لیزر خط ریش مردانه

بهترین روش برای خط ریش | لیزر خط ریش

لیزر خط ریش

اصلاح ناحیه ریش احتمالاً منفورترین برنامه روزانه برای مردان است! با این حال، برای ارائه یک ظاهر کاملا آراسته و جذاب برای حضور در محل کار و همچنین محافل اجتماعی، اصلاح یک امر ضروری است. هیچ کس دوست ندارد زود از خواب بیدار شود تا اصلاح کند، و در پایان روز کاری، ته ریش ها شروع به پدیدار شدن کنند. بنابراین اینجاست که می توان گفت ایده آل ترین روش برای داشتن یک صورت جذاب مردانه لیزر موهای زائد صورت است! مرکز لیزر ما متخصص در لیزر خط ریش با لیزر است که یکی از رایج‌ ترین روش‌ های درخواستی ما به شمار می رود.

لیزر خط ریش مردان به سرعت به گزینه شماره یک درمان موهای زائد مردان تبدیل شده است. لیزر خط ریش آقایان نه تنها بسیار موثر است، بلکه یک فرآیند نسبتاً ارزان و بدون درد نیز هست و نتایج بسیار طولانی مدت است. از اینرو جای تعجب نیست که لیزر صورت مردان به سرعت در حال محبوب شدن است.

رهایی از موهای زائد صورت با لیزر خط ریش و گردن

طی درمان های لیزر موی صورت مردان متعدد در 12 سال گذشته، دریافته ایم که بسیاری از مردان از اصلاح مداوم موهای زائد رنج می برند. این می تواند منجر به عفونت فولیکول مو به نام فولیکولیت یا آسیب ناخوشایند پوست شود. فولیکولیت زمانی رخ می دهد که فولیکول های مو، اغلب با استافیلوکوکوس اورئوس یا سایر باکتری ها، عفونی می شوند. عفونت شدید می‌ تواند باعث ریزش مو و اسکار دائمی شوند و حتی فولیکولیت خفیف نیز می ‌تواند ناراحت‌ کننده و گاها شرم‌ آور باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر خط ریش چند جلسه است ؟

لیزر موهای زائد برای مردان با پوست روشن یا تیره به طور موثری از این مشکل تکرار شونده جلوگیری می کند. ما فقط در دو جلسه درمانی شاهد نتایج چشمگیری بوده ایم.

چه مقدار لیزر ریش صورت مردان کافیست؟

نحوه خط ریش گذاشتن | بهترین روش خط ریش

ما این موضوع را به خود شما واگذار می کنیم. برخی از مردان می خواهند ریش پروفسوری داشته باشند و برخی تمایل دارند فقط کمی سبیل داشته باشند، در حالی که برخی دیگر ترجیح می دهند تمام موهای ریش و سبیل را حذف کنند. وقتی برای مشاوره اولیه وارد می شوید، تکنسین نوع مو و پوست شما را ارزیابی می کند، ترجیحات فردی شما را مورد بحث قرار می دهد، گزینه های درمانی شما را توضیح می دهد و بهترین برنامه درمانی را برای شما برنامه ریزی می کند.

چه کسی کاندید لیزر صورت مردانه یا لیزر خط ریش مردانه است؟

بهترین روش خط گرفتن ریش

کاندیدای ایده آل برای لیزر خط ریش مردانی هستند که موهای صورت سیاه یا قهوه ای دارند. این به این دلیل است که نور لیزر مورد استفاده برای از بین بردن ریشه های فولیکول مو به راحتی توسط رنگدانه های تیره جذب می شود. اگر شما مردی هستید که به طور طبیعی موهای صورت تیره ای دارید، همانطور که معمولاً اتفاق انتظار می رود، می‌توانید کاندیدای خوبی برای لیزر موهای زائد صورت باشید.

جلسه لیزر خط ریش چقدر طول می کشد؟

لیزر موهای زائد بسیار سریعتر از روش های دیگر حذف موهای زائد است. به طور متوسط، درمان کل ناحیه ریش به احتمال زیاد بین سی تا شصت دقیقه طول می کشد.

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

عوارض لیزر صورت مردان

این یک فرآیند نسبتا بدون درد است و تکنسین های آموزش دیده ما می دانند که چگونه درمان شما را با ناراحتی بسیار کمی انجام دهند. اگر موهای صورت تان بسیار متراکم هستند یا اگر پوست حساسی دارید، می ‌توانیم قبل از درمان از یک بی ‌حس کننده موضعی مؤثر و قوی استفاده کنیم. ترکیب ژل بی حس کننده ای که ما استفاده می کنیم بسیار منحصر به فرد و موثر است. به این ترتیب مشتریان ما از داشتن تجربه ای بدون استرس و بدون درد اطمینان حاصل می کنند.

هزینه لیزر صورت مردان | لیزر خط ریش قیمت

لیزر موی صورت مردان

هزینه لیزر موهای زائد صورت به طور شگفت انگیزی مقرون به صرفه است، به خصوص در مقایسه با سایر روش های حذف موهای زائد. قیمت ها بسته به مقدار و بافت مو متفاوت است. ما می ‌توانیم همان مقدار موی زائدی را که شما می‌ خواهید حذف کنیم و بر اساس آن قیمت را ارزیابی کنیم.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران

پاسخ به سوالات متداول لیزر از مراکز شریعتی و قیطریه تهران
laser.shariati پیج اینستاگرام لیزر پوست و مو؛ شماره تماس 09027610748

چنانچه به دنبال یک مرکز لیزر خوب در تهران یا لیزر ارزان در تهران هستید به شما مرکز زیبایی خودمان را معرفی می کنیم.

مفتخریم اعلام کنیم مرکز لیزر ما واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، دروس ، ظفر ، کدویی ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران)، خدمات لیزر را با نازل ترین قیمت ، توسط دستگاه لیزر مدیا استار اسکلپیون انجام می دهد. این دستگاه جدیدترین و امن ترین دستگاه الکسانداریت برای از بین بردن رشد بیش از حد مو به روشی راحت است. این یک روش درمانی است که موها را به طور دائمی کاهش می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و همچنین اخذ نوبت از مرکز زیبایی ما به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

BEARD HAIR REMOVAL

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن