لیزر نوک سینه

بهترین روش از بین بردن موهای زائد دور نوک سینه: لیزر موهای زائد

بهترین روش از بین بردن موهای زائد دور نوک سینه

ليزر موهاي زائد دور سينه نی نی سایت

آیا پاها و زیر بغل خود را شیو می کنی؟ نوک سینه هایت را همینطور؟ وای، نه!

بیایید با واقعیت روبرو شویم، موهای سینه یک مرد می تواند جذاب باشد، اما وقتی صحبت از یک زن می شود، موهای نوک سینه چیزی نیست که بخواهید دیگران آن را ببینند (حتی فردی که مسئول انجام ماموگرافی است!).

برداشتن موهای زائد نوک پستان باید به آرامی و با احتیاط انجام شود زیرا پوست هاله نازک، حساس و مستعد درد است. این روش را می توان در خانه با استفاده از موچین یا محصولات رفع موهای زائد انجام داد، اما روش علمی تر و موثری نیز وجود دارد که می توانید این ناحیه را با آسودگی درمان کنید. آن روش لیزر موهای زائد نوک سینه است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مطمئنم فکر می کنید که رشد موهای نوک سینه خانم ها یک مورد نادر است. توصیه می کنم بیشتر فکر کنید! موهای نوک پستان شایع ‌تر از آن چیزی است که فکر می‌ کنید. در ادامه جدیدترین و جامع ترین اطلاعات را درباره موهای زائد دور نوک سینه و لیزر نوک سینه در اختیار شما قرار داده ایم.

موی نوک سینه چیست؟

موهاي زائد دور سينه زنان

رشد موهای ناخواسته روی پستان ها یا قفسه سینه و اطراف نوک سینه ها، یک شکایت پوستی بسیار شایع است. پوست سراسر بدن ما به طور طبیعی توسط فولیکول های موی بسیاری پوشیده شده است. برخی از این فولیکول‌ های مو می ‌توانند موجب رشد موهای شفاف و ظریفی شوند که به سختی قابل مشاهده هستند، در حالی که برخی دیگر دارای موهای زبرتری هستند که می ‌توانند به وضوح دیده شوند. موهای نوک پستان معمولاً بر روی یا بیرون آرئولا یا هاله ها ( دایره های رنگدانه تیره تری که نوک سینه را احاطه کرده اند ) قرار دارند.

به طور کلی، موهای سینه یا نوک پستان در ابتدا به صورت موهای نازک و ظریفی ظاهر می شوند. با این حال، با نوسانات هورمونی در دوران بلوغ، بارداری یا یائسگی، ممکن است ضخیم تر و تیره تر شوند.

موهای نوک سینه معمولاً دلیلی برای نگرانی نیستند مگر اینکه با علائم دیگری مانند عدم تعادل هورمونی مداوم همراه باشد. اگرچه وجود آنها مضر نیست، اما اغلب می توانند منجر به احساس خودآگاه یا تصور منفی از خود شود.

علت موهاي زائد دور سينه زنان چیست؟

علت موهاي زائد دور سينه زنان

در بیشتر موارد، رشد موهای نوک پستان کاملا طبیعی هستند. غدد واقع در هاله پستان شما برای ترشح یک ماده چربی وجود دارد که به مرطوب نگه داشتن پوست شما کمک می کند. با این حال، این غدد می توانند مو نیز تولید کنند. وقتی موهای نوک پستان ضخیم‌ تر، خشن ‌تر و تیره‌ تر از حد معمول هستند، می ‌توانند بیشتر به نظر برسند و به عنوان یک مزاحم تلقی شوند.

برای زنان، موهای نوک پستان که به دلیل عدم تعادل هورمونی ایجاد می شوند، اغلب نتیجه مستقیم شرایطی مانند سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) است. علاوه بر این، بارداری یا یائسگی نیز ممکن است بر سطوح هورمونی تأثیر بگذارد که در نتیجه موجب رشد موهای نوک پستان و موهای زائد در سایر نواحی بدن می شود. در دوران بارداری، افزایش سطح استروژن وجود دارد. به همین دلیل، مرحله آناژن رشد مو طولانی و تشدید می شود. آناژن فعال ترین مرحله رشد مو است. در این زمان، سلول های ریشه مو به سرعت در حال تقسیم شدن هستند تا برای رشد آماده شوند.

اگر می خواهید موهای ناخواسته نوک پستان را از بین ببرید، همین امروز با ما تماس بگیرید.

انواع روش های رایج از بين بردن موهاي زائد دور سينه

از بين بردن موهاي زائد دور سينه

شیو کردن به هیچ وجه توصیه نمی شود، زیرا جراحت با تیغ می تواند باعث آسیب جدی به نوک سینه شود. شما باید ابتدا نازکی یا ضخامت موهای نوک پستان خود را بسنجید. موهای ضخیم تر باید توسط متخصصان برداشته شود. صرف نظر از اینکه کدام روش انتخاب شده است، بهترین نکات برای حذف موهای نوک پستان شامل آماده سازی پوست برای این فرآیند است.

استفاده از موچین یک راه سریع و مقرون به صرفه برای خلاص شدن از شر موهای زائد است. آغشته کردن موچین به الکل به از بین بردن باکتری ها کمک می کند. استفاده از یک آینه بزرگ به شما کمک می کند موها را بهتر ببینید. موها را باید بین انتهای صاف موچین گرفت و در همان جهتی که رشد می کند سریع و محکم بکشید. برای نتایج بهتر، توصیه می شود موهای نوک پستان یکی یکی برداشته شوند.

اما یکی از بهترین و موثرترین روش ها، لیزر موهای زائد نوک سینه است که در ادامه به تشریح آن پرداخته ایم.

لیزر موهای زائد برای از بین بردن موهای زائد نوک پستان

لیزر موهای زائد نوک سینه

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در خصوص لیزر موهای زائد نوک سینه در نظر بگیرید، طبیعت و مدت زمان رشد موهای زائد در این ناحیه است. لازم است همه زنان بر تغییرات ایجاد شده بر روی سینه خود نظارت داشته باشند. این نظارت نباید تنها به تشکیل توده های جدید و غیر معمول، تورم یا تغییر رنگ محدود شود، بلکه باید شامل رشد هر گونه موی زائد غیر طبیعی و ناگهانی نیز باشند. در صورت بروز هر یک از علائم ذکر شده، باید حتما به یک متخصص مشورت نمایید.

درمان لیزر موهای زائد نوک سینه باید توسط یک فرد متخصص در این زمینه صورت گیرد. پوست ناحیه سینه بسیار حساس است و کمی بیشتر از سایر نواحی مستعد عوارض بالقوه ای چون سوزش یا اسکار است. پیش از لیزر موهای زائد سینه، متخصص لیزر از کرم بی حسی بر روی سینه های تان استفاده می کند تا حتی کوچکترین دردی را هم حس نکنید.  مدت زمان لیزر موهای زائد در هر نوک سینه حدود 5 الی 10 دقیقه به طول می انجامد و در مجموع به 6 الی 12 جلسه درمانی برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز دارد.

لیزر موهای زائد نوک سینه، روش بی خطری است. این روش در هر نوع رنگدانه پوستی موثر است؛ به ویژه افرادی که موهای زائد تیره تری در این ناحیه دارند.

در چه مواردی باید از لیزر نوک سینه اجتناب کرد؟

لیزر موهای زائد نوک پستان

در مواردی که موهای زائد دور نوک سینه یا روی قفسه سینه ناگهان رشد پیدا کنند و یا به طور غیر معمولی افزایش یابند، جای نگرانی دارد.

عوارض لیزر نوک سینه

هر گونه تغییر در سینه ها، تغییر رنگ یا ایجاد توده باید فورا تحت بررسی پزشک متخصص قرار گیرد. رشد ناگهانی موهای زائد نوک سینه می تواند نشانه ای از یک مشکل جدی باشد.

 

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران

پاسخ به سوالات متداول لیزر از مراکز شریعتی و قیطریه تهران
laser.shariati پیج اینستاگرام لیزر پوست و مو؛ شماره تماس 09027610748

چنانچه به دنبال یک مرکز لیزر خوب در تهران یا لیزر ارزان در تهران هستید به شما مرکز زیبایی خودمان را معرفی می کنیم.

مفتخریم اعلام کنیم مرکز لیزر ما واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، دروس ، ظفر ، کدویی ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران)، خدمات لیزر را با نازل ترین قیمت ، توسط دستگاه لیزر مدیا استار اسکلپیون انجام می دهد. این دستگاه جدیدترین و امن ترین دستگاه الکسانداریت برای از بین بردن رشد بیش از حد مو به روشی راحت است. این یک روش درمانی است که موها را به طور دائمی کاهش می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و همچنین اخذ نوبت از مرکز زیبایی ما به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

Laser Hair Removal For Your Nipples
Nipple Hair

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن