شده.حرکت هندپیس روی پوست بسیار ملایم هست و اشعه لیزر آنچنان متمرکز و فوق باریک و سریع ریشه موی زائد رو هدف می گیره که هیچ درد خاصی رو حس نمی کنین.

2. مدیواستار موثرترین و سریع ترین دستگاه لیزر موی زائد جهان

مدیواستار یه تفاوت منحصر به فرد با دستگاه های دیگه داره: علاوه بر طول موج های اصلی که رنگدانه فولیکول ریشه مو رو هدف می گیرن، یه طول موج جداگانه 940 نانومتری کنترل شده برای غیر فعال سازی عروق تغذیه رسان به ریشه موی زائد رو داره. به کمک این طول موج جداگانه، اثربخشی و سرعت عملکرد لیزر چند برابر لیزرهای دیگه می باشد. ممکنه تعداد جلسات خیلی فرقی نکنه اما مهم میزان تاثیری ست که لیزر در هر جلسه روی از بین بردن موی زائد داره. تاثیر گذاری مدیواستار خیلی بیشتره.

3. مدیو استار مناسب حتی موهای زائد نازک و کرکی بدون برگشت پذیری

موهای شما چه ضخیم باشه و چه نازک، به کمک همون طول موج اضافه تر، از ریشه کنده و حذف میشن. میشه گفت آنچنان حذف و کمرنگ میشن و آنچنان رشدشون کندتر و کندتر میشه، که بعد از تکمیل دوره ی لیزر دیگه خیالتون از بابت برگشت پذیری موها راحت خواهد شد. فقط اینو تاکید کنیم که اگه موی نازک و کرکی فاقد رنگدانه با مدیواستار قابل رفع نباشه، با هیچ دستگاه لیزر دیگه ای قابل رفع نیست. به عبارتی، هیچ لیزری به اندازه ی مدیو استار در از بین بردن موی نازک موثر نیست. اگه بیماری ژنتیکی و هورمونی نداشته باشین، موهای زائد نازک با اسکلپیون اصلا دوباره بر نمی گردن.

4. مدیواستار مناسب تمامی تیپ های پوست و مو از روشن تا تیره و از نازک تا ضخیم

دستگاه مدیواستار هندپیس های متفاوتی با انواع طول موج، پالس و اسپات سایزهای تنظیم پذیر داره که روی برای همه پوست ها جواب میده. فراموش نکنین که شرط لیزر اینه که کاندید مناسب لیزر باشین.
مدیواستار برای رفع موهای زائد روی پوست های گندمی، سبزه و تیره بدون ایجاد عارضه ی لک و تغییر رنگدانه طبیعی پوست عالیست. خیلی از پوست های تیره و به خصوص تیره ی حساس جرات نمی کنن با طول موج سنگین 1064 نانومتری اِن دی یاگ لیزر کنن چون احتمال تغییر رنگدانه و لک وجود داره. اما با مدیواستار این عوارض اصلا ایجاد نمیشن

5. مدیواستار فوق بهداشتی ترین دستگاه لیزر در ایران

 مدیواستار مرکز لیزر شریعتی تهران فوق العاده بهداشتی ست. با پیچاندن سلفون یکبار مصرف چند لایه روی هندپیس، قرار دادن ژل آبرسان و خنک کننده در زیر پوست و سلفون کشیدن روی همین پوست، احتمال انتقال هر گونه آلودگی به صفر میرسه.  توجه کنین که ژل آبرسان زیر سلفون هست نه مستقیم روی پوست بدون سلفون! بعضی مراکز از ژل و الکل مستقیم و بدون سلفون روی پوست استفاده میکنن که بهداشتی نیست. بعضی مراکز از هیچی استفاده نمی کنن اما خودِ هیچی سبب انتقال میکروب ها از سر هندپیس به روزنه های پوست خواهد شد.

6. مدیواستار ملایم و خوش رفتار با پوست شما

سنسور شاکواچ مدیواستار که روی هندپیس نصب شده به خوبی دمای ایجاد شده روی پوست رو کنترل کرده و همزمان با کولینگ از سوختگی اون جلوگیری میکنه. به عبارتی، این سنسور مراقب پوست شماست که به هیچ وجه نسوزه و اذیت نشه.

و در آخر،
چگونگی استفاده از آبرسان و خنک کننده پوست در مرکز لیزر شریعتی تهران

نکته: در مرکز لیزر شریعتی تهران، اول روی پوستتون آبرسان و ژل خنک کننده استفاده میشه. بعد سلفون یکبار مصرف روی پوست به خوبی کشیده میشه. هممزان، چند لای سلفون جداگانه روی هندپیس میکشن. اینطوری، هم پوست شما خنک تر می مونه، هم تحریک و قرمز نمیشه و هم بهداشت بهتر رعایت میشه.

خلاصه مطلب:

چرا بعد از لیزر زیر بغلم درد میکنه؟

عوارض لیزر زیر بغل می تونن ناشی از بی توجهی خود شما و یا اشتباهات و بی مسئولیتی مرکز لیزر باشن. برای لذت بردن از لیزر زیر بغل، دقت کنین که بیماری های عفونی و لنفی زیر بغل با لیزر سر ناسازگاری دارن. همچنین، بعضی داروها با لیزر تداخل دارن. یه سری عمل های زیبایی مانند تاتوی بازو با جوهر سیاه و آبی نیز با لیزر زیر بغل جور در نمیان. خلاصه، قبل از لیزر زیر بغل، حتما مشاوره بگیرین. در آخر، حالا که کاندید مناسب لیزر هستین، انتخاب بهترین دستگاه لیزر در بهترین مرکز لیزر شهرتون+ اپراتور با تجربه رو فراموش نکنین. مراقبت های قبل و بعدم یادتون نره. 

پاسخ به سوالات متداول لیزر از مراکز شریعتی و قیطریه تهران

3 دیدگاه دربارهٔ «عوارض لیزر زیر بغل، چرا بعد از لیزر زیر بغلم درد می کنه؟ مشکل از خودمه یا مرکز لیزر؟»

  1. سلام وقتتون بخیر
    من یکجا لیزر زیر بغل انجام دادم.. جلسه اول حین لیزر خیلی اذیت شدم.. جلسه دوم اپراتور یکنفر دیگر بود و همین سبب شد لیزر بهتری صورت بگیره.. اما جلسه سوم مجدد همون خانمی که جلسه اول لیزر و انجام داده بود، اپراتور لیزر بودند.. بهشون گفته بودم پوستم حساسه و حتی ازشون خواستم شات لیزر و کم کنن چون خیلی آزار دهنده اس، اما کم نکردند و منم فکر کردم شاید چون جلسه سوم هستش طبیعیه که این همه درد داشته باشم.. چند روز گذشت و پوست من همچنان درد میکرد.. سوزش و خارش نبود، دردش شبیه به زمانی بود که سرماخوردگی رخ میده و بدن درد شروع میشه و با فشار کوچک حتی ناخوش بودن رو متوجه میشیم.. گذشت و حتی یک لک تیره روی تنم افتاد و خواستم با کرم ترمیم کننده بهترش کنم.. شب خوابیدم صبح که بیدار شدم دیدم یه غده متورم دردناک قرمز روی زیر بغلمه 😢😢و الان خیلی ترسیدم.. میشه منو راهنمایی کنین..

    1. سلام دوست گرامی
      لیزر موجب بروز غده یا تورم خاصی نمی شود. درد ایجاد شده نیز می تواند مریوط به گرمای لیزر و یا برند دستگاه باشد زیرا برخی دستگاه ها دردناک هستند. توصیه می شود با دستگاه ها جدید و کم درد لیزر انجام دهید. اما به ط.ر کلی توصیه می شود این مورد را با پزشک مرکز مربوطه مطرح نمایید تا بررسی لازم صورت گیرد.

  2. سلام خسته نباشید من در شیردهی هستم ولیزر زیربغل انجام دادم الان دوجلسه هست رفتم ازوقتی که رفتم احساس گرمی در زیر بغل ویوزش دربازودارم درجلسه اول سمت راستم بود ولی بعد جلسه دوم لیزر کم وبیش سمت چپ زیر بغل وبازوم هم درد گرفت آیا میتونه ازعوارض لیزر ورشیردهی باشه؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن